kehtaako kukaan myöntää ajavansa henkilöautolla keskustassa?:(
Tai päivittäin kulkevansa Espoosta omalla pikku autolla Helsinkiin töihin?
ihmeellistä itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä.
Minä en voisi katsoa lapsiani silmiin, jos olisin aktiivisesti jättämässä tuollaista perintöä..
Kommentit (7)
vihmasade ja kaksi pientä nukkuvaa lasta - ei kiitos bussille.
surullisia asenteita.
Minäkin olen yksin neljän lapsen kanssa ja auto on pihalla, mutta koskaan en kaupunkiin autolla lähde.
Ei ole niin vaikeaa, ei.
Satoi tai paistoi, sellastahan tämä elämä on; joskus aurinkoa, joskus jäätävää viimaa;-)
Maalle saatamme täydellä autolla mennä, mutta sinnekin useimmiten linja-autolla.
Kuljen julkisilla tai pyörällä tai kävelen - Töölössä asuva voi tehdä niin.
Mulla on työsuhde-etuna seutulippu, jonka kulut työnantaja maksaa kokonaan. Kätevää.
Muuta turvekotaan metsään ja keräile ravintosi. Olet pykännyt vaippavuoria tuottavia ja ekologista ympäristöä tuhoavia kuluttajia NELJÄ. Aikana, jolloin voi käyttää ehkäisyä ja adoptoida lapsia maista, joissa ei ole edes ruokaa.
:(((((((((((((((
Mitä itsekkyyttä ja länsimaista minä, minä minä ajattelua.
ja haluan omalla esimerkilläni näyttää heille luonnollista esimerkkiä ympäristöä kunnioittavaan toimintaan.
Kuten jokaikisen tulisi tehdä!
Monessa monessa asiassa voisin parantaa, mutta sentään autoilemaan keskustaan en lähde! Tai käytä kertakäyttövaippoja.
Hävettää puolestanne.
Olisit edes ajatellut , sitä kärsimystä , mitä heille aiheutat. Heidänhän pitää kapinoida sun EGOILUA vastaa. Ajattele, kun heistä jokainen itsekkäästi haluaa myös vähintää neljä lasta ja Vantaalta rivarinpätkän ja kertakäyttövaipat. Huh, huh, et sitten yhtään tajunnut mitä teit?
Koita nyt olla menemättä sillä autolla keskustaan, niin voit edes jotenkin sietää itseäsi tulevaisuuessa.
Kyllä ihmetyttää tuo nykynuorison itsekkyys!
ostokset suoraan autoon, sutola raflan eteen. Seutubussilippu per siivu on 3,6e, ihän älytöntä mennä bussilla, liian kallista.