Tiedättekö aikuisia ihmisiä, jotka on katkaisseet välit johonkin sukulaiseen tai tuttavaan täysin mitättömän asian takia?
Meidän suvussa on tällaisia ja voi vain ihmelellä, että miten aikuiset ihmiset viitsii.
Kommentit (86)
Jos on paha olo seurassa niin parempi ettei pidetä yhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko katkaisi välit meihin. Ei suostunut kertomaan syytä. Mitään riitaa ei ole ollut. Minä ja siskoni olimme ennen tätä tapahtumaa hyvin läheisiä, olimme säännöllisesti yhteydessä.
Olen koittanut myöhemminkin ottaa yhteyttä ja kysyä mikä on vikana, hän ei vastaa.
Tuntuu todella katkeralta menettää ainut sisko eikä edes tiedä miksi. Kyseessä oli siis keski-ikäinen korkeasti koulutettu ihminen, kunnollinen, ei mitään päihdeongelmia eikä vakavia mt-ongelmia (ainakaan tietoni ja havaintojeni mukaan).
Tällä hetkellä en siis tiedä missä asuu, mitä tekee ja onko edes elossa 😿
72
Eli sun mukaan ihmisellä täytyy olla alko tai mt ongelmia ihan vaan koska ei jaksa sun seuraa? Katsoppas peiliin, syy löytyy sieltä. Olet vuosia tehnyt jotain tai ollut ikävä, etkä itse sitä tiedosta. Kukaan ei ole vastaamatta ja pistä välejä poikki ihmisen kanssa, joka on kiva ja hyvää seuraa.
Olisi kohtuullista kertoa syy välirikolle eikä ghostata.
Miksi käydä tämä keskustelu, kun lopputulos on kuitenkin se, että se kenessä vika ei näe itsessään mitään vikaa? Helpompi vaan etääntyä, kuin jäädä riitelemään ja syyttelemään.
Siksi, että on tehnyt oman osansa. Toinen vastaa omastaan.
Jos joku on vuosia ollut väkivaltainen, vähättelevä, ilkeä jne. niin tätä ihmistä kohtaan olisi vielä velvollisuuksia? Naurettavaa.
Mistä sä keksit näitä juttuja? Ei todellakaan ole mistään tuollaisesta kyse. Häpeä.
Taas tällainen ihminen, joka ottaa kaiken henkilökohtaisesti, koska minä minä minä. Olet siis se, jonka kanssa on katkottu välit. Aika ilmiselvää miksi.
Sulle ei ollenkaan tullut mieleen että tämä on minulle raskas asia, vaan otit minut trollaamisen kohteeksi. Siksi sun pitäisi hävetä.
Eihän kukaan terve ihminen rupea tuolla tavalla valehtelemaan tuntemattoman ihmisen asioista, joista ei tiedä mitään.
Mitäs sun elämääsi kuuluu? Ovatko kaikki katkaisseet välit sinuun ja sitäkö täällä kipuilet?
Miten voi valehdella asioista, joista ei tiedä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko katkaisi välit meihin. Ei suostunut kertomaan syytä. Mitään riitaa ei ole ollut. Minä ja siskoni olimme ennen tätä tapahtumaa hyvin läheisiä, olimme säännöllisesti yhteydessä.
Olen koittanut myöhemminkin ottaa yhteyttä ja kysyä mikä on vikana, hän ei vastaa.
Tuntuu todella katkeralta menettää ainut sisko eikä edes tiedä miksi. Kyseessä oli siis keski-ikäinen korkeasti koulutettu ihminen, kunnollinen, ei mitään päihdeongelmia eikä vakavia mt-ongelmia (ainakaan tietoni ja havaintojeni mukaan).
72
Eli sun mukaan ihmisellä täytyy olla alko tai mt ongelmia ihan vaan koska ei jaksa sun seuraa? Katsoppas peiliin, syy löytyy sieltä. Olet vuosia tehnyt jotain tai ollut ikävä, etkä itse sitä tiedosta. Kukaan ei ole vastaamatta ja pistä välejä poikki ihmisen kanssa, joka on kiva ja hyvää seuraa.
Miksi käydä tämä keskustelu, kun lopputulos on kuitenkin se, että se kenessä vika ei näe itsessään mitään vikaa? Helpompi vaan etääntyä, kuin jäädä riitelemään ja syyttelemään.
Jos joku on vuosia ollut väkivaltainen, vähättelevä, ilkeä jne. niin tätä ihmistä kohtaan olisi vielä velvollisuuksia? Naurettavaa.
Mistä sä keksit näitä juttuja? Ei todellakaan ole mistään tuollaisesta kyse. Häpeä.
Taas tällainen ihminen, joka ottaa kaiken henkilökohtaisesti, koska minä minä minä. Olet siis se, jonka kanssa on katkottu välit. Aika ilmiselvää miksi.
Sulle ei ollenkaan tullut mieleen että tämä on minulle raskas asia, vaan otit minut trollaamisen kohteeksi. Siksi sun pitäisi hävetä.
Eihän kukaan terve ihminen rupea tuolla tavalla valehtelemaan tuntemattoman ihmisen asioista, joista ei tiedä mitään.
Mitäs sun elämääsi kuuluu? Ovatko kaikki katkaisseet välit sinuun ja sitäkö täällä kipuilet?
Miten voi valehdella asioista, joista ei tiedä mitään?
Sitä minäkin ihmettelen. Tämä henkilö rupesi omasta päästään keksimään juttuja, jotka eivät perustuneet lainkaan kirjoittamani viestin tietoihin eikä edes mihinkään järkevään analyysiin.
Mutta trollihan kyseessä taitaa olla. Joten lopetan tämän keskustelun. Taas yksi idiootti pilasi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
72
Se on sulle todennäköisesti arka paikka, koska tiedät, että syy on sinussa.
Minulla katkesi välit vanhimpaan veljeeni, tosin hän katkaisi välit, koska ilmeisesti hän kuvittelee rankaisevansa minua välien katkaisulla, vaikka minä olen nykytilanteeseen erittäin tyytyväinen.
Aina kun olimme kahden, hänen käyttäytyminen oli täysin ala-arvoista ja hän vaati aina minulta ehdotonta tottelevaisuutta ja kunnioitusta itseään kohtaan, hänelle ei tietenkään ollut mitään syytä kunnioittaa minua missään tapauksessa. Hänellä on myös tapana sanoa suoraan, mitä hän minusta ajatteli, mutta auta armias kun minä annoin hänelle suoraa palautetta, niin sain kuulla ettei minulla ole mitään käytöstapoja.
Mutta aina kun lähettyvillä oli joku sukulainen, isoveljeni käyttäytyi erittäin mallikkaasti ja hyvin.
Muutama vuosi sitten olin eräässä kaupassa ja veljeni näki minut ja tuli tervehtimään:
-Mitä sinulle kuuluu, hauska tavata pitkästä aikaa.
-Kiitos. Sinä näköjään olet täällä kertaa vaimosi kanssa ostoksilla?
-Mistä ihmeestä voit sen tietää??
Tiesin sen siitä, että veljeni käyttäytyi erittäin hyvin minua kohtaan.