Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö aikuisia ihmisiä, jotka on katkaisseet välit johonkin sukulaiseen tai tuttavaan täysin mitättömän asian takia?

Vierailija
06.06.2022 |

Meidän suvussa on tällaisia ja voi vain ihmelellä, että miten aikuiset ihmiset viitsii.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku katkaisee välit sukulaiseen se oikea syy ei taatusti ole mikään pieni. Itse oon katkaissut välit täysin sukulaiseen joka aiheutti mulle jatkuvaa ahdistusta ja pahaa oloa, ei sitä kaikki ymmärtäneet kun tämä henkilöhän on "niin mukava". 

Sama.

Vierailija
22/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuntevat syntyneen väärään sukuun, eikä koe mitään yhteenkuuluvuutta sukulaisiinsa. Silloin ei edes tarvitse huonoa syytä välien katkaisemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulkopuoliset tietää ne mitättömänt syyt. Hoh hoijjaa.

Vierailija
24/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut välit vanhempiani enkä todellakaan avaa syitä ja selittele asiaa kaikenmaailman ihmettelijöille. Luulevat mitä luulevat, ainakin saavat tyhjään elämäänsä sisältöä.

Vierailija
25/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden joka on pistänyt välit poikki sukulaisten,perheen ja kaverien kanssa. Vain sen takia että ei halua että kukaan tietää mitä tekee ja myös jos joku nyt ei vaan ole samaa mieltä tai ei tee niin kuin haluaa muiden tekevän. Möllöttää vaan kotona. Puhelinnumeronkin vaihtoi ettei kukaan saa kiinni ja estot ihan minne vaan mistä voisi löytää.

Vierailija
26/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteet perustuvat vapaaehtoisuuteen, paitsi jos olet toiselle huoltaja, edunvalvoja tmv.

Jos käy jatkuvasti niin, että joku vain yhtäkkiä lopettaa yhteydenpidon "mitättömästä" syystä, on syvälle peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
27/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joillakin menevät sukset ristiin tai eroavaisuuksia löytyy kaikessa. Serkut mokaavat itsekin, vaikka muita siitä syyttävät. ;)

Vierailija
28/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä harrastaa vain naiset. Ainoastaan naiset.

Vierailija
29/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku katkaisee välit sukulaiseen se oikea syy ei taatusti ole mikään pieni. Itse oon katkaissut välit täysin sukulaiseen joka aiheutti mulle jatkuvaa ahdistusta ja pahaa oloa, ei sitä kaikki ymmärtäneet kun tämä henkilöhän on "niin mukava". 

Y H Y Y Y ON_PAHA_JA_ITKUINEN_OLO_Y H Y Y Y😫😩

Vierailija
30/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kakaroitten tasolla, ette aikuisia.

Vierailija
31/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kakaroitten tasolla, ette aikuisia.

Väärin. Ei ole mitään velvollisuutta olla tekemisissä ihmisten kanssa joiden kanssa ei halua olla tekemisissä. Sitä kutsutaan rajojen vetämiseksi ja se on täysin tervettä toimintaa.

Vierailija
32/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katkaissut välit vanhempiani enkä todellakaan avaa syitä ja selittele asiaa kaikenmaailman ihmettelijöille. Luulevat mitä luulevat, ainakin saavat tyhjään elämäänsä sisältöä.

Taas katkera lesbo. HUOH!

Kerro tämä toki myös aviomiehelleni.

Vierailija
33/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi mun vanhemmat selittää kylillä, että syy miksi katkaisin välit on, kun eivät yhden kerran suostuneet hoitamaan kissoja. Todellisuus on vuosien henkinen väkivalta, kyykyttäminen, vähättely, ilkeät kommentit jne. Mutta usko ap toki mitä haluat. 

Vierailija
34/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverini sukulaiset katkaisivat välit, kun kaveri ja vaimonsa alkoivat raittiiksi.

Vierailija
35/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi mun vanhemmat selittää kylillä, että syy miksi katkaisin välit on, kun eivät yhden kerran suostuneet hoitamaan kissoja. Todellisuus on vuosien henkinen väkivalta, kyykyttäminen, vähättely, ilkeät kommentit jne. Mutta usko ap toki mitä haluat. 

Itselläni se, että äidillä ei ollut seinällä tilaa tekemälleni maalaukselle :D Siellä sitten AP kuuntelee kauhuissaan ja päivittelee, kun välit meni ihan tyhjänpäiväisestä syystä poikki :D

Todelliset syyt pääpiirteissään samat kuin sinulla.

Vierailija
36/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs narsisti katkaisi minuun välit.

Vierailija
37/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko katkaisi välit meihin. Ei suostunut kertomaan syytä. Mitään riitaa ei ole ollut. Minä ja siskoni olimme ennen tätä tapahtumaa hyvin läheisiä, olimme säännöllisesti yhteydessä.

Olen koittanut myöhemminkin ottaa yhteyttä ja kysyä mikä on vikana, hän ei vastaa.

Tuntuu todella katkeralta menettää ainut sisko eikä edes tiedä miksi. Kyseessä oli siis keski-ikäinen korkeasti koulutettu ihminen, kunnollinen, ei mitään päihdeongelmia eikä vakavia mt-ongelmia (ainakaan tietoni ja havaintojeni mukaan).

Tällä hetkellä en siis tiedä missä asuu, mitä tekee ja onko edes elossa 😿

72

Vierailija
38/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko katkaisi välit meihin. Ei suostunut kertomaan syytä. Mitään riitaa ei ole ollut. Minä ja siskoni olimme ennen tätä tapahtumaa hyvin läheisiä, olimme säännöllisesti yhteydessä.

Olen koittanut myöhemminkin ottaa yhteyttä ja kysyä mikä on vikana, hän ei vastaa.

Tuntuu todella katkeralta menettää ainut sisko eikä edes tiedä miksi. Kyseessä oli siis keski-ikäinen korkeasti koulutettu ihminen, kunnollinen, ei mitään päihdeongelmia eikä vakavia mt-ongelmia (ainakaan tietoni ja havaintojeni mukaan).

72

Eli sun mukaan ihmisellä täytyy olla alko tai mt ongelmia ihan vaan koska ei jaksa sun seuraa? Katsoppas peiliin, syy löytyy sieltä. Olet vuosia tehnyt jotain tai ollut ikävä, etkä itse sitä tiedosta. Kukaan ei ole vastaamatta ja pistä välejä poikki ihmisen kanssa, joka on kiva ja hyvää seuraa. 

Vierailija
39/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

72

Eli sun mukaan ihmisellä täytyy olla alko tai mt ongelmia ihan vaan koska ei jaksa sun seuraa? Katsoppas peiliin, syy löytyy sieltä. Olet vuosia tehnyt jotain tai ollut ikävä, etkä itse sitä tiedosta. Kukaan ei ole vastaamatta ja pistä välejä poikki ihmisen kanssa, joka on kiva ja hyvää seuraa. 

Ei hän pistänyt poikki välejä vaan minuun, vaan myös veljeen, ja muihin sukulaisiin.

Ja jos olin hänestä kamalaa seuraa, miksi koko ajan halusi tavata minua, viettää aikaa kanssani sekä matkustaa yhdessä?

Vierailija
40/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

72

Ei hän pistänyt poikki välejä vaan minuun, vaan myös veljeen, ja muihin sukulaisiin.

Ja jos olin hänestä kamalaa seuraa, miksi koko ajan halusi tavata minua, viettää aikaa kanssani sekä matkustaa yhdessä?

Aika moni yrittää ihan viimeiseen asti, koska "ollaan perhettä". Mieti sitä.