Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko mielestäsi vain "luuserit" kerrostalossa?

Vierailija
06.06.2022 |

Ja en nyt tarkoita mitään Helsingin miljoonan arvoisia kerrostaloja, vaan ihan tavallisia 60-80 luvun kerrostaloja ei niin hyvällä alueella. Minkälainen ihminen asuu mielestäsi kerrrotalossa? Onko huonompi kuin esim omakotitalon omistaja?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat luusereita! Itsekkin asun!

Vierailija
2/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pihanhoito kiinnosta eikä naapurit seinän takana häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Moni ei halua tehdä esim. pihatöitä jatkuvasti, omakotitalossa on aina ihan oma työmaansa. Valtaosa tuntemistani ihmisistä aina työssäkäyvistä kavereistani varakkaisiin isovanhempiini asuu kerrostalossa.

Vierailija
4/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦

Vierailija
5/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole.

Vierailija
6/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä aloitus aikuisen tekemä??

Vierailija
7/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en vapaaehtoisesti muuta muualle kuin kerrostaloon enkä sielläkään alimpaan kerrokseen.

Vierailija
8/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun ja olen mielelläni kun voin luusata kaiken mistä en tahtois edes kilpailla pitkällä tikullakaan.

Vierailija
9/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuonna 2020 valmistuneessa tuliterässä kerrostalossa kirkonkylän keskustassa. Olen ensimmäinen asunnon asukas, joten asunto oli täysin uusi, kun muutin siihen rakennuksen valmistuttua. Kylänvuokra-asunto, joten ei tarvitse pelätä, että asunto menisi myyntiin ja isännöitsijä ei yritä hyväksikäyttää minua tai syrji sukupuoleni takia. -nuori mies

Vierailija
10/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lähtökohtaisesti luuserina jos ei omista omaa taloa.

Vierailija
11/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Ihan tavalliset ihmiset kerrostaloissa asuu. Omakotitalossa on hirveästi työtä ja jos ei ole kovin innostunut esim. pihatöistä tai huoltohommista niin paljon helpompaa kun on taloyhtiö joka noista huolehtii. Itse ehkä mieluiten asuisin rivitalossa jossa olisi taloyhtiö turvana, mutta kuitenkin myös se oma piha missä voisi pitää pientä puutarhaa. Tällä hetkellä asun kuitenkin kerrostalossa ja ihan tyytyväinen olen asumismuotooni vaikka oma sauna olisi kyllä kiva. 

Vierailija
12/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla kerrostaloasujilla on tatuoitu iso L-kirjain otsaan, siitä tunnistaa helposti niin voitte lällätellä nähdessänne.

Vierailija
13/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, luuserit asuu kerrostalossa vuokralla

Vierailija
14/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi taloudellinen luuseri, asuisin rivitalossa.

Kerrostalot pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
15/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellakaan ei ole muuta vaihtoehtoa. Ei tarvitse enää luuseriksi haukkua. Elämä vaan ei aina mene kuin suunnittelee.

Vierailija
16/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun ihan mielelläni kerrostalossa. Kaikissa asumismuodoissa on hyvät ja huonot puolensa. Jos ei nauti mm. pihatöistä, ei kannata asua omakotitalossa. Jos kaikki pienetkin naapuriasunnosta kantautuvat äänet ja hajut häiritsee, ei kannata asua kerrostalossa. Jokainen lähtökohtaisesti valitsee tyylinsä asua, aina ei tietenkään voi valita. Ei se tietty asumismuoto kenestäkään luuseria tee.

Vierailija
17/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan me asuttiiin lapsena kerrostalossa. Kaveri jäi ekalla luokalla siinä kerrostalomme edessä rekan alle ja kuoli. Mutta kylllä se lapsena siitä jäi muutenkin ysärillä kauheita muiistoja: vanhemmat avioeron partaalla, pelailiin doomia mikä oli justiin tullut, lama aikaa ja huonot opettajat, ei terapioiita eikä tietoakaan mistään sellaisesta. Swartszegger takoi rahaaa holllywoodissa lihaksillaaan.

Vierailija
18/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan me asuttiiin lapsena kerrostalossa. Kaveri jäi ekalla luokalla siinä kerrostalomme edessä rekan alle ja kuoli. Mutta kylllä se lapsena siitä jäi muutenkin ysärillä kauheita muiistoja: vanhemmat avioeron partaalla, pelailiin doomia mikä oli justiin tullut, lama aikaa ja huonot opettajat, ei terapioiita eikä tietoakaan mistään sellaisesta. Swartszegger takoi rahaaa holllywoodissa lihaksillaaan.

Siis jäi muiitakin kauheita muistoja.

Vierailija
19/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Olen perinyt kaksi taloa, mutta molemmat meni samantien myyntiin. Vielä vähemmän ostaisin itselleni talon. 

Vierailija
20/43 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on varaa ostella aina kun vaihtaa seutua tai haluaa asua muualla.

Ja kun ostaa, olisi hyvä ensin maksaa vain vuokraa tai vastaavaa, ja jos miellyttää, voi ostaakin, tai jäädä vain vuokralle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme