A kupin rintaliivit kadonnut ja jättikoot lisääntyy
Ei meillä ole enää kun rinnat ovat naisilla kasvaneet niin rajusti ylipainon myötä. Joka kaupassa sama. Joka kaupassa kuulee miten ylipaino on muuttanut alusvaatteiden myynnin täysin. Milloin kansa herää tähän uuteen normaaliin? Kehopositiivisuus vai terveys.
Kommentit (72)
Olisi kyllä mukava, jos A-kuppisista liiveistä olisi enemmän tarjontaa. Olen itse A75, eikä nuo rinnat nyt niin huomaamattomat sentään ole, että viitsisin esimerkiksi töissä olla ilman liivejä, johan nännitkin näkyy läpi paidoista. Kotona toki huitelen menemään ilman rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että rintojen suurenemiseen on joku muukin syy kuin ylipaino. Häthätää 40 kg painavalla 12-vuotiaalla tyttärelläni on suuremmat rinnat kuin minulla. Olisiko syy sokerin syömisessä, ympäristön hormoneissa vai missä, en tiedä.
Liika jenkkisarjojen katselu kasvattaa rintoja
Kyllä maailmaan jättirintoja mahtuu.
Tuleepa hyvä mieli, kun lukee näitä aloituksia. NOT. Hetkessä keskustelu on täyttynyt haukkumisoksennuksilla, ja mitä mielikuvituksellisimmilla inhon ilmauksilla. Mikä teitä vaivaa??
Tuo me veronmaksajat -sädekehän kiillotus se vasta oksettaakin. Me kaikki maksamme veroja. Turha yrittää tehdä siitä jotain harvojen velvollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tuleepa hyvä mieli, kun lukee näitä aloituksia. NOT. Hetkessä keskustelu on täyttynyt haukkumisoksennuksilla, ja mitä mielikuvituksellisimmilla inhon ilmauksilla. Mikä teitä vaivaa??
Tuo me veronmaksajat -sädekehän kiillotus se vasta oksettaakin. Me kaikki maksamme veroja. Turha yrittää tehdä siitä jotain harvojen velvollisuutta.
Toiset on nettosaajia, toiset ei.
Tämä koskee siis myös naisten alushousuosastoa. Ihmettelin ensin eräässä suuressa kaupassa kun oli vain kokoja XL - XXXXXXXL. Nyt seuraavassa kaupassa sama trendi, oli sentään muutama M-koko, mutta niissä hyvin nirsosti valinnanvaraa. Haluaisin värikkäitä hipstereitä, jotka pysyvät jalassa!
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua myös e-pillereistä tämä. Kohta varmaan miehilläkin rinnat sillä hormonit on kai vaikea puhdistaa vesistä?
Mä olen syönyt pillereitä yli 20v ja kuppikoko edelleen A.
Löytyy niitä isolla ympäryksellä olevia isoja kuppikokoja, mutta juuri missään ei ole pienellä ympärysmitalla (65-70) esim. F- tai G-kupin liivejä, onko muka kaikki isorintaiset myös rinnanympäryksestä isompia? Mulla oli ongelma löytää liivejä jo ennen raskautta ja imetystä. Nyt rinnat on vielä isommat, mutta ympärysmitta on edelleen sama, eli vielä vaikeammaksi muuttui. Vaihtoehtona ei näillä roikkuviksi imetetyillä tisseillä ole todellakaan kulkea liiveittä.
Ehkä ihmiset ostaa sopivampia liivejä nykyisin? Suurella osalla liian löysä ympärys ja pieni kuppi.
Mä tarttin n 10v sitten A-kuppeja ja vaikea niitä oli jo silloin löytää. Lasten myötä sitten kasvoivat pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että rintojen suurenemiseen on joku muukin syy kuin ylipaino. Häthätää 40 kg painavalla 12-vuotiaalla tyttärelläni on suuremmat rinnat kuin minulla. Olisiko syy sokerin syömisessä, ympäristön hormoneissa vai missä, en tiedä.
Ottanut salaa silikonit.
Käytän Slogan puuvilla 95%, elastaani 5% toppia. Liian vaikeaa löytää muista sopivia.
Enkä halua arkikäyttöön topattuja, hautovat.
Liivikaupasta ehkä löytyy pienet koot paremmin. Ainakaan itse en ole löytänyt muita sopivia kuin nuo topit.
Oletko katsonut H&M, elloksen ja Lindexin valikoimaa?
Vierailija kirjoitti:
Löytyy niitä isolla ympäryksellä olevia isoja kuppikokoja, mutta juuri missään ei ole pienellä ympärysmitalla (65-70) esim. F- tai G-kupin liivejä, onko muka kaikki isorintaiset myös rinnanympäryksestä isompia? Mulla oli ongelma löytää liivejä jo ennen raskautta ja imetystä. Nyt rinnat on vielä isommat, mutta ympärysmitta on edelleen sama, eli vielä vaikeammaksi muuttui. Vaihtoehtona ei näillä roikkuviksi imetetyillä tisseillä ole todellakaan kulkea liiveittä.
SANOS MUUTA! Itse 65F. Pieni rintakehä ja selkä ja aika normitissit, tilavuus siis sama kuin vaikkapa 75D tai 80C:ssä. Inhoan alusvaateshoppailua nimenomaan tästä syystä. Saa niitä etsimällä etsiä ja sitten kun löytääkin jotain niin saa pulittaa useamman kympin yhdestä parista. Huoh.
Kun ei voi vaan marssia johonkin Prismaan ja ostaa sieltä liivit.
Vierailija kirjoitti:
Tuleva somepersoona.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä maailmaan jättirintoja mahtuu.
Tosin Suomeen ei ole kovin monta rantautunut.
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua myös e-pillereistä tämä. Kohta varmaan miehilläkin rinnat sillä hormonit on kai vaikea puhdistaa vesistä?
Teininä aloitetut pillerit voivat todella kasvattaa rintoja.
Vaihdevuosien kynnyksellä rinnat usein hormonaalisista syistä suurenevat. Ehkä nykyisin myös kypsät naiset haluavat käyttää oikean kokoisia ja tukevia liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teininä aloitetut pillerit voivat todella kasvattaa rintoja.
Vaihdevuosien kynnyksellä rinnat usein hormonaalisista syistä suurenevat. Ehkä nykyisin myös kypsät naiset haluavat käyttää oikean kokoisia ja tukevia liivejä.
Miksi alapeukku?
Vierailija kirjoitti:
Joku tossa on viimeisten 20 vuoden aikana muuttunut, kun sisareni tyttö (minä ja sisareni ollaan pieni rintaisia) pääsi ripille, niin siskon tyttärellä on jo karmean isot rinnat. Eikä hän ole ylipainoinenkaan. Rippikavereillakin useilla on todella isot rinnat ja pieni rintaiset oli vähemmistössä.
Kiitti vaan täti tästäkin kommentista. Kiva et mun rinnat on karmeat.
En ois kipeä ilman urheiluvammoja. Kiertäjäkalvotuskat olkapäässä, polvi ym venähdykset. Kipulääkkeetkin voi laittaa elimistön sekaisin.
Lapsettomat pitäis palkita, ettei tuota lisää sossuasiakkaita.