Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla helppo elämä?

Vierailija
06.06.2022 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On traumoja, sairautta, työkyvyttömyyttä, köyhyyttä, kipua...mutta onko kellään helppo elämä?

Vierailija
2/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. On traumoja, sairautta, työkyvyttömyyttä, köyhyyttä, kipua...mutta onko kellään helppo elämä?

Minulla myös noita, mutta ei kaikilla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu helpon määritelmästä. En ole koskaan joutunut pelkäämään pommituksia, enkä miettimään, saanko puhdasta juomavettä, eli kai tämä helppo on.

Vierailija
4/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele helppo elämä.

Vierailija
5/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on helppo elämä. Tanssin myös ruusuilla.

Vierailija
6/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mielenterveyden, itsetunnon, raha-asioiden ja jaksamisen kanssa kamppailua jo vuosikausia. Pelkotiloista ja ahdistuksesta olen kärsinyt ihan pienestä saakka. Väkivaltaisia parisuhteita ja vaikeahoitoinen vammainen lapsi. Ihme kyllä, fyysisesti olen pysynyt suht terveenä *koputtaa puuta*.

Vierailija
7/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koko elämä Via Dolorosa. Tanssin ruusun piikeillä.

Vierailija
8/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo.. ainoastaan oma pää välillä pilaa asioita

Vierailija
9/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että on.

Mun mielestä elämä on törkeän helppoa, kun ei oo puolisoa tai lapsia. Huokaisen elämän helppoutta, ku vuorotöissä ilta-aamu-yhdistelmällä ei tarvi laittaa kuin itsensä maate, kun työkaverit laittavat lapsensa nukkumaan ja sitten itse.

Saan nukkua yöni hyvin, asun vuokralla, elän itselleni, ei ole edes lemmikkejä.

Saan harrastaa kun itseltä tuntuu, mitä haluan. Saan tehdä mitä vain.

Ihanat ystävät, lapsuuden perhe tms. Toki joku pitää elämääni tylsänä, helppona, yksinäisenä, mutta se on helpon elämän varjopuoli, mistä nautin.

Vierailija
10/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tasokas elämä se ei kyllä ole.

Olen suurtalouskokkina koululla.

Herään aamulla, suihkuun, kahvit, aamupala. Pyöräilen tai kävelen töihin. Siellä kokkailua, ajoissa kotiin.

Kotona sitten teen mitä huvittaa, luen dekkaria, katson netistä jotain, tai tv:stä jotain, käyn ulkona liikkumassa, kiertelen kirppiksillä, tapaan kavereita jne.

Asun yksin, ei lapsia, ei eläimiä, ei tarvitse huolehtia kenestäkään.

Vierailija
11/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on. Kaikenlaista hankaluutta kylläkin. Sairauksia mm. syöpä, rahat aika vähissä, liikkuminen muuttunut kivuliaaksi jne. Mut sit ihania asioita ovat lapset ja lemmikit. Ennen myös ystävät, nyt kaikilla joku eksistensiaalinen kriisi, ehkä joku päivä helpottaa. Yksi hyvä harrastus, joka sit auttaa jaksamaan haasteita. Oon saanut syntymäkahjana suht optimistisen tavan suhtautua asioihin. En siis sure tai tunne surkeutta. Aiemmin elämä oli todella rankkaa, kun podin vuosikausia erittäin pahaa unettomuutta. Mutta kun siitä pääsin, alkoi taas valo paistaa.

Vierailija
12/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppoa ehkä muuten mutta sairaus vähän on alkanut rajoittaa tekemisiä ja menemisiä. Mies on, mutta ei lapsia. N54

Vierailija
13/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Autistin elämä ei ole helppoa..

Vierailija
14/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ei ole ja tuntuu hankaloituvan kun sairauksia tulee lisää ja eläkettä ei saa niin nää aktiivimallit nöyryyttävät entistäkin enemmän eikä muuta perusturvaa ole kuin työmarkkinatuki ja työttömyyskortistossa roikkuminen mikä on naurettavaa kun kukaan ei työllistä sairasta ja vajaakuntoista. Kun ihminen ei nuorru eikä sairaudet vähene niin täysin järjetöntä jatkuva kuulusteleminen onko mikään muuttunut. 

Kuka tämmöisiä aktiivimalleja oikein keksii niin on päästään kyllä ihan sairas. Jos työnantaja ei vetäisi niin isoja voittoja niin olisi varaa jakaa varallisuutta työntekijöille eikä ahnehtia itselleen kaikkea ottaen jonkun selkänahasta kaikki irti rikastuen vaan itse ja se työntekijä ei edes elä sillä palkalla. 

Vierailija
15/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ei Ole 😂 Minulla on ollut aivan kammottava elämä - paskin ikinä! Paskaa on ropissut niskaan kohta 50 vuotta! Pääsisi nyt jumalauta täältä _pois_!

Vierailija
16/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Olen työtön ja rahaton, mutta ei mulla mitään suuria ongelmia ole. Suurin vastoinkäyminen jonka olen kokenut on varmaan koirani lopetus. Muut ongelmat, esim. alkoholismi, johtuu itsestäni ja tuntuu oudolta sanoa että siksi elämäni olisi vaikeaa.

Vierailija
17/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on helppo elämä. Tanssin myös ruusuilla.

Mulla lisäksi pelkkää juhlaa.

Vierailija
18/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut narsistit ottavat kohteeksi niitä, joilla on heidän mielestään helppo elämä.

Vierailija
19/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo elämä

prinsessalla.

Asunto Pariisissa,

kauniit ystävät kutsukortteja lähettää.

Helppo elämä,

rikas isä ja koira.

Jalokivet juhlan jälkeen uusiin vaihdetaan.

Sydän kassakaapissa on,

monen lukon takana.

Avaimet on kauan sitten kadonneet

Helppo elämä.

Juorulehdille haastattelu;

poikaystävän kuvan lehden kanteen painetaan

Kaikki kyselee, miltä tuntuu

Kaikki kyselee, miltä tuntuu olla

(OO-O-OO) olla kuuluisaa. (O-O-OO)

On niin saatanan mukavaa,

kun saa kimaltaa

ja olla yhteistä omaisuutta.

Helppo elämä

prinsessalla.

Kellumista kermavaahdossa,

kauniit ystävät kutsukortteja lähettää.

:;Helppo elämä,

rikas isä ja koira. (KOIRA)

Jalokivet juhlan jälkeen uusiin vaihdetaan;:

ne uusiin vaihdetaan.

Kaikki kyselee, miltä tuntuu olla

(OO-O-OO) olla kuuluisaa. (O-O-OO)

On niin saatanan mukavaa,

kun saa kimaltaa

ja olla yhteistä omaisuutta.

No onko se mukavaa,

kun täytyy kimaltaa?

No ON ON ON OOOOOOOOOO

Vierailija
20/49 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut helppoa. En onnistunut suurimmissa unelmissani eli olisin halunnut hyvän miehen ja lapsia. Niin ei käynyt. En osannut suhdehommia, vaikka ulkoiset edellytykset olivat ok. Lisäksi munasin raskaasti koulutusvalinnan. Mutta minulla on kyllä myös aihetta kiitollisuuteen, koska olen terve. Ja minulla on ympärillä turvallisia läheisiä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi