Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on liian estoista?

Vierailija
06.06.2022 |

Toisesta ketjusta poimittuna, millainen puoliso olisi sinulle liian estoinen? Ei haeta nyt sitä, että mitä kaikkea toivoisit puolisoltasi, vaan että missä kulkee se raja, jonka ylittyminen olisi kerta kaikkiaan niin iso kivi kengässä, että se pilaisi seksielämäsi ja sitä kautta tekisi koko suhteen mahdottomaksi.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gimmeGOODhead? never kirjoitti:

vaikeinta?

seksissä. jonka voi luokitella: estoiseksi?

joo. itselläni se on aina ollut (n.30 viimeisen naisen kanssa ollessa ainakin) se yksi ja sama asia:

naisen antama suuseksi.

en tiedä. ei se vaan ole ikinä tuntunut juuri yhtään miltään. ei kenenkään. ei yhden yhden naisen kanssa.

se on joko että kukaan nainen ei tiedä, ei osaa, ei tunne miten annataan kunnolla miehelle suuseksiä. niin.

naiset eivät osaa ottaa miehiltä suihin. kunnolla.

niin. niin olen sen aina kokenut. en tiedä miksi. se on niin hanhala ja vaikea asia mulle. tiedätkö?

Niin siis koetko nyt itse olevasi estoinen nauttimaan suuseksistä, vai että kaikki nämä naiset ovat antaneet huonoja suikkareita jotka eivät tunnu yhtään miltään? Veikkaan ensimmäistä, en saata uskoa että väittämälläsi otannalla kukaan ei ole onnistunut aiheuttamaan minkäänlaista tuntemusta korviesi saati jalkojesi välissä. Mikään kosketus ei tunnu hyvältä tai "miltään", jos oma pää ei ole touhussa mukana.

Ja sinä?

Veikkaa kuuleiharauhassaomaahanuriisi, kun noin PäinPersettä, sen 'osaat.hienosti' tehdä? Joo. Jooei, kannata 'nähdä yhtään vaivaa', ko.asian suhteen.

Ok?

Se, miltä ihmisestä (Mies. hetero) kunnon!, suuseksi tuntuu, ei ole mikään kaltaistesi, aina kaiken kaikesta ns.tietävien: 'tasapäistenhomosympatiseeraajien' ja pääperseessä'omassataijonkunmuun'perseessä olevien aivoitusoikosuluista potevienteini jannujen käsissä. Ikäväkyllä, sorii..

Kun ei naiset OSAA antaa kunnon! suuseksiä miehelle, niin mitä siitä sitten enää'mitäänturhaamussuttaa'?

Se vain on. Huonoa ja helvetinhuonoa'suuseksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi