Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tallinnassa Superalkossa jotakin pahvilaatikoita joihin saa esim. kuoharipullot?

Juhlat
05.06.2022 |

Ollaan menossa Tallinnaan elokuussa ja samalla ajateltiin ostaa kuoharit joulukuussa oleviin yo-juhliin. Mies ei suostu ottamaan autoa maihin joten aika homma tuoda kävellen terminaalin kautta 10-12 pulloa kuoharia. Jos siellä olisi jotakin pahvilaatikoita, niin saisi ne köyttää kiinni ns. kaljakärryihin ja homma helpottuisi huomattavasti.

Eli onko siellä pahvilaatikoita? Olen kerran siellä käynyt melkein 10 vuotta sitten niin en muista näinkö siellä laatikoita.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saatavilla yhdeksän pullon laatikoita, joissa on välipahvit, joten eivät mene rikki.

Vierailija
2/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On saatavilla yhdeksän pullon laatikoita, joissa on välipahvit, joten eivät mene rikki.

No hyvä! Olisihan se nyt vaikeaa kuljettaa useampaa pulloa jossakin muovipusseissa tai repussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut puhuttavan vaunuista joissa pyörät? 

Vierailija
4/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillisdtä että Alko ei laske veroa viinin suhteen? Suomessa Euroopan kalleimmat viinit.

Vierailija
5/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta laivalta?

Vierailija
6/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta laivalta?

Laivalta ostamista suosittelisin minäkin.

Tai aja itse jos miehestä ei ole sitä tekemään, Tallinnassa on helppo liikkua omalla autolla ja jos kaipaa muutakin kuin sataman ja vanhan kaupungin näkemistä niin ehdottomasti oma auto mukaan.

Vierailija
7/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auto on laivassa niin aja itse tai osta laivalta

Vierailija
8/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osannut lukea aloitusta? Mähän kirjoitin ns. kaljakärrystä johon olisi kätevä köyttää pahvilaatikko pulloineen. Ei niitä irtonaisia pulloja siihen mitenkään saa. 

Vierailija
9/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta laivalta?

Tai aja itse jos miehestä ei ole sitä tekemään, Tallinnassa on helppo liikkua omalla autolla ja jos kaipaa muutakin kuin sataman ja vanhan kaupungin näkemistä niin ehdottomasti oma auto mukaan.

Taitaa maissa olla halvempaa kuin laivalla. 

Ei ole ajamisesta kiinni vaan siitä, että mies pelkää kolaria tai auton kolhimista. Ajotyyli Virossa paljon huolettomampi. Ei me siellä olla pitkään ja sen kummemmin mihinkään kauas mennä joten auto olisi hotellilla sen ajan kun ollaan Tallinnassa. 

Vierailija
10/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen että näytät lapselle miten sivistyneet europpalaiset juovat kohtuudella ja jätät lavan ostamatta.

Vierailija
11/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos auto on laivassa niin aja itse tai osta laivalta

Auto jää Helsinkiin. En osta laivalta kun erittäin todennäköisesti suunniteltu kuohari on siellä kalliimpaa ja ainakaan Tallinkin sivuilta ei löydy tuota kuoharia.

Vierailija
12/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suosittelen että näytät lapselle miten sivistyneet europpalaiset juovat kohtuudella ja jätät lavan ostamatta.

Minkä lavan? Kuoharia tässä ollaan ostamassa yo-juhlien tervetuliaismaljaksi. Ei olla Viroon menossa varta vasten viinaa hakemaan vaan ihan vain pieni lomamatka ja siinä samalla hoituu kuoharin ostaminen.

Asumme melkein 400km:n päässä Helsingistä ja näillä polttoaineen hinnoilla sekä laivamatkat+hotelli+syömiset ei todellakaan ole edullista tehdä ihan viinanhakureissua Viroon. Sitten pitäisi jo tuoda niin paljon, että vaatisi pakettiauton. 

Vierailija
13/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta laivalta?

Taitaa maissa olla halvempaa kuin laivalla. 

Ei ole ajamisesta kiinni vaan siitä, että mies pelkää kolaria tai auton kolhimista. Ajotyyli Virossa paljon huolettomampi. Ei me siellä olla pitkään ja sen kummemmin mihinkään kauas mennä joten auto olisi hotellilla sen ajan kun ollaan Tallinnassa. 

😂 Mies pelkää kolaria tai auton kolhimista 😂

Repesin tälle 🤣🤣

Meilläkin on auto, mutta se on aina tallissa kun pelätään kolareita ja kolhuja.

Ei sillä nyt herranjestas sentään mihinkään ajella, ettei vaan sattuisi mitään

Vierailija
14/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Tuo omat laatikot kaljakärryssäsi Hankasalmelta.

Vierailija
15/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Tuo omat laatikot kaljakärryssäsi Hankasalmelta.

Miksi teillä joillakin on niin kova tarve v*ttuilla? Mikä hiertää omassa elämässä?

Vierailija
16/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin laivalta. Tai sitten 9 pullon laatikko SuperAlkosta

Vierailija
17/36 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostaisin laivalta. Tai sitten 9 pullon laatikko SuperAlkosta

Huoh. Kun laivalla on kalliimpaa eikä siellä edes ole sitä kuoharia netin mukaan mitä haluamme ostaa! Mä en nyt kysynyt voiko ostaa laivalta tms. vaan maista on tarkoitus ostaa. Mä kysyin hyvin selkeällä suomen kielellä, että onko siellä Superalkossa pahvilaatikoita. Mutta kun ei niin ei. Osa vastaa, että osta laivalta vaikka siitä ei kysytty mitään. Osa vain aukoo päätänsä. 

Niin tyypillistä täällä sontaläjässä vaikka asiallisesti kysyisi jotakin. Ei voi näillä päänaukojilla olla omassa elämässä asiat kovin hyvin. 

Vierailija
18/36 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä pahvilaatikoita, sen kuin vain ottaa niitä mitkä näkee tyhjinä. En muista oliko siinä kassan jälkeen jokin teippikonekin ja jos ei ole, varmaan kassakin voi teipata laatikon hyvin kiinni, niin on mukavampi kuljettaa. Me käydään sieltä ostamassa ainakin Ranskan Cremanteja, loistava hintalaatusuhde. Hyvää matkaa ja mukavia juhlia :)

Vierailija
19/36 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä pahvilaatikoita, sen kuin vain ottaa niitä mitkä näkee tyhjinä. En muista oliko siinä kassan jälkeen jokin teippikonekin ja jos ei ole, varmaan kassakin voi teipata laatikon hyvin kiinni, niin on mukavampi kuljettaa. Me käydään sieltä ostamassa ainakin Ranskan Cremanteja, loistava hintalaatusuhde. Hyvää matkaa ja mukavia juhlia :)

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Heh, tuli mieleen, että pitääkö varalta ottaa rulla jeesusteippiä mukaan. :D 

Vierailija
20/36 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä laatikoita, mutta jos ette ota mukaan kaljakärryä, niin vetolaukkuun on helpointa pakata, vaatteita vaan väliin pehmikkeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme