Onko Tallinnassa Superalkossa jotakin pahvilaatikoita joihin saa esim. kuoharipullot?
Ollaan menossa Tallinnaan elokuussa ja samalla ajateltiin ostaa kuoharit joulukuussa oleviin yo-juhliin. Mies ei suostu ottamaan autoa maihin joten aika homma tuoda kävellen terminaalin kautta 10-12 pulloa kuoharia. Jos siellä olisi jotakin pahvilaatikoita, niin saisi ne köyttää kiinni ns. kaljakärryihin ja homma helpottuisi huomattavasti.
Eli onko siellä pahvilaatikoita? Olen kerran siellä käynyt melkein 10 vuotta sitten niin en muista näinkö siellä laatikoita.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
On siellä laatikoita, mutta jos ette ota mukaan kaljakärryä, niin vetolaukkuun on helpointa pakata, vaatteita vaan väliin pehmikkeeksi.
Kyllä me otetaan kaksi kaljakärryä ja vaatteet yms. on ihan repussa. Ajateltiin pakata hyvin kevyesti koska ollaan vain pari yötä.
Ei se ole mikään kohtuu-käyttäjien paikka, sieltä ostetaan laatikoittain kaikki. Tai lava kerralla pakuun.
Itse ostan kuoharit ja viinit aina laatikoittain Tallinnasta. Yleensä on kuuden pullon laatikoita, joskus 9 tai 12 pullon.
Tätä ketjua kun lukee, niin pistää miettimään miten noin monella voi olla ongelmia lukemisen ymmärtämisessä. 🤔
Ja vastaus ap:lle, kyllä on tai oli ainakin maaliskuussa. 😊
Myyjältä voi myös kysyä.
Tilaa saksasta! Tulee lähipostiin 1,5 viikossa eikä tarvi kulkea kuin joku kuormakameli pitkkn Tallinnan katuja.
Juoma varasto piste com. Hyvin toimii ja hinnat edulliset.
Kyllä on.
Täällä on muutama asiallinen vastaus ja muut sitten ei liity kysymykseen mitenkään, kuinkahan tuollaisella lukutaidolla on päässyt edes peruskoulusta?
Kuten muutama on sanonut, pahvilaatikoittain voi ostaa. Tai jos ei saa näin, kassojen yhteydessä on tyhjiä pahvilaatikoita. Jeesusteippiä kannattaa ottaa ja teipata kuorma kärryyn kiinni, niin ei tarvitse varoa joka kiveä matkalla laivaan.
Jos tietää mitä haluaa, niin eikös pienemmätkin erät voi tilata valmiiksi kerättynä? Sillon varmasti ois ainaki hyvin pakattu.
Tottakai siellä on laatikoita vai miten luulet niiden sinne kauppaan tulevan?
Juhlat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta laivalta?
Laivalta ostamista suosittelisin minäkin.
Tai aja itse jos miehestä ei ole sitä tekemään, Tallinnassa on helppo liikkua omalla autolla ja jos kaipaa muutakin kuin sataman ja vanhan kaupungin näkemistä niin ehdottomasti oma auto mukaan.
Taitaa maissa olla halvempaa kuin laivalla.
Ei ole ajamisesta kiinni vaan siitä, että mies pelkää kolaria tai auton kolhimista. Ajotyyli Virossa paljon huolettomampi. Ei me siellä olla pitkään ja sen kummemmin mihinkään kauas mennä joten auto olisi hotellilla sen ajan kun ollaan Tallinnassa.
Halpa paska on halpaa joo
Vierailija kirjoitti:
Juhlat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta laivalta?
Tai aja itse jos miehestä ei ole sitä tekemään, Tallinnassa on helppo liikkua omalla autolla ja jos kaipaa muutakin kuin sataman ja vanhan kaupungin näkemistä niin ehdottomasti oma auto mukaan.
Ei ole ajamisesta kiinni vaan siitä, että mies pelkää kolaria tai auton kolhimista. Ajotyyli Virossa paljon huolettomampi. Ei me siellä olla pitkään ja sen kummemmin mihinkään kauas mennä joten auto olisi hotellilla sen ajan kun ollaan Tallinnassa.
No voi, että. On sullakin ongelmat. Me saadaan ostaa ihan mitä itse halutaan. Se kallis hinta ei auta jos ei ole meidän makuun. Ollaan löydetty hyvä kuohari josta pidämme joten miksi emme ostaisi sitä myös juhliin? Maksaa Alkossa 12€ ja Superalkossa 7,5€. Siinä sulle nyt kauhistelemisesta ja tule pätemään kuinka sä juot vain kalleinta shampanjaa. :D
Siis oikeasti, miten jollakin voi olla noin tylsä elämä, että tästäkin pitää rääpiä päätään?
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan kuoharit ja viinit aina laatikoittain Tallinnasta. Yleensä on kuuden pullon laatikoita, joskus 9 tai 12 pullon.
No pitää katsoa miten on tuon kuoharin kanssa, se selviää paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee, niin pistää miettimään miten noin monella voi olla ongelmia lukemisen ymmärtämisessä. 🤔
Ja vastaus ap:lle, kyllä on tai oli ainakin maaliskuussa. 😊
Myyjältä voi myös kysyä.
Täällä monesta ketjusta huomaa, että monillä on suuria ongelmia luetun ymmärtämisessä. Sen lisäksi monella ongelmia omassa elämässä joita puretaan aukomalla päätänsä täällä.
Kiitos sulle vastauksesta. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuten muutama on sanonut, pahvilaatikoittain voi ostaa. Tai jos ei saa näin, kassojen yhteydessä on tyhjiä pahvilaatikoita. Jeesusteippiä kannattaa ottaa ja teipata kuorma kärryyn kiinni, niin ei tarvitse varoa joka kiveä matkalla laivaan.
Eli taidan oikeasti ottaa sen jeesusteipin mukaan. :D
Juhlat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta laivalta?
No voi, että. On sullakin ongelmat. Me saadaan ostaa ihan mitä itse halutaan. Se kallis hinta ei auta jos ei ole meidän makuun. Ollaan löydetty hyvä kuohari josta pidämme joten miksi emme ostaisi sitä myös juhliin? Maksaa Alkossa 12€ ja Superalkossa 7,5€. Siinä sulle nyt kauhistelemisesta ja tule pätemään kuinka sä juot vain kalleinta shampanjaa. :D
Siis oikeasti, miten jollakin voi olla noin tylsä elämä, että tästäkin pitää rääpiä päätään?
Niinpä. Ja kyllähän Tallinnasta saa myös laatuviinejä ja muita laatujuomia, kun vähän etsii. Omaan harrastukseeni liittyen, esimerkiksi erikoisoluissa tarjonta on nykyään yllättävänkin laaja ja monipuolinen, on edetty kauas 1990-luvun muovipulloajoista :-)
Ei s...tana, sais hävetä silmät päästään, jos sellaisia joutuis vetämään