Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon tällaisesta ystävästä?

Vierailija
05.06.2022 |

Kyseessä on henkilö, jonka itse mieluusti säilyttäisin elämässäni ystävänäni. Ongelmana on kuitenkin se, että itse toivon ystävyydeltämme valitettavasti enemmän kuin hän. Hänellä on muita läheisempiä ystäviä ja siksi minä olen varmaankin jäänyt hieman varasijoille. Olen puhunut tästä asiasta ystäväni kanssa, mutta hän kieltää asian täysin, ja lupaa jatkossa huomioida minua enemmän, mutta silti mikään ei muutu.

Nykyään ystävyytemme satuttaa minua enemmän kuin antaa minulle. Saatan esimerkiksi ehdottaa yhteistä tekemistä ystävälleni, mikä ei hänelle kuitenkaan sovi esimerkiksi syystä, että hänen täytyy mennä hammaslääkäriin. Kahden tunnin kuluttua hän lisää someen kuvan, jossa on tekemässä tätä ehdottamaani asiaa toisen ystävänsä kanssa, siis samana päivänä. Tämä esimerkki on täysin hatusta vedetty, mutta täysin verrattavissa niihin tapauksiin, joita on sattunut.

Haluaisin lopettaa ystävyyden tämän henkilön kanssa, koska kuten todettua, hän syö enemmän energiaani kuin antaa minulle. Kuitenkin, jos yritän ottaa etäisyyttä, hän on aktiivisesti yhteydessä, ja lähettää yltiöystävällisiä viestejä, jotka saa jälleen itseni kaipaamaan ystävääni ja muistelemaan menneitä mukavia hetkiä. Yhtäkkisesti ystävyyden lopettaminen ei myöskään onnistu, koska hän ihmettelee miksi en vastaa, onko minulla jokin hätänä, eikä ymmärrä kerrassaan yhtään, jos yritän selittää syytä.

Kommentteja?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on jo muutaman päivän vanha mutta jos AP tämän näkee niin pääset tuosta eroon pelaamalla hänen omaa peliään. Olet aina vaan niin hemmetin kiireinen, vastaat lyhyesti ja pitkällä viiveellä. Välillä ei edes tarvi vastata! Kyllähän hänkin sinun viestejä jättää joskus luetulle varmasti, kuulostaa ihan sellaiselta tyypiltä. Jos sovitte jotain, perut muutamaa päivää ennen kun tulikin parempaa tekemistä tai äkillinen sairastuminen. Toista tätä monta kertaa. Lopulta se kuihtuu ja voit vaihtaa numeron ja poistaa somesta, niin se hänen pelinsä saa  lopullisen päätöksen. Ja mikä parasta silloin oma olosikin kevenee. Kun ei tarvitse enää murehtia kelpaako jollekin, ja miksi hän käyttäytyy noin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä