Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviiko pienirintaisena käyttää ollenkaan liivejä?

Vierailija
05.06.2022 |

Käytättekö te?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rinnat on olemattomat ketunnokat ja olen jo vuosikaudet käyttänyt vain urheiluliivejä. Mikäli rinnoissa olisi koosta huolimatta nätti muoto, niin sitten käyttäisin varsinaisia rintaliivejä. 

Vierailija
2/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenenkään tarvitse käyttää, jos ei halua. Itse voisin olla käyttämättäkin, mutta aika usein käytän siksi että tanssiessa/juostessa on miellyttävämpää, kun on liivit, ja viileänä päivänä samoin. Mutta en käytä aina. Viime aikoina olen miettinyt, pitäisikö olla enemmänkin ilman, kun jotenkin on niin vaikea löytää mukavantuntuisia rintaliivejä, enkä jaksaisi kiertää niiden takia kaupoissa sovittelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin ohuempien puseroiden yms. sekä juhlavaatteiden alla tietenkin.

Vierailija
4/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi minkäkokoiset rinnat, ei liivejä ole pakko käyttää. Omat rintani ovat 75D, ja olen aina kotona ilman liivejä ja joskus myös kodin ulkopuolella. Mieluiten käytän kaarituettomia ja toppaamattomia liivejä, koska ne tuntuvat mukavilta päällä.

Vierailija
5/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vaikka olisi keskikokoiset rinnat, jos eivät roiku epämiellyttävästi tai ole niin valtavat nänninpäät, ettei kotonakaan kehtaa olla ilman. Itse olin vuosia aina kotona ilman rintaliivejä, oli vieraita tai ei. Töihin sentään laitoin liivit.

Nyt imettäessä on pakko käyttää liivejä ja liivinsuojia, mutta kunhan muksut kasvaa ja käyvät harvemmin rinnalla niin, ettei tarvitse huolehtia maidon vuotamisesta, lopetan ennen pitkää liivien käytön kotona. Voi toki olla, että nyt kun rinnat on joutuneet raskauksista venymisen ja maidosta turpoamisen vuoksi painovoiman uhreiksi, saattaa se liivien käyttö kotonakin houkuttaa. Ainakin kuumalla, ettei hikoa rintojen alta.

t. entinen pienirintainen, sittemmin keskikokoinen ja nykyinen melko isotissinen mamma

Vierailija
6/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko käyttää. Jos jotakuta häiritsee paidan läpi erottuvat nännit, niin se on hänen murheensa.

Vierailija
7/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin ohuempien puseroiden yms. sekä juhlavaatteiden alla tietenkin.

Miksi? Eihän miehetkään käytä liivejä, vaikka monilla on isommat rinnat kuin minulla.

t. pienirintainen nainen

Vierailija
8/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hallitus määrää. Jos et käytä liivejä, et saa liivipassia etkä pääse ravintolaan etkä matkustamaan. Hoitajat eivät pääse myöskään töihin liivittöminä.

Vierailija
9/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tissihien takia ainakaan.

Vierailija
10/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, hallitus määrää. Jos et käytä liivejä, et saa liivipassia etkä pääse ravintolaan etkä matkustamaan. Hoitajat eivät pääse myöskään töihin liivittöminä.

Myöskin liivejä käyttämättömillä tissit alkaa roikkumaan, ja se tarttuu myös liivejä käyttäviin, joten liivittömiä pitää pakottaa käyttämään liivejä, muuten heidät laitetaan kotiarestiin.

Vierailija
11/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kaikkia tähän liittyviä keskusteluita ja kommentteja lukiessani en voi olla miettimättä, että olenko ainoa joka ei siedä olla lainkaan ilman liivejä. Ei ole kiinni rintojen koosta (melko pienet) vaan siitä, että nännit ovat niin herkät että paidan hiplaus niitä vasten on kamalaa kidutusta. En pysty edes nukkumaan ilman liivejä kun tuntuu niin pahalta.

Vierailija
12/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhh ällöä miten täälläkin ollaan kommenteissa keskitytty ulkonäköseikkoihin. Ymmärrän tietysti ettei isompien rintojen kanssa liivittömyys onnistu (tai itellä ei oo ainakaa kokemusta kommentoida). Liivittömyys on terveellistäkin, suosittelen kaikille.

Vierailija
13/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, teet ihan niin kuin tykkäät. Niin minäkin teen. Kaikkien pitäisi, koosta riippumatta.

Vierailija
14/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

Vierailija
15/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koska miehet alkaa tuijottaa paidan läpi näkyviä nännejä.

Vierailija
16/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla rinnat on olemattomat ketunnokat ja olen jo vuosikaudet käyttänyt vain urheiluliivejä. Mikäli rinnoissa olisi koosta huolimatta nätti muoto, niin sitten käyttäisin varsinaisia rintaliivejä. 

Ah, paljaana väljän kesämekon alla nöpöttävät ketunnenät ovat juuri se kiihottavin muoto!

Muista kadulla pysähtyä korjailemaan sandaalin nauhaa mahdollisimman usein niin autot ajavat alas sillalta ja törmäävät pysäköityihin rekkoihin.

Vierailija
17/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän koska miehet alkaa tuijottaa paidan läpi näkyviä nännejä.

Näkyykö pillusikin pöksyjen läpi?

Vierailija
18/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, paljaana väljän kesämekon alla nöpöttävät ketunnenät ovat juuri se kiihottavin muoto!

Muista kadulla pysähtyä korjailemaan sandaalin nauhaa mahdollisimman usein niin autot ajavat alas sillalta ja törmäävät pysäköityihin rekkoihin.

Oletko transsu?

Vierailija
19/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän semmoisia kaarituettomia pehmoliivejä tai uhreilutoppeja. Kotona en välttämättä käytä, mutta esim juostessa tuntuu epämukavalle jos ei ole mitään. Ja julkisilla paikoilla käytän liivejä koska muuten näyttää että olisi pelkät isot nännit (mikä toki onkin aika realistinen kuvaus minun rinnoista nykyään).

Vierailija
20/42 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään olla ilman liivejä. Jos olisi isot rinnat, niin sitten voisi olla.