Hyväksytkö, jos AU PAIR aloittaa suhteen perheen isän kanssa?
Tuli tästä artikkelista mieleen, että tätähän tapahtuu, mutta asiasta ei paljoa puhuta.
https://www.seiska.fi/katso/TV/Muistatko-nama-Au-pair-kohut-Yksi-iski-p…
Minun mielestä ihan ok, jos kaikille muillekkin kuviossa oleville.
Sinun mielipide?
N19
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hyväksynkö, että nuorempi nainen tulee toisen miehen viemään? No en todellakaan ja tämän pitäisi olla jokaiselle itsestään selvää, mutta silti näistä kuvioista saa kuulla, jossa nämä Iida 18v alkaa seukkaa 40v setämiehen kanssa. Ei rajoitu vain au paireihin tänä päivänä.
Itse olen kahdesta au pair perheestä saanut "potkut" sen perusteella, että perheiden äidit oli sitä mieltä, että yritin iskeä perheiden isiä, vaikka olin vaan tavallisen ystävällinen.
Olisko pitänyt olla morjestamatta, hymyilemättä ja mitenkään ottamatta kontaktia perheen isään?
T. 5 perheessä ollut Au Pair
Taisit kumminkin herutella vähän liikoja? 😁
Joo, en myöskään jaksa uskoa, että soppari loppuis ihan vaan käyttäytymällä normaalisti. Varsinkaan kahdesti vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hyväksynkö, että nuorempi nainen tulee toisen miehen viemään? No en todellakaan ja tämän pitäisi olla jokaiselle itsestään selvää, mutta silti näistä kuvioista saa kuulla, jossa nämä Iida 18v alkaa seukkaa 40v setämiehen kanssa. Ei rajoitu vain au paireihin tänä päivänä.
Itse olen kahdesta au pair perheestä saanut "potkut" sen perusteella, että perheiden äidit oli sitä mieltä, että yritin iskeä perheiden isiä, vaikka olin vaan tavallisen ystävällinen.
Olisko pitänyt olla morjestamatta, hymyilemättä ja mitenkään ottamatta kontaktia perheen isään?
Joo, en myöskään jaksa uskoa, että soppari loppuis ihan vaan käyttäytymällä normaalisti. Varsinkaan kahdesti vielä.
Joskus se, minkä ihminen itse katsoo normaaliksi ystävällisyydeksi näyttäytyy toisille härskinä keimailuna ja flirttailuna. Vähän sama, kun jotkut ihmiset oikeuttavat ilkeilyn kutsumalla sitä rehellisyydeksi ja suorapuheisuudeksi. Tavallinen ihminen ei saa jatkuvaa palautetta asiattomasta käytöksestä. Jos joku saa, niin syytä on kyllä katsoa peiliin. Siitä huolimatta, että itse kokee käyttäytyneensä ihan normaalisti. Joskus se oma käsitys normaalista käytöksestä on päässyt vääristymään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletetaan, että au pair aloittaa suhteen isän kanssa? Kyllä äiditkin voivat olla suhteessa.
Koska se on tänä päivänä vielä tabu puhua naisen (perheen äidin) harrastamasta pettämisestä, varsinkin jos kyse on 30v naisesta ja selvästi nuoremmasta miehen alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve flirtti ja heruttelu on täysin eri asioita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve flirtti ja heruttelu on täysin eri asioita!
Oisko kuvaa?
Onhan näitä ollut iät ja ajat.
Itselläkin oli pientä sääntöä isäntä-perheen isukin kanssa, mutta ei siinä mielestäni mitään väärää ollut, kun olin täysikäinen ja vaimo ei koskaan asiasta tiennyt ja se loppui kun au pair keikka loppui.
N30
Isän tarpeista huolenpitäminen kuuluu aupair-tytön ensisijaisiin velvollisuuksiin. Kunnon vamppaus ja paljas pyllistys kun äiti ei ole kotona.
Aikoinaan omassa au pair -perheessäni kävi niin, että seuraava au pair muutti nukkumaan master bedroomiin isännän viereen ja vaimo muutti au pairin huoneeseen. Isäntä oli viisikymppinen, ei mikään varsinainen saalis. Mukava mies kyllä.
Vain jos siihen on perheen naisen lupa, muuten en todellakaan. Ja silloinkin se on vähän hämärää, vaikka toinen olisi täysi-ikäinen sillä au pairit tuppaavat olemaan vasta nuoria naisen alkuja ja isäntä perheen isät päälle 30v setämiehiä...
kunhan pairi on bahantaan 16v niin kaunista lempeahan se vain on. perheenaidin voisi kylla ottaa kimppaan
Mun kaveri sai kenkää isäntäperheestään, kun perheen äiti syytti häntä "miehensä yrittämisestä". Mun kaveri on lesbo. On olemassa vainoharhaisia vaimoja.
Kyllähän setämies asian hyväksyisi heti.
Eipähän tartteis pattayalle lähtä sinä vuonna.
En näe tässä mitään väärää, jos kaikille osapuolille käy.
On musta ihan hyväksyttävää, jos kaikille tosissaan käy ja kaikki on täysi-ikäisiä.
Mutta seläntakana pettäminen ei ole ok, eli toisen naisen miehen kanssa hässim... salassa.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin sääntö kuin poikkeus 🤔
Kyllä kuule enemmän poikkeus kuin sääntö.
Harvaa nuorta naista kiinnostaa joku itseään 10-15 vuotta vanhempi isämies ja moni mies on uskollinen puolisolleen eikä ole jokaisen terhakan tissiparin vietävissä.
Jos kaikki on täysi-ikäisiä ja kaikille osapuolille sopii niin miksi ei.
Terv. biseksuaali nainen.
Näin joskus tätä aihetta käsittelevän dokumentin. Siinä nuori ruotsalainen nainen lähti au pairiksi Ruotsiin ja aloitti suhteen perheen isän kanssa. Nainen palasi Ruotsiin ja tuo mies jätti vaimonsa ja lapsensa ja lähti itse Ruotsiin. Ruotsalainen au pair ja tuo englantilainen mies menivät Ruotsissa naimisiin ja saivat yhteisen lapsen. Mies ei kuitenkaan sopeutunut Ruotsiin, eikä oppinut ruotsia, opiskelikohan edes ja halusi palata Englantiin. Jätti sitten tuon myös au pairin ja uuden lapsen ja ajoi Ruotsista Englantiin oman isänsä luokse asumaan. Tuon isä oli muuten hylännyt aikoinaan tuon. Tuo mies oli kuvottava, eikä nähnyt toimissaan mitään väärää. Mies oli sellainen englantilainen versio suomalaisesta persusta.
Eihän nyt maailma aamusuikkariin kaadu, eihän?