Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä lastenne seurustelukumppaneiden ulkonäöstä?

Vierailija
05.06.2022 |

Kuulin jokin aika sitten, että poikamme seurustelee. En ole vielä livenä nähnyt tyttöä. Olin iloinen, kun kuulin asiasta. Eka mielikuvani tyttöystävästä oli söpö naapurintyttö. Kun tajusin, että tyttöhän voi näyttää miltä tahansa, alkoi hirvittää. Pojalla on paljon hurjan näköisiä kavereita. Siis oikeasti erikoisen ja pelottavan näköisiä. Mitä jos miniäkokelas olisi tuollainen? Varovasti kävin netistä vakoilemassa tytön ulkonäköä. Olin kovin helpottunut, kun tyttö näytti ihan "normaalilta".

Mitä muut ovat ajatelleet lastensa seurustelukumppanien ulkonäöstä? Onko ulkonäöllä väliä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani tyttöystävä on hoikka, kaunis, pitkä näyttävä nainen. Serkkupojalla pullukka lyllerö ja sekös meitä huvittaa aina. 😄😄😄

Se pullukka saattaa olla kuitenkin se mukavampi ja luptettava kumppani. Ja se kaunotar taas jotain muuta. Hyvä, että serkkupoika älyää katsoa myös ulkokuoren alle.

Vierailija
22/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaunis miniä ja 2 komeaa vävyä. En voi valittaa. Vielä älykkäitäkin ja kovia tekemään töitä. Arvostan tuota enemmän kuin ulkonäköä!

Toisaalta, kun omat lapset ovat kouluttautuneita ja itse hyvin siistejä en voisi kuvitellakaan heille kumppaniksi mitään turnuja. Kyllähän sitä jo kouluiässä valikoituu kaltaiseensa porukkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset arvioi jopa lastensa kumppanien ulkonäköä. Kuka yllättyi?

Häh? Missä luki, että vain naiset sitä tekee?

Meidän perheessä se on ainakin isä joka on ulkonäkökeskeisempi ja arvioi omalla tyylillään poikien tyttöystäväehdokkaita.

Äidiltä en ole kuullut kommentteja.

Vierailija
24/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaunis miniä ja 2 komeaa vävyä. En voi valittaa. Vielä älykkäitäkin ja kovia tekemään töitä. Arvostan tuota enemmän kuin ulkonäköä!

Toisaalta, kun omat lapset ovat kouluttautuneita ja itse hyvin siistejä en voisi kuvitellakaan heille kumppaniksi mitään turnuja. Kyllähän sitä jo kouluiässä valikoituu kaltaiseensa porukkaan. 

Wau, kaikki hyvä siunaantunut yhteen perheeseen- kauneutta, komeutta, älykkyyttä, kouluttatuneita, siistejä etc.

Vierailija
25/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään. Asia on täysin merkityksetön minulle. Koen vähintäänkin erikoisena, jos joku tekee LAPSENSA kumppanin ulkonäöstä numeron. 

Onhan se tärkeää, koska kumppanin ulkonäkö vaikuttaa tietysti lapsenlasten ulkonäköön. Ap ajattelee tulevaisuutta, mikä onkin ihan järkevää.

Eli siis jos lapsenlapsesta tulee ruma häntä kohdellaan eri tavalla vai mitä että ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän