Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä lastenne seurustelukumppaneiden ulkonäöstä?

Vierailija
05.06.2022 |

Kuulin jokin aika sitten, että poikamme seurustelee. En ole vielä livenä nähnyt tyttöä. Olin iloinen, kun kuulin asiasta. Eka mielikuvani tyttöystävästä oli söpö naapurintyttö. Kun tajusin, että tyttöhän voi näyttää miltä tahansa, alkoi hirvittää. Pojalla on paljon hurjan näköisiä kavereita. Siis oikeasti erikoisen ja pelottavan näköisiä. Mitä jos miniäkokelas olisi tuollainen? Varovasti kävin netistä vakoilemassa tytön ulkonäköä. Olin kovin helpottunut, kun tyttö näytti ihan "normaalilta".

Mitä muut ovat ajatelleet lastensa seurustelukumppanien ulkonäöstä? Onko ulkonäöllä väliä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan muhammedilta

Vierailija
2/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tyttären poikkis on ihan sairaan hyvän näköinen, ja toisellakin ihan söpö.

Vierailija
4/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Asia on täysin merkityksetön minulle. Koen vähintäänkin erikoisena, jos joku tekee LAPSENSA kumppanin ulkonäöstä numeron. 

Vierailija
5/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap hoitoon.

Vierailija
6/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään. Asia on täysin merkityksetön minulle. Koen vähintäänkin erikoisena, jos joku tekee LAPSENSA kumppanin ulkonäöstä numeron. 

Onhan se tärkeää, koska kumppanin ulkonäkö vaikuttaa tietysti lapsenlasten ulkonäköön. Ap ajattelee tulevaisuutta, mikä onkin ihan järkevää.

Vierailija
7/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojqn tyttöystävä on ihan supersöpö. Ja vielä niin raikkaalla tavalla. On meikitön ja luonnonkaunis ja vielä mukavan maanläheinen.

Vierailija
8/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tärkeää, koska kumppanin ulkonäkö vaikuttaa tietysti lapsenlasten ulkonäköön. Ap ajattelee tulevaisuutta, mikä onkin ihan järkevää.

0/5 Äärimmäisen surkeaa provoilua. Yritä edes vähän!

Vierailija
9/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä kunhan ei ole lihava. Poikani tuntien se ei olisi mahdollistakaan. 

Vierailija
10/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä paljon väliä minkänäköinen ihminen sukuun mahdollisesti liittyy. Siskoni saa aina hävetä poikansa vaimoa joka on tyylitajuton eikä osaa pukeutua tai meikata ollenkaan tilanteeseen sopivasti. 

Vierailija
11/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mielikuva ihmisestä on aika erilainen, jos tytöllä on vihreä irokeesi ja naamassa 20 lävistystä ja naamatatuointi vs. supermeikattu silikoniblondi vs tavis.

Vierailija
12/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku provoilee.

Vierailija
13/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä kunhan ei ole lihava. Poikani tuntien se ei olisi mahdollistakaan. 

No tässä on poika, yllättäen, sisäistänyt äitinsä käsitykset lihavista ihmisistä. Alempaa kastia.

Vierailija
14/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani tyttöystävä on hoikka, kaunis, pitkä näyttävä nainen. Serkkupojalla pullukka lyllerö ja sekös meitä huvittaa aina. 😄😄😄

Vierailija
15/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären poikaystävä on kivan näköinen, vaalea, pitkä nuorimies. Sellainen urheilullinen naapurinpoika-look.

Vierailija
16/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuolaatte lapsia? Hyi.

Vierailija
17/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani tyttöystävä on hoikka, kaunis, pitkä näyttävä nainen. Serkkupojalla pullukka lyllerö ja sekös meitä huvittaa aina. 😄😄😄

Kyll minuakin huvitti kun näin sinut kaupassa.😄😄😄 Ostaisit edes oikean kokoisia vaatteita ettei läskit paista joka suuntaan. 🤭🤭🤭

Vierailija
18/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä provo. Kukaan järjissään oleva ihminen ei ajattele tuollaisia.

Vierailija
19/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset arvioi jopa lastensa kumppanien ulkonäköä. Kuka yllättyi?

Vierailija
20/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla väliä, turha väittää muuta. Kyllä minä pettyisin, jos tyttäreni poikaystävä olisi joku kuvottava vuorenpeikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi