Tinderissä nainen kysyi apua, tarvitsee akkuporakoneen ja kaksi reikää olisi tehtävä
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku tulla kunnon kiviporan kanssa laittamaan mulle kiviseinään ison peilin? Uusi peili on odotellut tuossa eteisessä jo muutaman kuukauden..
N28
Mä voin tulla. 6 mm proput ja ruuvit varmaan käy? Mulla on poravasara enkä kaipaa seksiä palkaksi. Kahvi ja voileivät, kiitos.
N57
Nuo apinat luulevat naisen ruumista halvaksi vaihtovälineeksi.
Remppaukon saa tuntiliksalla paikallislehden ilmoituksista. 50 egeä ja tunti töitä. Ei seksiä.
Taas kysyn miksi tehdään reikiä? Ymmärrän, jos ruuvi porataan seinään mutta, että pelkkä reikä. Miksi?
Jos saan "porata" myös ykkös- ja kakkosreikään, niin voi tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikoina kävin asentamassa exälle palapeilin. Palkan sain vaakatasossa. Vanhojen muistojen kunniaksi.
Kauniita muistoja. Vieläkö mahtaa olla peili paikallaan?
En tiedä. En asu enää ko. paikkakunnalla, niin ei pääse edes näkee, onko taloakaan pystyssä.
Mutta se oli silloin sen peilin asennus kuumaa hommaa :)
Tottakai AP menee auttamaan neitiä. Poraamiseen jälkeen kahvit ja mukava keskustelu tuokio. PS. Kysyt tietenkin myös että onko neidillä kahvileipiä vain tuodaanko tullessa.
Ei ole ihme kun nyky miehillä tuo naisen tapaaminen on niin vaikeaa, kun ihan näissä perusasioissa kaikki pitää neuvoa kädestä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku tulla kunnon kiviporan kanssa laittamaan mulle kiviseinään ison peilin? Uusi peili on odotellut tuossa eteisessä jo muutaman kuukauden..
N28
Missä päin?
Toki. Osoitteesi?