Sinä pöytätietokonetta käyttävä
Sinä pöytätietokonetta käyttävä, miksi käytät vieläkin pöytätietokonetta? Puhelimet ovat nykyään tehokkaampia kuin pöytäkoneet ja pöytäkoneet vievät paljon tilaa ja ovat äänekkäitä. Puhelimella saa kaikki samat asiat tehtyä
Kommentit (66)
Kaiken maailman hulluja sitä tälle palstalle kirjoitteleekin.
Ai, pelattua virtuaalilaseilla raskaita 3D-pelejä? Ei kyllä onnistu.
Koska pelaan raskaita pelejä sillä? Puhelimella pysty mitään semmosta.
Lisäksi siihe saa ison näytön. Läppärit on iha paskoja ja kömpelöitä ja ylikuumenee helposti. Läppärin näppäinki iha surkee verrattuna tietokoneen näppäimistöön.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisi se, jos niistä tehtäisiin puhelinversio
Koska kaikista viimevuosina pelaamistani peleistä vain paria pystyisi pelaamaan puhelimella tai muulla mobiililaitteella.
Olet ihan oikeassa. Kelan pitäisi kustantaa älypuhelimet kaikille.
Niitä samoja syitä mitä olen kertonut niissä aikaisemmissa vastaavissa keskusteluissa mutta tärkeimpänä on että käytän tietokonetta paljon muuhunkin kuin somen ja yleensäkin netin selaamiseen jotka ei muutenkaan koneelta vaadi mitään
olet kertonut että puhelimeen voi liittää näytön ja näppäimistön. jos pitää hankkia näyttö ja näppäimistö niin samalla vaivalla hankkii kannettavan.
Vierailija kirjoitti:
Niitä samoja syitä mitä olen kertonut niissä aikaisemmissa vastaavissa keskusteluissa mutta tärkeimpänä on että käytän tietokonetta paljon muuhunkin kuin somen ja yleensäkin netin selaamiseen jotka ei muutenkaan koneelta vaadi mitään
Kyllä puhelimella voi muutakin tehdä
Vauva-palstalle pystyy kyllä kirjoittamaan kännykällä. AP:n laitetarpeet ovat sillä tasolla, eikä Mensan jäsenyydestäkään kannata haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhelimella voi muutakin tehdä
Niin voi mutta nyt kysyttiinkin mitä tekee pöytäkoneella ja jos haluat parempia vastauksia kaiva itse niitä aikaisempia keskusteluita
no jos "kaikki" rajoittuu instan selailuun ja vauvapalstailuun niin olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai oikeesti vietät jossain pimeässä huoneessa sisällä koko päivän palstaillen ja pelaillaillen 🤣
Niin paljon häpeätte sitä jossain olohuoneen nurkassa oleva pöytäkoneröykkiötä että tulette valtavan persekipeeksi tästäki hauskasta aloituksesta
Eihän siitä kusisenpienltä ruudulta näe mitään pelata ja näyttöön yhdistettäessä lagi on hirveä.
puhelimellani pelaan lähinnä mobiilipelejä. en käytä sosiaaliseen mediaan liittyviä ohjelmia. tälle palstalle kirjoittelen kannettavalla. eli periaatteessa puhelimeksi voisi riittää jokin vanhanmallinen nokialainen, ellen pelaisi satunnaisesti mobiilipelejä.
Nyt se korkki kiinni