Sinä pöytätietokonetta käyttävä
Sinä pöytätietokonetta käyttävä, miksi käytät vieläkin pöytätietokonetta? Puhelimet ovat nykyään tehokkaampia kuin pöytäkoneet ja pöytäkoneet vievät paljon tilaa ja ovat äänekkäitä. Puhelimella saa kaikki samat asiat tehtyä
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomerit ja pöytäkoneet. Noloa.
Jonkun täytyy ne työtkin tehdä.
No niinpä. Eipä tulis mieleenkään yrittää taittaa lehteä jollakin pikkuisella älypuhelimella 😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä v...ttu on pöytätietokone. Kertokaa nyt ja laittakaa kuva? Pöydällä pidettävä tietokone? Sellainen laatikko, jonka päälle asetellaan 14' putkinäyttö? Ei kai noita nyt ole ollut myynnissä sitten 90-luvun.
Tota kyllä noita on TYÖELÄMÄSSÄ. Myös moniin harrastuksiin tarvitaan tehokas ja ergonominen kone.
Oletko koskaan pelannut kunnon pelejä? Tai edes nähnyt kun e-sport ammattilaiset pelaavat? Katsopas pelaavatko puhelimella siellä kisoissa vai ihan kunnon pöytäkoneella?
Monissa hommissa tarvitaan kaksi (tai useampikin) näyttö. Mitenkän se onnistuu puhelimella?
Älä nyt viitsi enää nolata itseäsi enempää ja jankuttaa tätä samaa lapsellista juttua.
Miksi ihmiset käy tän saman jankkauksen läpi parin päivän välein? Älkää ruokkiko pöytäkonehullua, niin ehkä sekin tajuaa tehdä jotain järkevää.
Pöytäkone on myös ekologinen, sen lisäksi että on ergonominen. Itse kasattu on vielä halpakin. Kasasin itse oman pöytäkoneeni ja kun haluan tai kone tuntuu hitaalta voin vaihtaa siitä komponentin kerrallaan uuteen. Ei ole mitään emolevylle tinattua, kuten kertakäyttöläppäreissä. Lisälaitteisiin kannattaa panostaa, koska ne eivät mene roskiin vanhan koneen mukana.
Ai niin tuo äänekkyys. Minun pöytäkoneeni toimii tuulettimet nollalla niin kauan kuin en tee jotain todella kuormittavaa. Taisi olla joskus ennen 2000-lukua, kun tuulettimien nopeuksia ei voinut säätää lämpötilan mukaan.
Joo, juuri näin. Ärsyttävin yksityiskohta on se, kun keskustelukumppani on väärässä niin hän etsii sillä älypuhelimellaan jonkun epämääräisen hakutuloksen joka ehkä tukee jollain tavalla hänen asiaansa ja otsikon perusteella väittää minun olevan väärässä. Itse asiasta ei kyllä kykene keskustelemaan eikä varsinkaan olemaan rämppäämättä sitä puhelinta edes sen yhden keskustelun ajan.