Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teitä kiinnostaa naapureissa?

Vierailija
05.06.2022 |

Kiinnostaako paljon ja jos, niin mikä? Vai kiinnostaako ollenkaan?

Minua kiinnostaa lähinnä pintapuolisesti, millaisia ihmisiä he ovat. Voin jutella niiden kivojen naapureiden kanssa. Jotkut ovat niin omissa oloissaan, että tervehdin vain. Mutta jotkut naapurit kertovat sitten jutellessa enemmän kuin haluaisin kuulla. Minua ei kiinnosta esim. joku ortopedikäynti yksityiskohtaisesti.

Entä teillä?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,  yrittäjän tulotiedot sattumalta löytyivät kierrätyspaperilaatikosta.  : DDD

Vierailija
62/69 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mikä ja itseasiassa pyrin välttämään niitä mahdollisimman paljon. Jos olen lähdössä ja kuulen jonkun naapurin rapussa, niin annan mennä ensin ennen kuin menen. Samoin jos olen menossa kotia ja näen edessä naapurin, niin hidastelen, jotta ei tarvitse olla tekemisissä.

Kannattaisiko hakea apua jos on noin paha ihmis-pelko???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draama. Parhaimmillaan parempaa kuin missään teeveesarjassa.

Vierailija
64/69 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kohtaan naapureita rappukäytävässä tai pihalla, joten ei kummemmin kiinnosta suuntaan tai toiseen. Sanasen voi vaihtaa ja tervehtiä, jos osuu  kohdalle. Pitäisikö sitten vahtailla naapureiden menemisiä ja tulemisia?

Vierailija
65/69 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin,  yrittäjän tulotiedot sattumalta löytyivät kierrätyspaperilaatikosta.  : DDD

En ymmärrä tätä kommenttia.

Vierailija
66/69 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä kommenttia.

Siis jos yrittäjä on ollut verotietoineen lehdissä, niin miksi joku etsisi niitä juuri kierrätyspaperilaatikosta?

Vierailija
67/69 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin kohtaan naapureita rappukäytävässä tai pihalla, joten ei kummemmin kiinnosta suuntaan tai toiseen. Sanasen voi vaihtaa ja tervehtiä, jos osuu  kohdalle. Pitäisikö sitten vahtailla naapureiden menemisiä ja tulemisia?

Se näyttää olevan joidenkin eläkeläisten tehtävä.

Vierailija
68/69 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa naapurimiehen takaluukku.

No jotenkin arvasinkin, että olet huomannut. En väitä että olisi kokonaan omaa ansiota, tuli vaan valittua iso farmarimalli.

Vierailija
69/69 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se näyttää olevan joidenkin eläkeläisten tehtävä.

Minusta on ihan hauska seurata ihmisten elämänrytmejä ja rutiineja. Esim. B3 lähtee aina klo 07.15 ja palaa ennen neljää. Yläkerrassa torstaisin siivotaan jne. Parvekkeella myös kuuntelen muita, jos ovat parvekkeella juttelemassa. Elämän pieniä iloja.