Mikä teitä kiinnostaa naapureissa?
Kiinnostaako paljon ja jos, niin mikä? Vai kiinnostaako ollenkaan?
Minua kiinnostaa lähinnä pintapuolisesti, millaisia ihmisiä he ovat. Voin jutella niiden kivojen naapureiden kanssa. Jotkut ovat niin omissa oloissaan, että tervehdin vain. Mutta jotkut naapurit kertovat sitten jutellessa enemmän kuin haluaisin kuulla. Minua ei kiinnosta esim. joku ortopedikäynti yksityiskohtaisesti.
Entä teillä?
Kommentit (69)
Ei lainkaan. Kerrostalonaapurit harmaita arki-ihmisiä ja eri ikäisiä reippaasti, eri elämäntilannekin. Sen huomaa jos joku juttelee, kunhan ei tupakoi samalla.
Olen tainnut syntyä väärään kulttuuriin. Meillä naapurit ovat tulleet ystäviksi ja tärkeiksi ihmisiksi viimeisen 15 vuoden aikana. Jonkin verran on ollut vaihtuvuutta, on tietysti naapureita, jotka eivät edes tervehdi. Suurimmaksi osaksi naapureita moikataan ha joidenkin kanssa ollaan enemmänkin tekemisissä. Ja tämä siis pk-seudulla.
Joskus saattaa naapuriin jopa ihastua. Sellaistakin sattuu.
Naapurinaisten hyvät perseet kiinnostaa
Kiinnostaisi tietää, miksi kulkee huoneistossaan niin paljon painavin kanta-askelin.Eikö olisi mukavampaa lenkkeillä ulkona
Jos eivät haise, melua, tappele tai tee laittomuuksia, niin tehkööt minun puolestani mitä lystäävät.
Miksi riitelevät niin usein. Mikä on vikana avioliitossa.
Ei kiinnostamikään. En haluais naapureita, mutta ne on välttämätön paha, kun haluan asua mahd lähellä keskustaa. Omakotitalossa asutaan ja moikataan toki ja kuulumiset vaihdetaan. Lähinaapurin mummo kastelee joskus reissun aikana meidän kukat. Se on kiintein yhteys.
Ei mikään, pääsispä niistäkin eroon. Ärsyttää kun miestä tuntuu kovin kiinnostavan naapurien asiat kun on niistä aina ihmettelemässä ja jaarittelemassa minulle.
Ei yhtään kiinnostaisi, mutta rivitaloyhtiöön eksyy aina joku kyylä, joka ei anna muille mitään rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minua kiinnostaisi naapurit olisi päässäni jotain vikaa.
Tässä kiteytyy suomalaisuus muutamaan sanaan.
Huh.
Ei ole mitään naapureita vastaan kunhan ei yötä myöten örvellystä tms melun muodossa. Mutta ei niin kiinnostakkaan ja mielummin liikun niin etten kehenkään törmäisi. Kyyliä välttelen välillä urakalla mutta se ei aina onnistu.
Tarvittaessa pystyn kaikkien kanssa vaihtamaan esim. taloa koskevia asioita.
Ei juuri mikään. Se että ovat mahdollisimman hiljaa ja pysyvät omalla puolellaan.
Ei mikään. Miellyttävä naapuri antaa olla rauhassa.
Mielelläni moikkaan naapureita ja juttelen, jos joku haluaa jutella. En nyt sen kummemmin ole naapureiden asioista kiinnostunut.
Toisten naapurien kanssa tykkään jutustella niitä näitä, jos törmätään rappukäytävässä/ pihalla. Toisten kanssa yritän olla diplomaattinen eli toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Itsestäni kerron pintapuolisesti, vaikka osa onkin perk...een uteliaita. Meinaan, että jos en kerro mitään, niin uskon olevani seuraava heippalappujen kohde.
Kiinnostaa että saako kunnolla kalaa, tuoko mullekkin. Yleensä tuo.