Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teitä kiinnostaa naapureissa?

Vierailija
05.06.2022 |

Kiinnostaako paljon ja jos, niin mikä? Vai kiinnostaako ollenkaan?

Minua kiinnostaa lähinnä pintapuolisesti, millaisia ihmisiä he ovat. Voin jutella niiden kivojen naapureiden kanssa. Jotkut ovat niin omissa oloissaan, että tervehdin vain. Mutta jotkut naapurit kertovat sitten jutellessa enemmän kuin haluaisin kuulla. Minua ei kiinnosta esim. joku ortopedikäynti yksityiskohtaisesti.

Entä teillä?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mikään.

Vierailija
2/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkän vertaa niin kauan kun eivät häiritse omaa elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mikään.

Ok. Et siis ole naapurikyylä. ap

Vierailija
4/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sellaisetkin naapurit ottavat kontaktia, joiden ei toivoisi ottavan. ap

Vierailija
5/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sellaisetkin naapurit ottavat kontaktia, joiden ei toivoisi ottavan. ap

Tiedän, ei niiden kyylien kanssa kannata olla ku asiallinen (tiettyyn rajaan asti) niin ei nekää jaksa ikuisesti vaivata

Vierailija
6/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi muuten vähempää kiinnostaa, mutta ihmetyttää vähän naapurin nainen joka ei vastaan tullessa edes päälle uskalla katsoa. Samoin ihmetyttää miten on mahdollista että yläkerran naapurissani on ilmeisesti 24/7 aina joku hereillä.

Vierailija
7/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheasti mikään. En juttele naapureiden kanssa, en tiedä nimeäkään. Pari kertaa 9 vuoden aikana vaihdettu muutama sana jostain käytännön asiasta. Eilen näin että tulivat kotiin pojalla ylioppilaslakki mukanaan. Eli päättelin että heidän poikansa pääsi ylioppilaaksi, muistelin että heillä on kai kaksi poikaa, ja mietin että olikohan tämä nyt jo se nuorempi. Ulkonäöstä en erota poikia, enkä kyllä tunnista vanhempiakaan jos kadulla vastaan tulevat.

Ikävä kyllä meidän talot on niin lähekkäin että heidän ikkunoistaan näkee suoraan meidän koko pihan, terassin ja olohuoneen ja parin makuuhuoneen ikkunoista sisään. Käyvät pesemässä ikkunoitaan meidän pihan kautta, se on jotenkin ikävää, huonosti suunniteltu nämä tontit.

Vierailija
8/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi muuten vähempää kiinnostaa, mutta ihmetyttää vähän naapurin nainen joka ei vastaan tullessa edes päälle uskalla katsoa. Samoin ihmetyttää miten on mahdollista että yläkerran naapurissani on ilmeisesti 24/7 aina joku hereillä.

Meidänkin talossamme on pari sellaista, jotka hädin tuskin kykenevät katsomaan. Joskus eivät katso ollenkaan. Pidän heitä hieman häiriintyneinä. Kaikki muut tervehtivät ja monien kanssa jutellaan. ap

Vierailija
9/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kauheasti mikään. En juttele naapureiden kanssa, en tiedä nimeäkään. Pari kertaa 9 vuoden aikana vaihdettu muutama sana jostain käytännön asiasta. Eilen näin että tulivat kotiin pojalla ylioppilaslakki mukanaan. Eli päättelin että heidän poikansa pääsi ylioppilaaksi, muistelin että heillä on kai kaksi poikaa, ja mietin että olikohan tämä nyt jo se nuorempi. Ulkonäöstä en erota poikia, enkä kyllä tunnista vanhempiakaan jos kadulla vastaan tulevat.

Ikävä kyllä meidän talot on niin lähekkäin että heidän ikkunoistaan näkee suoraan meidän koko pihan, terassin ja olohuoneen ja parin makuuhuoneen ikkunoista sisään. Käyvät pesemässä ikkunoitaan meidän pihan kautta, se on jotenkin ikävää, huonosti suunniteltu nämä tontit.

Minä juttelen sellaistenkin kanssa, joiden nimeä en tiedä. Yhdestä sellaisesta on tullut sellainen, jonka kanssa puhun ihan syvällisistäkin asioista. Siis pihalla. Mutta haluan pitää naapurit käsivarrenmitan päässä. Mielestäni naapureiden kanssa ei kuulu vaihtaa esim. puhelinnumeroita. ap

Vierailija
10/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua kiinnostaisi naapurit olisi päässäni jotain vikaa.

Vierailija
11/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minua kiinnostaisi naapurit olisi päässäni jotain vikaa.

Etkö ole kiinnostunut ihmisistä yksilöinä? Mielestäni ihmisten erilaisuus on suuri rikkaus. Siksi on kiva jutella jotain pientä, kun kohdataan pihalla. ap

Vierailija
12/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyky ihmisistä tiedä kuka haluaa tervehtiä tai ei, siksi varmaan on epävarma pitääkö tervehtiä ja se näkyy katseessa.

Vierailija
13/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin talossamme on pari sellaista, jotka hädin tuskin kykenevät katsomaan. Joskus eivät katso ollenkaan. Pidän heitä hieman häiriintyneinä. Kaikki muut tervehtivät ja monien kanssa jutellaan. ap

Kummallisiahan he ovat. Introverttiys ei kelpaa selitykeksi, koska olen itsekin sellainen. Ei olisi iso vaiva sanoa terve. Nyt jää tunne, että mitä lie omituisuuksia ovat ja tekevät.

Vierailija
14/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla, ei vähääkään kiinnosta. Mutta talon mammoja kiinnostaa paljonkin minun elämäni, syytä en tiedä, enkä siitä piittaa.

Vierailija
15/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa vaan se että saan olla rauhassa ilman kyttäämistä ja pahan puhumista meistä ja pitävät lemmikkinsä pois tontiltamme.

Vierailija
16/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin kyllä naapureita ja jutellaan tovi, mutta en halua läheisempää kontaktia heihin, että ollaan ystäviä ja käydään toistemme kanssa kylässä., ei kiitos. Naapurin pihan mies on erittäin puhelias ja en jaksa kuunnella enempää häntä, kun ei osaa kuunnella. Vähän aikaa sitten kutsui kylään, on siis naimisissa, mutta kun ei vaan kiinnosta. Toinen naapuri kyylää taas, että eihän sitä remonttia tarvitse tehdä teillä, kun entiset ne jo teki jotain 80-luvulla? Eli mitkään paikat ei ilmeisesti hänen mielestään koskaan mene vanhaksi tai tule huonoon kuntoon? Olin laittanut terassille näkösuojaa, niin tämä kyylä etsii paikan, josta voi tuijottaa, että mitä tehty ym. Naapurit on minulle vain naapureita, enkä heihin halua enempää tutustua. Voin jutella tovin, mutta siinä menee raja. 

Vierailija
17/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehdin kyllä naapureita ja jutellaan tovi, mutta en halua läheisempää kontaktia heihin, että ollaan ystäviä ja käydään toistemme kanssa kylässä., ei kiitos. Naapurin pihan mies on erittäin puhelias ja en jaksa kuunnella enempää häntä, kun ei osaa kuunnella. Vähän aikaa sitten kutsui kylään, on siis naimisissa, mutta kun ei vaan kiinnosta. Toinen naapuri kyylää taas, että eihän sitä remonttia tarvitse tehdä teillä, kun entiset ne jo teki jotain 80-luvulla? Eli mitkään paikat ei ilmeisesti hänen mielestään koskaan mene vanhaksi tai tule huonoon kuntoon? Olin laittanut terassille näkösuojaa, niin tämä kyylä etsii paikan, josta voi tuijottaa, että mitä tehty ym. Naapurit on minulle vain naapureita, enkä heihin halua enempää tutustua. Voin jutella tovin, mutta siinä menee raja. 

Tämä.

Vierailija
18/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mikä ja itseasiassa pyrin välttämään niitä mahdollisimman paljon. Jos olen lähdössä ja kuulen jonkun naapurin rapussa, niin annan mennä ensin ennen kuin menen. Samoin jos olen menossa kotia ja näen edessä naapurin, niin hidastelen, jotta ei tarvitse olla tekemisissä.

Vierailija
19/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit ovat tylsiä. Moikkaan heitä kyllä, kun vastaan tulevat. Ajattelevat luultavasti minusta samoin.

Vierailija
20/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mikä ja itseasiassa pyrin välttämään niitä mahdollisimman paljon. Jos olen lähdössä ja kuulen jonkun naapurin rapussa, niin annan mennä ensin ennen kuin menen. Samoin jos olen menossa kotia ja näen edessä naapurin, niin hidastelen, jotta ei tarvitse olla tekemisissä.

Miksi et voi tervehtiä?