Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juttua mielikuvituskavereista :)

Vierailija
14.10.2006 |

Nyt kaikki kertomaan omista/lasten/tuttujen/sukulaisten näkymättömistä ystävistä!

Mun tutulla(mies) oli pienenä kaverina tipu, joka tietysti seurasi kaikkialle ja teki tuhmuuksia :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on periaatteessa kuten minä, mutta hänet voin laittaa tekemään kaikenlaisia tuhmuuksia, joita en omana itsenäni uskalla tehdä.

Vierailija
2/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on metsäjänis ja aina välillä se loikkii takaisin metsään,välillä päiviksi,välillä viikoiksi ja pomppii sitten takaisin :) Poika on 3v4kk.

Minulla on mielikuvutus-minä ;) joka asuu ihanassa talossa,jolla on kaksi lasta,tyttö ja poika ja minä itse olen hoikka ja rahakas... meillä on ihana talo jossa kaikki tiptop ja jota sisustan jatkuvasti... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kettu kävi usein kaupassakin kanssamme. Joskus se ei jaksanut kävellä, vaan pojan piti kantaa.

Vierailija
4/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen elämä on sellaista, kun itse toivoisin eläväni ;-P

Vierailija
5/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvitusystävä. Mitään muuta en ole Meinosta saanut selville kuin että se on vanhan ikäinen :).

Vierailija
7/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli melko vähän kavereita lapsena, joten mulla oli sitten mielikuvitusystäviä.

Oli semmoinen tyttö, joka oli tuhma ja hirveän villi, mutta iloinen. Se käveli aina päin punaisia vaikka minä komensin. Sitten oli mummo, joka oli vanha ja semmoinen kuin satukirjoissa. Sitten oli semmoisia pikkukavereita, jotka olivat kuin menninkäisiä, joita sai aina olla paimentamassa kun ne olivat niin kurittomia.

Omilla lapsillani ei ole ollut mielikuvituskavereita.

Vierailija
8/8 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilla yleensä kuolaa tytön jalalle ja tyttö huutaa " yöööök, hyyyyi, Lillaaaa eeei!" ;)