Italiasta saamme sitten vielä yhden Suomen Natojäsenyyden vastustajan.
Hohhoijaa.
Miten meni Sauli noin niinkun omasta mielestä? Enkä puhu YO kirjoituksista
https://yle.fi/uutiset/3-12475840
Kommentit (28)
No voi hele pitäkää tunkkinne. Kyllä me se ryccä saadaan itekki häädetyksi ihanku 70 vuotta sittenki.
Turha pyytää solidaarisuutta sitte ku ite vastustajat ootte pulassa. Tää muistetaan.
Venäjä on auttanut Italiaa joskus niin tokihan se toisinpäinkin sitten sopii olla.
Minä olen aina sanonut, että elämme russofobisessa kuplassa täällä Suomessa. Siihen kuplan ytimeen ei kuulu kuin Suomi, Viro, Britannia, Washington, Puola.
Nuo on italian persupopulisteja. Ei ne saa mitään aiksiseksi. Siis muuta kuin älämölöä.
Italia ei vastusta Suomen Nato-jäsenyyttä. Italia kannattaa Suomen Nato-jäsenyyttä. Italian äärioikeisto vastustaa Suomen Nato-jäsenyyttä. Se porukka, jonka kanssa Huhtasaari haluaa liittoutua. Italian ja monien muidenkin maiden äärioikeisto haluaa kaikenlaisia asioita. Yllättävän usein samoja kuin Putin.
Minun puolestani voidaan mennä Natoon. Mutta vaikka sinne päästäisiin, siellä on sellaisia maita kuin Turkki. Millaista on yhteistyö näiden kanssa, kun jäsenyysneuvottelut jo ovat mitä ovat? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on auttanut Italiaa joskus niin tokihan se toisinpäinkin sitten sopii olla.
Minä olen aina sanonut, että elämme russofobisessa kuplassa täällä Suomessa. Siihen kuplan ytimeen ei kuulu kuin Suomi, Viro, Britannia, Washington, Puola.
Ja Ukraina. Ihmeellisiä nuo ukrainalaiset. Ja Suomikin kouluttaa joka vuosi uuden ikäluokan maanpuolustajia ryzzäfobiassaan.
Onneks Italian pääministeri eikä presidenttikään oo yhdestäkään sen maan neljästä populistipuolueesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Suomi juuri lähettänyt jonkun avustuksen Italiaan.? Rahallisen
Ne remontoi niillä rahoilla kämppänsä energiatehokkaiksi. Siis toimiva jäähdytysjärjestelmä sen varalle, mikäli ilmasto jatkossa sattuisi lämpenemään sen puolitoista astetta.
Suomalsinen remontoi asuntonsa omin varoin kunhan saavat säädettyä sen lain, joka pakottaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Onkos Italia jo maksanut meille lainansa?
Tainnu unohtua velkakirja kiireessä, eli ei ne ole omasta mielestään meille edes kiitollisuudenvelassa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on italian persupopulisteja. Ei ne saa mitään aiksiseksi. Siis muuta kuin älämölöä.
Italiaa johtaa tämä mies joka antaa täyden tuen Suomelle ja Sannalle.
https://www.verkkouutiset.fi/wp-content/uploads/2022/05/124283603-scale…
Vierailija kirjoitti:
Sanna lahjoitti Italiaan 4 miljardia MEIDÄN rahaa.
Euroakaan ei ole annettu mihinkään vaan elpymispaketti realisoituu vasta 2028 alkaen 30v kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Sannan mediahuoraus menee kovaa kyytiä kivikoille.
Mikä venäläinen merimetso siellä raakkuu?
No mulla olikin vastustajien lista jo huhtikuussa valmis. Siihen kuului Turkki, Unkari, Italia, Kreikka, Romania, Ja muutama näitä entisiä itäblokin pikkumaita