En kehtaa käyttää mitään mekkojani
Iskenyt epävarmuus, olet liian sitä ja liian tätä mekkoja ajatellen, näyttää lihavalta, näyttää hemulilta, näyttää siltätältäjatuolta, mutta ei ainakaan hyvältä.
Tämä palsta on kuin kaakattavien 15v pimatsujen kokoontumisajot jotka tuomitsee kaiken ja kaikilla.
Tervetuloa kesä.
Kommentit (32)
Mulle ilmestyi talven aikana jenkkakahvat. En tajua mistä ja miten kun paino ei ole noussut enkä lopettanut treenaamista tms. Mekot näyttävät aivan hirveiltä takaa päin :(. En tänäänkään mennyt mihinkään kun oli niin kuuma ja ahdistaa oma ulkonäkö. Typerää, tiedän, mutta siltä se nyt tuntuu.
Minulla on paljon mekkoja ja mekkotunikoita. Käytän mustia leggingsit sekä kenkiä mekon väriin sopien, siis vielä nilkkureita. Väriin sopiva villaneule tai -takki. Käy katsomassa ihania vinkkejä Bypias :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän silmät pyöri tänään kylillä kun oli enempikin mekollisia liikkeellä juhlien vuoksi :D
Näin pari päivää sitten kaupassa seurueen jotka oli selkeästi menossa johonkin lakkiaisiin tms, naisilla oli niin upeat vartalonmyötäiset mekot. Oma kroppa ei sellaiseen istu, mutta sitten hommasin vähän hulmuavampia malleja. Mekot on ihania!
T läski
Vierailija kirjoitti:
Mulle ilmestyi talven aikana jenkkakahvat. En tajua mistä ja miten kun paino ei ole noussut enkä lopettanut treenaamista tms. Mekot näyttävät aivan hirveiltä takaa päin :(. En tänäänkään mennyt mihinkään kun oli niin kuuma ja ahdistaa oma ulkonäkö. Typerää, tiedän, mutta siltä se nyt tuntuu.
Tiedän tämän ongelman... Takapuoli oli ennen ihan ok, ei nyt mikään ylösalaisin käännetty sydän mutta semmoinen pieni ja sievä. Nyt jostain syystä sinne yläosaan on ilmestynyt muhkut jotka muuttavat koko pertsiin muodon neliöksi. En ikinä katso muiden takamuksia arvostellen, mutta itseäni kyllä häiritsee tämä neliöbeba. Minun on siis pakko olla lihonut, vaikka paino ei ole noussut. Ei kai tähän auta muu kuin laihdutus... Ja treeni.
mitä väliä sillä oikeastaan on mitä toiset päässään ajattelee? eihän minunkaan ajatukset toisista loukkaa toisia kun eivät tiedä mitä pähkäilen :)
Mekko päälle ja menoksi! Kyllä se hyvältä varmasti näyttää.
taidankin laittaa itsekin kesämekon, tosin mustan, päälleni.
Kesä saa tulla!
Aloittaja on nyt kylläkin itse kuin epävarma 15v. pimatsu, kun antaa joidenkin anonyymien mielipiteille valtaa määrätä pukeutumisestaan.
Nyt on kuule kesä (ja seuraavaa joudutaan odottamaan peräti vuoden verran) eli helmat heilumaan! Laitat päälle ihan mitä itse tykkäät ja mikä pukee just sinun vartalotyyppiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita mekko mistä itse tykkäät. Sitten vain menoksi.
Teoriassa hyvä neuvo, käytännössä hankalaa. En ole ap, mutta ihan samat fiilikset mullakin on mekoista. Ostin viime kesänä mekon josta tykkäsin, mutta jo heti ekalla käyttökerralla se alkoi tuntua väärältä. Liian avonainen kaula-aukko jonka kanssa saa varoa paljastelemasta liikaa (kaikki näkyy jos kumartuu, argh). Hulmuava helma on kiva mutta kun mekkoihin ei ole tottunut niin jatkuvasti on olo että kohta se hulmuaa korviin ja sitten taas paljastellaan... Housuissa on vaan niin 100 kertaa helpompi olla!
Voisikohan tämän ratkaista laittamalla liian avaran kaula-aukon sisäpuolelle esim. pitsikangasta tai mekon väriin sopivaa yksiväristä ohutta kangasta peittämään rintavakoa sopivasti? Auttaisiko joissain tilanteissa alushame hulmuavan helman alle?
Minä käytän koko kesän mekkoja, läskeistäni viis. Juuri tällä viikolla löysin taas uuden ihanan kukkamekon. En jaksa välittää muiden kotkotuksista, vain omalla mielipiteelläni on enää minulle väliä. Pukeuduinpa kuinka tahansa, niin jonkun mielestä olen kuitenkin ruma ja lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vika lienee muodissa, mekot ovat nykyään kummallisen mallisia telttoja ja kaapuja joissa kaikki pituudesta ja painosta huolimatta näyttävät Hemuleilta tai raskaana olevilta!
Tai ellinooreilta!
Kunhan kasvat aikuiseksi, huomaat, että on ihanaa, kun ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä, vaan voi pukeutua just niinkuin itse haluaa.
Nainen
3- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee prinsessan.
8- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee Tuhkimon.
15- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee ruman sisarpuolen
"Äiti, en voi lähteä ulos tämän näköisenä!"
20-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan, mutta päättää siitä huolimatta lähteä ulos.
30-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan.. ja toteaa, ettei ole aikaa parannuksiin joten lähtee ulos joka tapauksessa.
40-vuotiaana: Katsoo itseään ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan... mutta toteaa, että "No, ainakin olen puhdas!" ja lähtee ulos joka tapauksessa.
50-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee että "on". Ja menee ihan minne itseä huvittaa.
60-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja palauttaa mieleensä kaikki ne ihmiset, jotka eivät enää edes voi katsoa itseään. Menee ulos, valloittaa koko maailman, löytää viisauden, ilon ja kaikki hurmaavat mahdollisuudet ja nauttii elämästään täysillä.
80-vuotiaana: Ei vaivaudu enää katselemaan itseään peilistä. Pistää violetin hatun päähänsä ja menee ulos pitämään hauskaa koko maailman kanssa.
Meidän kaikkien pitäisi kiskaista violetti hattu päähän hieman aikaisemmin...
Yleensä ne vanhemmat akat juuri tuomitsee kaikki ja kaiken, ei ne nuoret.