Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehtaa käyttää mitään mekkojani

Vierailija
04.06.2022 |

Iskenyt epävarmuus, olet liian sitä ja liian tätä mekkoja ajatellen, näyttää lihavalta, näyttää hemulilta, näyttää siltätältäjatuolta, mutta ei ainakaan hyvältä.
Tämä palsta on kuin kaakattavien 15v pimatsujen kokoontumisajot jotka tuomitsee kaiken ja kaikilla.
Tervetuloa kesä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehenä sun onkin paree käyttää vaan shortseja.

Vierailija
2/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mekko mistä itse tykkäät. Sitten vain menoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainapeite on tarvittaessa muodikas, oikea positiivisen pelastus.

Vierailija
4/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tahansa vaatteesta täällä puhutaan, niin aina sama juttu: sopii pitkälle ja hoikalle. Muidenkin pitää kuitenkin pukeutua johonkin, joten kannattaa pukeutua sellaisiin vaatteisiin, joista itse pitää.

Vierailija
5/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika lienee muodissa, mekot ovat nykyään kummallisen mallisia telttoja ja kaapuja joissa kaikki pituudesta ja painosta huolimatta näyttävät Hemuleilta tai raskaana olevilta!

Vierailija
6/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko päälle vaan. 

Mekko antaa niin paljon anteeksi, koska se on niin vartaloa imarteleva asu kuitenkin. Siinä ei muutamaa liikakiloa huomaa kukaan. 

Tälleen miehen näkökulmasta. 

Vierailija
7/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän silmät pyöri tänään kylillä kun oli enempikin mekollisia liikkeellä juhlien vuoksi :D

Vierailija
8/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa interwebsissä anonyymiyden takaa huutelevien ihmisten vaikuttaa itseensä.

Vierailija
9/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää voi käyttää mekkoja tai hameita jotka ei peitä polvia. Jotenkin tätiintyneet jalat ja polvet, ei niitä viitsi enää pahemmin esitellä.

Vierailija
10/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää voi käyttää mekkoja tai hameita jotka ei peitä polvia. Jotenkin tätiintyneet jalat ja polvet, ei niitä viitsi enää pahemmin esitellä.

Omanikin ovat polvimittaisia ja maksimekkoja.

Ap

Vierailija
11/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko päälle vaan. 

Mekko antaa niin paljon anteeksi, koska se on niin vartaloa imarteleva asu kuitenkin. Siinä ei muutamaa liikakiloa huomaa kukaan. 

Öö, eiköhän se riipu ihan mekosta onko se vartaloa imarteleva vai ei...

Vierailija
12/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omanikin ovat polvimittaisia ja maksimekkoja.

Ap

No eikö maksimittaiset ole ihan ok? Itse tosin suosin polvimittaista, tai hiukan polven alle ulottuvaa.

Vierailija
13/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä! Ei mikään pakko käytää.Puet pälle ne vaatet kuloinkin missä tunet on ITSELÄSI HYVÄ OLLA! Vie mekkosi jotka ei tunnu hyvältä Uff tai Vida kierätys laatikot.Löytyy joka lähiö pääkaupunki sedulla.

Vierailija
14/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän, itse tunnen henkilöitä jotka käyttävät pitkälti 3/4-hihaisia puseroita kun eivät pidä (termiäsi lainaten) tätiintyneistä käsivarsistaan.

Vierailija
15/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tahansa vaatteesta täällä puhutaan, niin aina sama juttu: sopii pitkälle ja hoikalle. Muidenkin pitää kuitenkin pukeutua johonkin, joten kannattaa pukeutua sellaisiin vaatteisiin, joista itse pitää.

Pitää toki, mutta kun ne muiden mielipiteet ei kiinnosta pätkääkään vaan se peilikuva ei miellytä itseä.

Vierailija
16/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita mekko mistä itse tykkäät. Sitten vain menoksi.

Teoriassa hyvä neuvo, käytännössä hankalaa. En ole ap, mutta ihan samat fiilikset mullakin on mekoista. Ostin viime kesänä mekon josta tykkäsin, mutta jo heti ekalla käyttökerralla se alkoi tuntua väärältä. Liian avonainen kaula-aukko jonka kanssa saa varoa paljastelemasta liikaa (kaikki näkyy jos kumartuu, argh). Hulmuava helma on kiva mutta kun mekkoihin ei ole tottunut niin jatkuvasti on olo että kohta se hulmuaa korviin ja sitten taas paljastellaan... Housuissa on vaan niin 100 kertaa helpompi olla!

Vierailija
17/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko päälle vaan. 

Ylipainoisen naisen näkökulmasta: mekko on yksi niistä vaatteista jossa liikakilot näkyvät helpoiten eikä aina niin kauniilla tavalla (riippuu mekon mallista tietty).

Vierailija
18/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa pyörimään mielessä ikävät kommenti kuten paksut sääret ja leveä p*rse. Parempi laittaa housut ja pitkä paita.

Vierailija
19/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja hötölässä jankuttava tissulipeppuli?

Vierailija
20/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni pahinta on, kun ei enää vähän lihottua mahdu kunnolla suosikkimekkoon. Olen yrittänyt kyllä laihduttaa, mutta huonolla menestyksellä. Hemulimekkoja en suostu käyttämään  :-)