Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olette olleet pisimmillään ilman seksiä, parisuhteessa siis?

Vierailija
14.10.2006 |

Tuli vaan mieleen kun tuolla vauvakuumepalstalla joku päivitteli että ihanko totta miehesi voi olla 5 kk ilman seksiä, onpa uskomatonta. Meillä on kyllä varmaan ollut suunnilleen yhtä pitkä tauko joskus, raskauksien ja synnytysten aikoihin... Muutenkin joskus voi mennä kuukausi, pari ilman niin ettei koko juttua edes muista, jos molemmilla on paljon töitä tai muuta ajateltavaa. Välillä taas innostutaan niin että hommaillaan melkein joka päivä.

Mitenkäs teillä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulevaisuudessa varmaan noin 4 vuotta kun mies on vankilassa. Ollut 3,5kk (Hei please älkää tuomitko mua, moraalisaarnat kuultu.) Mitenköhän kestän tuon ajan vai kestänkö.. Kokemuksia kenelläkään noin pitköstä ajasta? Ennen pisin aika oli 2 viikkoa synnytylksen jälkeen.

Vierailija
22/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei taida olla ihan neljää vuotta, mutta varmaan 7 on mennyt tosi harvoilla " panoilla" . Nyt tuntuis olevan suhde muuten kunnossa, mutta ei oikein enää osaa... suoraan sanoen ei uskalla kun niin paljon on vuosien saatossa tullut sanottua. Nyt on mennyt jo vuosi ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ymmärrä sitä et jos ei harrasta miehensä kans seksiä niin antaa luvan miehen käydä suihinotossa toisen kans. Maksullisesti tai maksuttomana....

SE EI MAHDU MUN ARVOMAAILMAAN! tuntuu musta sairaalta.

eikö silloin ihminen ole jo tunteeton omaa puolisoaan kohtaan' ?

Vierailija
24/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan varma,että käy vieraissa. mitä merkkejä siitä on,en katsonut eilen dr philiä.

Vierailija
25/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien synnytysten jälkeen. yleensä sellainen väsymyksestä johtuva tauko voi olla max. 2 viikkoa ja silloin ollaan yleensä molemmat niin poikki, että nukahdetaan parissa sekunnissa.

Vierailija
26/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

den tähden voi tms.

Meillä yhteisiä vuosia takana 13 ja ikää päälle 30. Meillä seksi on parantunut vuosi vuodelta, siihen tulee syvyyttä ja nautintoa koko ajan lisää niin, että päätä huimaa (kumpaakin ;)).

Meinkää ihmeessä puhumaan ongelmistanne ammattiauttajalle. Seksi on ihmisen perusvietti, enkä usko, että ihminen voi edes elää täyspainoisen onnellisesti, jos seksi täysin puuttuu elämästä (paitsi lapset ja todella vanhat vanhukset).

Vierailija
27/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tiedä osasinko lainata. Ampuma-aserikoksesta.

Vierailija
28/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh.

Vierailija
29/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen haluttomuuden vuoksi. Nyt halut miehellä heränneet, mutta itse en enää uskalla.... itsetunto ihan nollissa " muutaman" pakin jälkeen. Kerran ollaan yritetty enkä päässyt koko aikana tunnelmaan mukaan. Olen pyytänyt mieheltäni aikaa....

Vierailija
30/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaika ja synnytyksestä toipuminen (epparihaava tulehtui mm.) . Ja on tuossa ollut sellaisia puolen vuoden taukojakin. Mut rakastuneita ollaan edelleenkin. Seksi vain joskus unohtuu kaiken muun työn ja tohinan keskellä. Muistakaahan se, ettei seksi ole parisuhteen tärkein asia vaan rakkaus ja luottamus. :)

Vierailija
31/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisiä vuosia on paljon ja lapsiakin viisi. Normaalioloissa ilman mitään raskauksia ei ole taukoja kuin omien kuukautisten yhteydessä, eikä nekään montaa päivää kestä.

Vierailija
32/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä ei ole lapsia.

Vierailija
33/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli koko esikoisen raskausaika ja synnytyksen jälkeen meni pari kk ennen ekaa kertaa. Ei ollut vaikeaa, edes miehelle. Hänellä on alhainen libido johtuen jostain veri/testosteroniarvoista joita nyt lääkäri tutkii. Kesälle teimme pikkukakkosta joka oli kyllä työtä meille kummallekin:) Nyt olen siis taas raskaana eikä olla lapsen teon jälkeen seksiä harrastettu.

Minusta on sääli kun yleensä muut naiset pelottelevat seksistä kieltäytyvää naista sillä, että miehesi löytää kohta uuden naisen. Onhan jossain tutkittukin, että usein nainen on se halukkaampi osapuoli. Sääli että nainen on naiselle vielä tänä päivänä niin ilkeä ja se kertoo vain epätasa-arvosta johon nainen itse suostuu. Itse olen nuorempana ja varsinkin ennen ekaa raskautta ollut todella aktiivinen ja halukas.

Mutta meillä ei siis asiasta ole mitään ongelmaa. Hyvä kun halut menevät samalla tasolla ja olemme onnellisia:)

Vierailija
34/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut taukoa reilu 9kuukautta.

Ihan ok molemmille.

Vierailija
35/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde karahti karille toukokuussa, juuri tuon miehen haluttomuuden takia, lapsi oli silloin 6 kk. En jaksanut odottaa. Mun libido on mielestäni normaali. N. 2-3 krt viikossa on ok, joskus voi olla vaikka 2 vkoa taukoa, jos on kiirus.

Nyt sinkkuna saan ainakun haluan, kun on vakipano olemassa. Tai sit voi mennä ravintolaan ja pokata jonkun uuden ja mielenkiintosen.

Kammoksun haluttomia miehiä!!

Vierailija
36/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta meillä ei siis asiasta ole mitään ongelmaa. Hyvä kun halut menevät samalla tasolla ja olemme onnellisia:)

Ihana lukea täältä, että muilla on samoin. Siis se, että tuntuu sultä, että haluamme ja jaksamme seksiä yhtä paljon miehen kanssa ja olemme tyytyväisiä, emmekä kaipaa muita seksikumppaneita. Ja että se voi olla normaalia.

Kyllä meilläkin on vilkkaampia aikoja, mikä tarkoittaa meille muutaman kerran viikossa. Nuo tauot ovat olleet raskausaikoina, synnytysten jälkeen olemme kyllä odotelleen jälkivuodon loppumiseen sentään, eli noin 4 viikkoa.

Vierailija
37/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin leikkauksessa ja sen seurauksena kuuden viikon seksikielto. Tääkin on tehnyt tiukkaa kummallekin. Mä en vois kuvitella, että oltais viikkoo pitempää aikaa ilman sekstailua, vaikka kaksi pientä lasta rajoittaa jonkin verran.

Yhteistä eloa takana 9 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän