Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olette olleet pisimmillään ilman seksiä, parisuhteessa siis?

Vierailija
14.10.2006 |

Tuli vaan mieleen kun tuolla vauvakuumepalstalla joku päivitteli että ihanko totta miehesi voi olla 5 kk ilman seksiä, onpa uskomatonta. Meillä on kyllä varmaan ollut suunnilleen yhtä pitkä tauko joskus, raskauksien ja synnytysten aikoihin... Muutenkin joskus voi mennä kuukausi, pari ilman niin ettei koko juttua edes muista, jos molemmilla on paljon töitä tai muuta ajateltavaa. Välillä taas innostutaan niin että hommaillaan melkein joka päivä.

Mitenkäs teillä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitempiäkin taukoja on ollut, ehkä n. 5-6kk. Sanomattakin lienee selvää, että suhde on muutenkin levällään.

Vierailija
2/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myöskin aina, ihan oikeasti, niin väsynyt etten jaksa.

katotaan palautuuko halut sitten kun lopettaa imetyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten synnytyksen jälkeinen toipuminen ja lopulta ero.

Vierailija
4/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, nyt on 1,5 vuotta. eli koko raskausaika ja nyt imetysaika. paikat on niin kipeät ja kuivat, ei auta liukuvoiteetkaan.

olen myöskin aina, ihan oikeasti, niin väsynyt etten jaksa.

katotaan palautuuko halut sitten kun lopettaa imetyksen.

Vierailija
5/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miehesi on varmaan jo löytänyt jostain korvaavan naisen kun sitten muutaman vuoden kuluttua päätät lopettaa imetyksen."

Yhdyntää en hyväksy, mutta jos joku haluaa ottaa suihin, niin ottakoon, eipähän mun tartte. :)

Vierailija
6/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ äitinä on helpotus, kun ei tartte enää seksitellä niin usein.

Vierailija
7/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 1,5kk jokaisen synnytyksen jälkeen.

t: äiti 42v,isä 45v ja lapset 11kk,4v ja 10v

Vierailija
8/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajat. Muuna aikana pari viikkoa rupeaa olemaan tosi pitkä aika ilman. Jos olisi vain minusta kiinni, niin varmaan menisi kivuttomasti pidempiäkin aikoja...

Vierailija
9/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää. Yksi lapsi on ja parisuhteessa elämme (vielä). Ja ihan vaan tiedoksi; ei vaan tee mieli, kummallakaan. Elämä on koetellut viime aikoina, jouhtunee siitä? Pitäis varmaan raahautua ammattiauttajalle jne. Ei ole vissiin kovinkaan normaalia?

Vierailija
10/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uskokaa tai älkää. Yksi lapsi on ja parisuhteessa elämme (vielä). Ja ihan vaan tiedoksi; ei vaan tee mieli, kummallakaan. Elämä on koetellut viime aikoina, jouhtunee siitä? Pitäis varmaan raahautua ammattiauttajalle jne. Ei ole vissiin kovinkaan normaalia?

Vierailija
11/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyttä ja hellyyttä.

Mies on toistaiseksi jaksanut olla uskollinen, kaipa se helpottaa kun tietää että on lupa käydä antamassa suihin jollekin jos haluaa.

Vierailija
12/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tee mieli edelleenkään, silti yhdessä eletään. Mulla ei toista koko aikana, miehestä en tiedä. Lapsia on.

Vierailija
13/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin johtui siitä, että elettiin työn takia erillämme ja nähtiin vain kerran kuussa.

Yhdessä asuessamme pisin tauko varmaan kaksi viikkoa. Yhdessä ollaan oltu pian 15 vuotta.

Vierailija
14/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sekin johtui siitä, että elettiin työn takia erillämme ja nähtiin vain kerran kuussa.

Yhdessä asuessamme pisin tauko varmaan kaksi viikkoa. Yhdessä ollaan oltu pian 15 vuotta.

Vierailija
15/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman yhdyntää. Mulla ei kerta kaikkiaan ollut mitään haluja ja sitten selvisikin, että mulle oli puhjennut sellainen sairaus, jonka oireena on limkalvojen ym. kuivuminen ja haluttomuus... Sain lääkkeet ja johan rupesi taas seksi kiinnostamaan. Seurauksena olikin sitten melkein heti toinen raskaus... kuopus on nyt 10 kuukautta ja kerran on synnytyksen jälkeen rakasteltu. Meillä kyllä halitaan ja hellitään aika paljon, mutta sänkyhommat ei tämänhetkisessä elämässä ole kovin tärkeällä sijalla.

Vierailija
16/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halunnut raskausaikana ja synnytyksen jälkeen meni vielä sumussa muutama kuukausi...

" normaalisti" meillä on tahti n. 8 kertaa vuodessa :/

Vierailija
17/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kroppa meni tavallaan säästöliekille, paleli, väsytti, iho ja limakalvot rutikuivat jne. , ja synnytyksen jälkeen ja imetyksen yhteydessä kun hormonit muutenkin heittää häränpyllyä niin en tajunnut ennekuin 1,5 vuotta esikoisen syntymän jälkeen, että jotain on pielessä. Lääkkeeksi kun sain tyroksiinia alkoi olo kohenemaan hyvin nopeasti.

27 muistaakseni

Vierailija
18/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 vkoa. Siinä on synnytys mukaanluettuna. vkolla 36 ja risat rakasteltiin. tunti siitä je vedet meni. Olipa syyllinen olo kummallakin..

Tuota suihiottoajuttua en tajua!!! Miten joku voi antaa luvan siihen. Ei mahu mun arvomaailmaan.....

Vierailija
19/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kun raskauksia ja synnytyksiä ei tässä suhteessa ole ollut " sotkemassa" , pisin aika on varmaankin neljä päivää - pahimmat menkka-ajat.

Vierailija
20/37 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos suuseksi lasketaan seksiksi, niin mieshän ei joudu toki olemaan ilman remontinkaan aikana, silloin pääsen lempipuuhaani ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi