Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+ + ENSIKOT viikonloppuun 14.-15.10.2006 + +

14.10.2006 |

Heippa!

En sitten eilen tajunnut, että täällähän tehdään yleensä viikonloppupinoja. Nyt sitten tulee la-su pino tästä.

Yllättäen heräsin täpinöissäni tänä testi-aamuna todella varhain. Ja POSITIIVISIA uutisia. Testiin pärähti selkeä plussa. :D :D :D :D :D Herätin miehenkin, ja hän oli sen 10 sekuntia pystyssä onnellisena, kunnes jatkoi uniaan. Niinhän ne tavalliset ihmiset tekevät. Otin pari valokuvaa testistä, jos alkaa vielä epäilyttämään, mikä tulos oli. Ja olihan tuossa paketissa toinenkin testi.

Nyt vaan jäitä hattuun, alkuvaiheessahan voi tapahtua vielä mitä vaan. Varmaan varaan ajan alkuraskauden ultraan, jotta saisin vähän varmuutta asiaan.

Rouvavauva rv 4+3 (KÄÄÄÄÄK!) :o

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä tosi loistavia tsemppaajia!

Nyt mun pitää vaan malttaa mieleni ja muistaa olla hienovaraisen varovainen. Nimittäin tiedän, että jos mieheni tuntee yhtään painostusta, hän ei ainakaan suostu.

Miehet on muutenkin niin kummallisia kapistuksia. Jos niille ehdottaa jotain juttua, niin se ei käy. Mutta jos niiden antaa tavallaan keksiä se juttu itse, niin se on loistava idea. Meidän naisten täytyy vain käyttää pientä oveluutta ja johdatella oikeaan suuntaan...

Nyt kun puhuitte,että matkalta paras tuliainen olis maha-asukki. Niin eihän sen hienompaa tuliaista voisi ollakaan!Mutta mutta... Olen kuitenkin miettinyt, että olisiko sittenkin parempi aloittaa vauvapuuhat vasta kun ollaan kotiuduttu matkalta. Kun mua vähän huolettaa se, että enhän mä voi sitten tietää, jos vaikka oikeesti tuunkin niin nopeasti raskaaksi ja kuitenkin siellä lämmössä ja lomalla tulee juotua kaikennäköisiä juomia. Siis sekavaa, mutta etten sitten vaan aiheuttais sille vaaville mitään... En kuitenkaan viitteis ihan mehulinjalla olla koko lomaa, kun kerrankin pääsee tonne maailman ääriin.

Tää kaikki nyt on muutenkin sitä jossittelua, mut kuitenkin kaikennäköistä tulee mietittyä.

Vierailija
42/48 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina niin mukava lukea plussauutisia. Voi kun tämä plussaaalto kestäisi oikein pitkään ja veisi meidät kaikki odotuspuolelle!

Vilkutuksia kindnessille! Mä täällä kovasti yritän hypätä junaan mukaan! Nyt näyttää vaan tähän heikolta. Tissit on taas tulleet tosi aroiksi, ja tähän mennessä se on aina tarkoittanut tätiä.Tosin alavatsassa edelleen vihlaisuja, ja näitä ei ole aikaisemmin ollut.Jatkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvavauvalle, anitahille ja Titiuulle oikein suuret onnittelut plussasta! Ja Keijullakin taitaa olla jännät paikat.

Tervetuloa joukkoon hätähousu! Kiva että olet löytänyt meidät =)

Masu-ystäväiseni: täällähän minä. En meinaa päästä täältä tättärän aiheuttamasta masennuksesta ylös ollenkaan. Homma iski taas vasten kasvoja sellaisella voimalla, että itkua on tullut tihruutettua tässä nyt harvase hetki. Kaverit on soitelleet ja yrittäneet piristää ja tsempata, että alussahan tässä vielä ollaan hoitojenkin suhteen, mutta tuntuu ettei nyt mikään auta. Kaipa se on nyt vaan surettava tämä suru, että sitten jaksaa taas eteenpäin. Harmi, että testasit negan, mutta koska täti ei oo vielä tullut niin usko elää vielä =) Mullahan tuli täti pp13 joten sulla on vielä toivoa, uskotaan siihen, eikö!!! Sun on pakko nyt vaan onnistua. Meidän molempien puolesta. En halua sulle tätä p...aa oloa, joka itsellä tällä hetkellä vallitsee. Käyn tsekkailemassa sun tilannetta vaikken jaksaiskaan kirjoitella =)

Killa ¿ joo, meidän tulis molempien päästä sieltä listan kärjestä jo pois....vaikka näyttää homma olevan nyt vähän pitkissä kantimissa. Ei oikein uskalla ajatellakaan kuinka kauan mekin ollaan jo ¿tunnettu¿. Niin se aika rientää, eikä plussan plussaa....plääh. Miten sä jaksat olla aina niin hyvällä mielellä, mulla näyttää menevän yhtä vuoristorataa tää elämä...

Ja kiitos Bianco voodoo tanssista =) Taidanpa kokeilla sitä itsekin =) Jos jättäis iltaisin ikkunaverhot auki niin olis naapureillakin ihmettelemistä, että mitäs siellä nyt reuhataan ympäri kämppää =)

Ninnulille vielä noista siittiöiden liikkuvuuksista:

WHO:n normaalia siemennesteanalyysiä koskevat kriteerit

Määrä 2,0-5,0 ml

pH 7,2-7,8 (Seinäjoen lääkäritalon normaaliarvot 7,8 ¿ 8,5)

Siittiötiheys 20 000 000 millilitrassa tai enemmän

Siittiöiden kokonaismäärä 40 000 000 tai enemmän (Seinäjoen kriteeri yli 100 milj)

Liikkuvuus Yli 50% liikkuu eteenpäin, tai yli 25% liikkuu eteenpäin nopeasti

Rakenne Yli 50% normaali rakenne

Elinkelpoisuus Yli 75% elossa (väriaine pois lukien)

Kiitos vielä tuhannesti kaikille haleista ja tsempeistä! Te olette ihania ja autatte jaksamaan =)

t. Afternoon kp4

Vierailija
44/48 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se Killa sullakin niin, että tissit on aina n. viikon ennen tätiä kamalan kipiät ja päivää/kahta ennen palautuvat? Jossain ketjussa oli joku juttu, että johtuisi vitamiinien saannista? Silti ihmettelen näin isoja eroja kiertojen välillä. Joskus ei juuri mitään tissikipuilua ja nyt kolme kertaa ihan tosi arat. Oiskohan sitä tosiaan syönyt jotenkin eritavalla? Mielestäni en ole. Miten killa?

Vierailija
45/48 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä... Täällä toijalassa junaa venaan ja on tylsää. Onneksi te olette olemassa! Vauvakuumeilu olisi tosi tylsää ilman teitä! Mies tuskin jaksaisi mun tuskailemista kuunnella ;). Ja vielä tähän loppuun tsemppiä kaikille, kyllä se nyytti vielä meille kaikille tulee! Tulipas tästä nyt runollista... Peipposka kp 23/28

Vierailija
46/48 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Olin viikonlopun poissa ja täällä on tapahtunut vaikka mitä! Nyt en ehdi kovin kauaa olla, koska tentit painaa päälle ja on vielä vähän illalla tässä luettava. Oli vaan pakko tulla JA ONNITELLA ROUVAVAUVAA JA TITI-UUTA SEKÄ ANITAHIA!!!!!!!! IHANAA, ETTÄ SAITTE PLUSSAT!!!!!!

Keijulle bdbdbd ja plussatuulia! Toivon mukaan nega johtui vain liian aikaisesta testaamisesta, jos kuitenkaan ei tätiäkään ole vielä näkynyt.

Itsekin ihan uutena toivottelen Hätähousua ja Buuffaa tervetulleeksi :)

Masu: toivon ja jännitän kovasti puolestasi. enää muutama päivä pinnisteltävää!

Sit vielä hiukan omaa napaa: eli jännät paikat alkaa olla, kun on menossa kp 26/28?. Naama kukkii kauniisti ja valkovuoto on ihan hurjaa, vähän jo epäilin että hiiva tulossa, mutta ei ihan siltä vielä vaikuta. Jotain hormonitoimintaa siis meneillään, mutta yritän kovasti estää tädin tulon. Keskiviikkoaamuna meinaan jo testata, jollei siis näy tätiä ennen sitä. Viikonloppuna käytiin siis katsomassa ihanaa pikkaista poikaa, joka oli kyllä niin suloinen ja vauvantuoksuinen ja tuhiseva........ *huokaus*

Nyt mentävä, pahoittelen, kun jäi kaikkien muiden uutiset kommentoimatta, mutta saatan olla koko ensi viikonkin vähän poissaoleva, koska tenttejä on tulossa oikea suma. Päivittelen kuitenkin tilannetta ja tsemppaan mielessäni teitä kaikkia! +++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
47/48 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Olen usein käynyt täällä lueskelemassa, mutta en ole jotenkin saanut aikaiseksi kirjoittaa, kun itsellä tuntuu niin kaukaisilta juuri nyt nuo vauvahaaveet, mutta nyt oli ihan pakko kirjoittaa kun huomasin uutisen jota olen odottanut joka päivä!![/color]

[color=fuchsia]Siispä TITI-UU jättisuuret onnittelut plussasta!! Et usko kuinka onnellinen puolestasi oon.. *halausrutistus ja suukko poskelle* Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan.. Ihan niinkuin ite olisin plussannut, kun tuon uutisen luin, ei sanat riitä kertomaan kuinka onnellinen puolestasi olen. Sinä kyllä plussan ansaitsit!! *hehkuttaa, hehkuttaa* ja et arvaa kuinka hyvältä tuntui kun oli kaipaillutkin minua :) Kiitos rakas ystävä!! Toivottavasti ehdin vielä odotuspuolelle sun kans yhtäaikaa.. viimeistään vauvapuolelle :)[/color]

[color=blue]Myös muita plussanneita tässä mun viimeksi kirjoittelun jälkeen oli tullut eli paljon paljon onnea ROUVAVAUVA, KINDNESS, REMUKKA, CATDOO, FAYFIORINA JA MERIHEPPA!!! Tosin nuo viimeisimmät taitavat olla plussanneet niin kauan sitten että lienevätkö enää enskoissa pyöriä lueskelemassa..[/color]

[color=fuchsia]Uusiakin oli taas tullut meidän jengiin mukaan.. Tervetuloa!!! :) Tutustutaan sitten paremmin kun mä teen comebackin.. tai mikä parempaa tutustutaan sitten odotuspuolella.. siellähän kaikki olette jo silloin..[/color]

[color=blue]Omasta navasta sen verran että edelleen siis taukoillaan ainakin nyt sinne joulukuulle asti.. Hääpuvun kävin jo valitsemassa ensi kesälle ja sellainen kyllä on malliltansa että kauheasti ei saisi mahaa olla, mutta uskon että tuo ei vaikuta aikatauluihin, vaan se joulukuu on nyt katseen kohteena.. onneksi aika ja kierrot menee suht nopeesti..[/color]

[color=fuchsia]Niin täällä oli muitakin häähössöttäjiä, ainaskin Live.. Meidän suuri päivä on 14.7 ja kaikenlaista on jo varattuna.. kiva kun on jotain ihanaa mitä suunnitella, valmistella ja odottaa, kun tämä vauvajuttu on vähän katkolla :)[/color]

[color=blue]Vilkutuksia kaikille, erityisesti Killalle!! :) Muita en jaksa luetella, mutta tiedätte kyllä että en oo teitä unohtanut! :) Toivottavasti tekään ette minua..[/color]

[color=fuchsia]Jahas, minä tästä lähden nukkumaan ja valmistautumaan uuteen työviikkoon.. käyn varmasti huomennakin taas lukemassa ja yritän kirjoitella jatkossa vähän useammin.. tosin kun oma tilanne on mikä on ei siihen aina ole niin motivaatiota..[/color]

[color=blue]Mukavaa syksynjatkoa kaikille!! :) paljon plussatuulia ++++++++++++++++++++++++++++[/color]

[color=fuchsia]Toivotteleepi Juli[/color]

Vierailija
48/48 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ANITAH!! Mukavaa masunkasvatusta!!

MASUA, KEIJUA ja muita piinailijoita (?) jännitän, hyvässä vauhdissa plussia näyttää tulevan enskapinoon nyt :)

JULILLE moikka ja tervetuloa takaisin, kun sen aika on!

KILLA: Miten kävi? Nostitko kissan pöydälle/otit härkää sarvista? (Eli saitko vielä keskusteltua miehuksen kanssa hoitoasioista?)

NELLAMAIJA- my friend! o/ Kiitos kysymästä, kyllähän se täti lopulta löysi mut taas..

).( Kp 2/28-35 ja 9. kierto ilman ehkäisyä lähti käyntiin, plaah. Hieman kyllästyttää tää yrittäminen :/ Teidän " seura" onneks piristää :) Paljon plussasäteitä meille kaikille, kiitos!!!

Hyvää alkavaa viikkoa enskoille!!