Naisen kanssa riidanpoikanen ruuanlaitosta...
Ollaan kohtapuoliin muuttamassa yhteen. Tyttöystävällä ja minulla on hieman erilaiset ruokamieltymykset. Hän pitää kokkaamisesta, minä en. Minä teen joka päivä nistipataa, lihaa ja perunaa tai ihan vaan pakastepitsaa tai muuta valmista. Mitäs sitten, kun muutetaan yhteen? Pitääkö minunkin ruveta vääntämään jotain monimutkaisia keitoksia?
Onko reilu ratkaisu se, että tehdään sitten omat murkinat, kun ei nuo minun samat nistipadat kelpaa hänelle, enkä minä halua tehdä mitään gordon ramsayn eväitä? Minusta tuo olisi ainakin reilua.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai:
Opettelet tekemään ruokaa hyvin, ja molemmat teistä hyödytte.
Tai hoitaa vaikka sitten pyykit, yksi kokki keittiössä riittää
Aika luja luotto pitää olla siihen, että koko elämän ajan vierellä on ruuanlaittokykyinen henkilö. Ihan yhtä viisasta on jättää kaikki omien rahojen hoitaminen toisen vastuulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai:
Aika luja luotto pitää olla siihen, että koko elämän ajan vierellä on ruuanlaittokykyinen henkilö. Ihan yhtä viisasta on jättää kaikki omien rahojen hoitaminen toisen vastuulle.
No onhan tuo AP toistaiseksikin hengissä säilynyt omilla pöperöillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai:
Ensimmäiset 20 vuotta ruuat on tehnyt äiti, sitten parin vuoden ajan ap ja loput 60 vuotta ruuanlaitosta huolehtii taas joku nainen. Tuolla kokkailumäärällä ei kannata kehuskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai:
Ensimmäiset 20 vuotta ruuat on tehnyt äiti, sitten parin vuoden ajan ap ja loput 60 vuotta ruuanlaitosta huolehtii taas joku nainen. Tuolla kokkailumäärällä ei kannata kehuskella.
Kuka sillä on kehuskellut? Ei kukaan, ei edes AP. Jos AP haluaa aikuisena miehenä syödä pelkkää pakastepitsaa, niin se saa sitä syödä.
No minua tuo ei ainakaan haittaisi, kun mieluummin kokkaan itse kaikki ruuat.