Miksi minulla ei ole ystäviä
Olen kaunis varakas ja hoikka 50 vuotias nainen.
Ulospäinsuuntautunut ja älykäs.
Isä teki itsarin ,äiti ei antanut ruokaa eikä rakkautta,löi välillä kun sai hulluuskohtauksen
Mies on mutta en tiedä kuinka kauan, olen jatkuvassa puolustustilass.
En uskalla tehdä ystäviä koska olen humalassa varttihullu.
Ehkä olen ilkeä ja katkera ihminen...pelkään kuolemaa koska olen ateisti.
siis en uskalla lopettaa itseäni
Kommentit (56)
Jatkan vielä
Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 30 vuotta
Ekan poikaystävän otin 17 vuotiaana perheen korvikkeeksi
Pojalla oli vanhempien ostama yksiö jossa asuttiin ilmaiseksi
Leivoin pojan äidin kanssa pullaa ja pesin mattoja
En rakastanut poikaa. en jaksanut olla yksin 24h vuorokaudessa.
Olenko hyväksikäyttäjä myös?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pidä ihmisistä jotka on pahimpia marttyyreja sitten jeesuksen.
Suurin osa ei tiedä mitään perheestäni.
Opin nopeasti että nuoret ei halua kuunnella miten jotakuta hakataan ja laiminlyödään.
Muutin soluasuntoon 16 vuotiaana,siellä vietin sitten myös joulun ja kesälomat.
Olen 65-vuotias ja ainut ystäväni on tuo mies. En enää jaksa juoruilevia ns. ystävänaisia. Ei vaan voi käsittää, miksi toisten ihmisten asiat kiinnostaa muijia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ateisti.ap
No ei mullakaan, tai no ainut ystäväni on mieheni. Olen 30v. Olen sulkeutuunt ja hiljainen, varmaan siksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 65-vuotias ja ainut ystäväni on tuo mies. En enää jaksa juoruilevia ns. ystävänaisia. Ei vaan voi käsittää, miksi toisten ihmisten asiat kiinnostaa muijia.
Oliko sinulla rakastavat vanhemmat? ap
Lue aloituksesi uudelleen ajatuksella. Siitä selviää syyt ystäväpulaasi jo ilman lisäselvitystäsikin. Ole onnellinen ja tyytyväinen oman itsesi seurassa. Niin minäkin olen, vaikka syyt eivät olekaan samat!
Kaikesta ulospäin hyvästä ja varakkaasta elämästä huolimatta sinusta huokuu epävarmuus ja huono itsetunto. Kysyit, miksi sinulla ei ole kavereita, ehkä valtava pyrkimys olla rikas, haluttu, älykkään oloinen ilmenee epämiellyttävänä epäaitoutena, itsensä korottamisen ja toisten väheksymisenä?
Kuulostaa hulluuskohtaukselta koko tarina
En ole yllättynyt että tämä keskustelu ei vedä
Ihmisiä kiinnostaa vain niiden oma elämä ,muitten haukkuminen ,..ja raamatulla päähän lyöminen
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako sinua että olen kaunis ja varakas? ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta ulospäin hyvästä ja varakkaasta elämästä huolimatta sinusta huokuu epävarmuus ja huono itsetunto. Kysyit, miksi sinulla ei ole kavereita, ehkä valtava pyrkimys olla rikas, haluttu, älykkään oloinen ilmenee epämiellyttävänä epäaitoutena, itsensä korottamisen ja toisten väheksymisenä?
Olen tehnyt itse rahani yrittäjänä
Ehkä en ole sitten älykäs,
mutta olen ahkera.
mitä mieltä olet..olenko ahkera?
minulla ei ollut rahoittajia 2000 luvulla kun aloitin.
Mieheni oli myös köyhä
Vierailija kirjoitti:
En halua olla haluttu..mieheni haluaa minua se riittää
En ole instassa enkä onlyfanssissä.
Välillä kaipaan ystävää joka hyväksyisi minut tälläisenä kuin olen: kauniina hoikkana 50 vuotiaana
Eli voisit kenties saada ystäviä, kunhan et humallu etkä koko ajan vain toistele ikävää menneisyyttäsi muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako sinua että olen kaunis ja varakas? ap
Harmittaa..itsellä on pussit silmissä ja housunpunteissa
Rahaa saan sossusta kerran kuussa ja kaljan hinta nousee
Ap:sta ei kyllä saa kovin älykästä kuvaa näiden viestiensä perusteella, ehkä siinä syy kaverittomuuteen. Ketään ei kiinnosta ulkonäkösi tai varakkuutesi, ellet sitten kustanna mielelläsi kaikenlaista muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap kivi kissa äippä 😀
Tämä hyvä
Paitsi että minä olen lapseton.
En ole nähnyt äitiä sen jälkeen kun muutin opiskelija yksiään 80- luvulla.
Laiska trolli...häpeä.ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:sta ei kyllä saa kovin älykästä kuvaa näiden viestiensä perusteella, ehkä siinä syy kaverittomuuteen. Ketään ei kiinnosta ulkonäkösi tai varakkuutesi, ellet sitten kustanna mielelläsi kaikenlaista muille ihmisille.
Tarkoitat siis tunneälyä?
juu en ole kiva ilkeille trolleille
sori siitä:) sp