Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulla ei ole ystäviä

Vierailija
04.06.2022 |

Olen kaunis varakas ja hoikka 50 vuotias nainen.
Ulospäinsuuntautunut ja älykäs.
Isä teki itsarin ,äiti ei antanut ruokaa eikä rakkautta,löi välillä kun sai hulluuskohtauksen
Mies on mutta en tiedä kuinka kauan, olen jatkuvassa puolustustilass.
En uskalla tehdä ystäviä koska olen humalassa varttihullu.
Ehkä olen ilkeä ja katkera ihminen...pelkään kuolemaa koska olen ateisti.
siis en uskalla lopettaa itseäni

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitainen aloitus...

Oletko aito, vai trolli?

Vierailija
42/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 65-vuotias ja ainut ystäväni on tuo mies. En enää jaksa juoruilevia ns. ystävänaisia. Ei vaan voi käsittää, miksi toisten ihmisten asiat kiinnostaa muijia.

Oliko sinulla rakastavat vanhemmat? ap

Isä ja äiti erosivat 50-luvulla. Siihen aikaan vanhempien ero ei ollut kovin tavallista. Asuin mummoni kanssa ja minua kiusattiin paljon koulussa.

Olitko ruma?

Oliko sinulla kuluneet hassut vaatteet?

Kutsuttiinko sinua ä päräksi?

Taisin olla aika nätti, kun jo 17-vuotiaana olin kauneuskisoissa. Typerää, mutta ajattelin näyttää niille haukkujille.

Ketään ei kuitenkaan saisi sanoa rumaksi, eikä kenenkään ulkonäkö ole koskaan syy kiusaamiseen.

Komppaan

Mimä olim myös koulukiusattu

Minulle sanottiin että isäni on h.elvetissä

Asuimme lestadiolais paikkakunnalla.

Siinä syy ateismiini ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolemassa ei ole mitään merkitystä mihinkä satuihin on uskonut tai ei ole uskonut muuta kuin itseensä. Uskonnoilla vaan rahastetaan ja pidetään yllä seurakuntia ja elätetään niitä satujen kertojia kun ihmiset tarvitsevat rituaaleja eri elämän vaiheisiinsa eikä se elämä muuten suju. Se on vain spektaakkelia näyttämöllä jota jokin seremonia johtaja vetää. 

Olin 14 sta kun isä am pui itsensä meidän olohuoneessa

Sillä oli merkitystä minulle..ap.

Tosi törkeän itsekäs ihminen joka lastensa kodissa tuollaista tekee. Ei ole päässä ollut ihan kaikki kohdallaan. 

Hyvin monilla on mielenterveys ongelmia lapsuudesta johtuen etkä ole ainoa. Koita unohtaa ne vaikka kuinka vaikeaa olisi. Minä olen pyrkinyt unohtamaan lapsuuden pedofiilit lähiomaisistani kun oli tosi törkeitä tapauksia ja kenellekkään kertominen ei auttanut kun lähiomaisia suojeltiin eikä saanut liata omaa pesää, sanottiin ihan suoraan jos kertoi. Tekijät ovat jo kuolleet niin ettei jälkeenpäin saisi vastuuseenkaan ketään.  Mutta vapaata riistaa me yh perheen kakarat olimme sukulaisten ja vieläpä lähiomaisten pedofiileille. 

Meitä on paljon sellaisia joita ei ole lapsena suojeltu ja saatettu koeta ihan mitä tahansa. 

Vierailija
44/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäämisen kokemukset ja traumat voivat saada aikaan ikuisen ulkopuolisuuden tunteen, joka jotenkin heijastuu ihmissuhteisiin läpi elämän.

Vierailija
45/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitainen aloitus...

Oletko aito, vai trolli?

Mikö elämässäni on ristiriitaista?

Selvennä

Vierailija
46/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylkäämisen kokemukset ja traumat voivat saada aikaan ikuisen ulkopuolisuuden tunteen, joka jotenkin heijastuu ihmissuhteisiin läpi elämän.

Kiitos asiallisesta kommentista.ap

Vierailija
47/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä näin 65-vuotiaana. Parisuhteeni menivät usein päin p*rsettä, kunnes löysin tuon lasteni isän. Olen onnekseni kuitenkin saanut kasvatettua ihanat lapset heidän isänsä kanssa.

Vierailija
48/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa vielä

Mielestäni hylätyn lapsen

täytyy olla

Kaunis

älykäs

sosiaalinen

ahkera

hoikka

Sillä selviää noin 40 vuotiaaksi

Minulla oli myös ystäviä

Suurin osa tosin hylkäsi kateuttaan

Sain myös vihapostia

yritykseni takia.

Vierailija
49/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolemassa ei ole mitään merkitystä mihinkä satuihin on uskonut tai ei ole uskonut muuta kuin itseensä. Uskonnoilla vaan rahastetaan ja pidetään yllä seurakuntia ja elätetään niitä satujen kertojia kun ihmiset tarvitsevat rituaaleja eri elämän vaiheisiinsa eikä se elämä muuten suju. Se on vain spektaakkelia näyttämöllä jota jokin seremonia johtaja vetää. 

Olin 14 sta kun isä am pui itsensä meidän olohuoneessa

Sillä oli merkitystä minulle..ap.

Tosi törkeän itsekäs ihminen joka lastensa kodissa tuollaista tekee. Ei ole päässä ollut ihan kaikki kohdallaan. 

Hyvin monilla on mielenterveys ongelmia lapsuudesta johtuen etkä ole ainoa. Koita unohtaa ne vaikka kuinka vaikeaa olisi. Minä olen pyrkinyt unohtamaan lapsuuden pedofiilit lähiomaisistani kun oli tosi törkeitä tapauksia ja kenellekkään kertominen ei auttanut kun lähiomaisia suojeltiin eikä saanut liata omaa pesää, sanottiin ihan suoraan jos kertoi. Tekijät ovat jo kuolleet niin ettei jälkeenpäin saisi vastuuseenkaan ketään.  Mutta vapaata riistaa me yh perheen kakarat olimme sukulaisten ja vieläpä lähiomaisten pedofiileille. 

Meitä on paljon sellaisia joita ei ole lapsena suojeltu ja saatettu koeta ihan mitä tahansa. 

Isä teki teon,koska äiti sanoi lähtevänsä ja vievänsä lapset.Isä rakasti minua.Peitteli joka ilta sänkyyn.Ei koskaan lyönyt minua.ap

Vierailija
50/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap jatkaa vielä

Mielestäni hylätyn lapsen

täytyy olla

Kaunis

älykäs

sosiaalinen

ahkera

hoikka

Sillä selviää noin 40 vuotiaaksi

Minulla oli myös ystäviä

Suurin osa tosin hylkäsi kateuttaan

Sain myös vihapostia

yritykseni takia.

Ehkä jos olisin valinnut rikkaita ystäviä näin ei olisi käynyt:( ap

Vierailija
51/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetan nyt

Kuten jankkaajatrolli sanoi

älä ryve itsesäälissä niin saat kavereita

kiitos asiallisista kommenteista.ap

Vierailija
52/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se usko itseensä auttaa jos vaikka makaa halvaantuneena sängyssä...ei siitä nousta. Vain usko Jeesukseen Kristukseen auttaa.

Vierailija
53/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pidä ihmisistä jotka on pahimpia marttyyreja sitten jeesuksen.

Olen ateisti.ap

No sehän muuttaa asian. Olet pahin marttyyri ikinä.

Vierailija
54/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tiukilla eikä varaa terapiaan? Näin voit auttaa itse itseäsi

Omia jumituksiaan voi oppia ymmärtämään ja ratkomaan myös kotisohvalla.

https://www.is.fi/terveys/art-2000001056652.html

– Kykenee ottamaan vastuun omasta tunne-elämästään eikä sysää sitä muiden kannettavaksi. Ei esimerkiksi syyttele muita kokemastaan tai puhu omista ongelmistaan kaikille mahdollisille ihmisille. 

Minä en tätä täysin ymmärrä koska on vahingollista puhua siitä kenellekkään koskaa, paitsi erittäin luotettaville. Minä kerroin aborteistani väärille ihmisille enkä tiennyt että ne olivat abortin vastustajia enkä ollut ihminen enää niiden silmissä. 

Vierailija
55/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat tiukilla eikä varaa terapiaan? Näin voit auttaa itse itseäsi

Omia jumituksiaan voi oppia ymmärtämään ja ratkomaan myös kotisohvalla.

https://www.is.fi/terveys/art-2000001056652.html

– Kykenee ottamaan vastuun omasta tunne-elämästään eikä sysää sitä muiden kannettavaksi. Ei esimerkiksi syyttele muita kokemastaan tai puhu omista ongelmistaan kaikille mahdollisille ihmisille. 

Minä en tätä täysin ymmärrä koska on vahingollista puhua siitä kenellekkään koskaa, paitsi erittäin luotettaville. Minä kerroin aborteistani väärille ihmisille enkä tiennyt että ne olivat abortin vastustajia enkä ollut ihminen enää niiden silmissä. 

ap hylättiin 80- luvulla.työnnä terapia vaginaasi..ehkä ei tule lapsia eri isille

Vierailija
56/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teko uskovaiset ovat pahimpia ihmisiä mitä tiedän. Itse ne eivät tee mitään virheitä tai uskonto antaa anteeksi ja vain muut ihmiset ovat syntisiä ja kuolevaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä