Voiko hiuksiin saada uutta ilmettä ilman kestoväriä?
Hiukseni ovat sen verran ohuet, ettei mikään leikkaus juurikaan uudista ilmettä. Hiukset ovat niin ryhdittömät ja aivan lyhyeksi en halua leikata. Väri on maantie. Haluaisin vähän piristää ilmettä, mutta en kuitenkaan joutua värjäyskierteeseen joka kestovärin kanssa tulisi. Raidat kampaajalla? Älyttömän kallista ja lopputulos yleensä aivan muuta mistä sovittiin, eli raitoja ei edes huomaa tai sitten tuli liikaa ja koko pää on blondi. Mitähän voisi kokeilla? Jotain luonnonvärejä?
Kommentit (5)
Tuolla viittataan urheilijoiden vitamiinivajeeseen https://www.suomenparasvitamiini.fi/40849 ja monilla urheilijanaisilla on hiukset monesti ohuet ja kuivan oloiset, voisikohan johtua vitamiinien vähyydestä?
Minä ainakin laitan itse raitoja. Toinen vaihtoehto on, että, joku käsistään kätevä kaveri laittaa. Minusta niitä on helppo tehdä, mutta tärkeää on, ettei vaalennusaine jää klimpeksi tyveen, tulos hirveä.
Ja todellakin, itse tehtynä olen tyytyväinen, kampaajalla olen saanut mitä sattuu.
Kasviväreillä saa kyllä uutta sävyä. Näissä toki se "ongelma", että ennakkoon ei voi satavarmaksi tietää minkälainen lopputulos on (= tarttuuko kuinka hyvin).
Ite oon punertavaa väriä käyttänyt ruskeisiin hiuksiin ja kiva sävy siitä on aina tullut.
blondi raidat tai sitten jotain spray väriä joka peseytyy pois.vaikea keksiä helppoja uudistustapoja.peruukki on kallis vaihtoehto.