Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia liikaa....

Vierailija
14.10.2006 |

Kun ollaan kaikki yhdessä lähdössä jonnekin, kun on kiire...meillä vanhemmilla hermo kireällä ja lapset kiukuttelee ja saa parkumisessa oikein voimaa toisistaan... Kolme pientä lasta meillä, vanhin 3 v., pienin 1 kk... Yhdestäkään en luopuisi. Mutta koko sakki parkuvana yhdessä tuntui tänäänkin olevan liikaa... Kotona homma sujuu, mutta homma riistäytyy käsistä kun lähdetään koko perhe liikenteeseen. Yhdellä on nälkä (pitäisi taas imettää), yksi valittaa pissahätää, mutta ei halua potalle (eikä vaippaa), yksi on muuten vain pahalla tuulella ja lyö pienempää..... HUOH!!!!! Välillä on helvetti irti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lähteminen onkin aina niin prkleen vaikeaa?? Minulla aina alkaa otsasuonta tykyttää ja hermot menee. Nyt stressaan jo valmiiksi sitä, että huomenaamuna minun pitää saada lapset yksin liikkeelle tasan klo 10. Juhliin kun ollaan menossa, niin pitäisi kai olla vaatteetkin ihan oikein päin päällä ja muuta mahdotonta ;)

Vierailija
2/5 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne lapset onkin aina niiin hankalia, kun pitäis jotain saada aikaseksi?? Varsinkin kaikki on väärin ja kiukutellaan, kun olis kiire!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei, niin ei...

2

Vierailija
4/5 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kaksi aikuista eli mieskin messissä tai vaikka mummo niin pärjätään kun on käsipari kummallekin, mutta yksin niiden kanssa liikkuminen on hankalaa...taidankin tosi vakavasti harkita sitä kolmatta tai ainakin lykätä vaikka haaveissa olisi. Eihän me muuten päästä enää mihinkään! Kaupparessutkaan ei noiden kahden kanssa meinaa onnistua yksin; varsinki kun toinen on vilkas uhmaikäinen ja just noi pissajutut ym. ja toinen kitisee kärryssä...hoh hoijaa...

Vierailija
5/5 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah ihanuutta kun huomaa että tilanne loppuen lopuksi nopeasti ohi.... vaikkakin mulla taas kiukuttelevia pikkuisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi