Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkistätkö koskaan tekstiäsi av:lle, koska ajattelet, että joku ei ymmärtäisi?

Vierailija
04.06.2022 |

Minä teen niin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee siis mieleen jokin slangi-, murre- tai sivistyssana, tai sitten haluaisin käyttää esimerkiksi englantia, mutta siitäkin tulisi huudot. Joten pelkistän. ap

Vierailija
2/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa hirveästi miettiä. Jos joku ei suomen kieltä ymmärrä, sitten hän ei ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkistin alkuun. Olen oppinut, että AV:llä pitää kuvailla asioita kuin pienelle lapselle hyvin tarkkaan ja alkeista asti. Muuten eivät ymmärrä.

Vierailija
4/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee siis mieleen jokin slangi-, murre- tai sivistyssana, tai sitten haluaisin käyttää esimerkiksi englantia, mutta siitäkin tulisi huudot. Joten pelkistän. ap

Itse asiassa alitajuisesti saatan kyllä tuota tehdäkin. Siis asiallisissa kommenteissa ja avauksissa. Nopsaan heitettyjä provokommentteja tulee kuitenkin harrastettua enemmän ja niitä en sen kummemmin mietiskele

Vierailija
5/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsittele täällä mitään monimutkaisia juttuja, koska en jaksa vääntää rautalangasta yksityiskohtia, jotka itse pystyisin lukemaan asiayhteydestä. Tämä on vähän kuin mummolassa olisi, pitää osata puhua kaupunkilaiselämästä yksinkertaisesti ja yleistäen, ettei mene liian vaikeaksi tajuta.

Vierailija
6/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkistin alkuun. Olen oppinut, että AV:llä pitää kuvailla asioita kuin pienelle lapselle hyvin tarkkaan ja alkeista asti. Muuten eivät ymmärrä.

Ei kaikki ymmärrä vaikka kuinka yksinkertaistaa. Varsinkin jos aihe on esim. kannabis. Ei haluta ymmärtää että laittomuus on sen suurin haitallisuus.

Vierailija
7/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ymmärrä vaikka kuinka yksinkertaistaa. Varsinkin jos aihe on esim. kannabis. Ei haluta ymmärtää että laittomuus on sen suurin haitallisuus.

Vaikka tuo pitäisikin paikkaansa, niin sehän ei tarkoittaisi että muut haitat ovat pieniä. Se määrittää vain suurimman.

Vierailija
8/8 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tartutaan lillukanvarsiin joka tapauksessa ja aina ap on syyllinen, kirjoitti mitä tahansa ja kenen näkövinkkelistä tahansa.