Mies laittoi viestiä liittyen siihen että lopetin tapailumme
Sanoi että hänestä tuntuu että hän ei ollut reilu. Tapailu päättyi hieman sillä fiiliksellä että minulla oli enemmän tunteita, mutta en tiedä oliko se hänelle ilmeistä.
Mihin tuollainen ei ollut reilu voisi liittyä?
Hän haluaisi tavata.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jäisin odottamaan jotain selkeää vihreää. Jää tuohon, jos ei ole tosissaan.
Aivan kuin luit ajatukseni, näin ajattelin tehdä, jos ei parempia ideoita tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää sinua takaisin. Koska oli oikeasti kiinnostunut mutta näytteli kylmää tai ei osannut näyttää kiinnostustaan. Eli kokee ettei ollut reilu.
Tai sitten tekee mieli sänkyyn. Ja kokeilee josko tuolla irtoaisi sinulta. Eli keksitty selitys.
Mielenkiintoisin tulkinta, koska hän sanoi myös että haluaa minun tietävän että hän oikeasti nautti seurastani.
Mutta myös keksitty selitys on aina mahdollinen.
Kuulostaa just pelimiehen fraasilta kyllä tuollainen, että ensin pelaa kylmää ja sit kun sä lopetat, niin alkaakin metsästysvietti taas löytyä ja sitten niin nautti sun seurasta, että...
Se, että susta tuntui siltä, ettei hän ollut välissä yhtä kiinnostunut kuin sinä, on aika selvä merkki siitä, että hän pelasi monen kanssa. Et ollut niin spesiaali. Mutta pelimieshän ei kestä sitä, että nainen lopettaa ja tietysti se joku toinen nainen on myös voinut juuri jättää ja mies palaakin sinuun, jospa sulta irtoaisi.
Yleensä suhteet, joista alkaa pitkä parisuhde, ovat jo heti alusta alkaen ihan selviöitä, että tätä halutaan molemmat. Jos tulee tunne, ettei toista kiinnosta, niin kannattaa kuunnella sitä tunnetta.
Itseasiassa hän oli heti alkuun todella kiinnostunut ja näytti sen. Mutta koska emme kumpikaan olleet hakemassa mitään vakavaa, pyysin miestä himmaamaa. Hän viestitteli paljon.
Koko tilanne vaan lähti väärille raiteille ja olin jo työntämässä miestä pois, kuten nytkin meinaan tehdä. En tiedä onko siihen syytä, vai pelottaako tunteet minua.
En voi kuunnella tunteitani nyt!
Joten kysyin neuvoa.Tottakai pelimiehet on aina alussa ihan todella kiinnostuneita. Sehän on se niiden juttu, että kaikki naiset lankeaa heihin. Sitten kuitenkin sanoo, ettei etsi mitään vakavaa (sanoit itsekin). Ei todellakaan tuollainen mies etsi mitään vakavaa toisellakaan kierroksella kanssasi. Ne on just tollasia. Ja kaikki naiset niihin rakastuu. Jos sulla on jo tunteita (toisin kuin alkuun itsekin ajattelit), kannattaa lopettaa koko homma. Tulet pettymään, jos jatkat.
Näin luulen.
Se ristiriita jonka näen ei olekaan siinä että mies olisi ristiriitainen. Vaan siinä että haluaisin nähdä hänet, mutta tiedä että se ei päättyisi hyvin. Se ei ole kiva ajatus, mutta luulen että se on totuus.
Kun sen hyväksyn, saan rauhan ja voin unohtaa tuon keskustelun hänen kanssaan.
"Sanoi että hänestä tuntuu että hän ei ollut reilu. Tapailu päättyi hieman sillä fiiliksellä että minulla oli enemmän tunteita, mutta en tiedä oliko se hänelle ilmeistä.
Hän haluaisi tavata."
Miksi lopetit tapailun vaikka sinulla oli tunteita? MItä sitten jos alkuun toisella enemmän tunteita kuin toisella, jos kuitenkin kohdellaan oikein ja tapaillaan. Sanoisin että luota vaistoosi. Jostain syystä lopetit tapaamisen kuuntele itseäsi ja anna tuon mennä. Laita miehelle yksi viesti että et halua tavata vaan jatkaa omaa elämääsi, hyvää jatkoa. Ja jos viestejä tulee niin estät. Laitat itsesi kuntoon ja vasta sitten alat miettiä uudelleen treffeillä käynti (ei tämän vaan muiden kanssa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää sinua takaisin. Koska oli oikeasti kiinnostunut mutta näytteli kylmää tai ei osannut näyttää kiinnostustaan. Eli kokee ettei ollut reilu.
Tai sitten tekee mieli sänkyyn. Ja kokeilee josko tuolla irtoaisi sinulta. Eli keksitty selitys.
Mielenkiintoisin tulkinta, koska hän sanoi myös että haluaa minun tietävän että hän oikeasti nautti seurastani.
Mutta myös keksitty selitys on aina mahdollinen.
Kuulostaa just pelimiehen fraasilta kyllä tuollainen, että ensin pelaa kylmää ja sit kun sä lopetat, niin alkaakin metsästysvietti taas löytyä ja sitten niin nautti sun seurasta, että...
Se, että susta tuntui siltä, ettei hän ollut välissä yhtä kiinnostunut kuin sinä, on aika selvä merkki siitä, että hän pelasi monen kanssa. Et ollut niin spesiaali. Mutta pelimieshän ei kestä sitä, että nainen lopettaa ja tietysti se joku toinen nainen on myös voinut juuri jättää ja mies palaakin sinuun, jospa sulta irtoaisi.
Yleensä suhteet, joista alkaa pitkä parisuhde, ovat jo heti alusta alkaen ihan selviöitä, että tätä halutaan molemmat. Jos tulee tunne, ettei toista kiinnosta, niin kannattaa kuunnella sitä tunnetta.
Itseasiassa hän oli heti alkuun todella kiinnostunut ja näytti sen. Mutta koska emme kumpikaan olleet hakemassa mitään vakavaa, pyysin miestä himmaamaa. Hän viestitteli paljon.
Koko tilanne vaan lähti väärille raiteille ja olin jo työntämässä miestä pois, kuten nytkin meinaan tehdä. En tiedä onko siihen syytä, vai pelottaako tunteet minua.
En voi kuunnella tunteitani nyt!
Joten kysyin neuvoa.Tottakai pelimiehet on aina alussa ihan todella kiinnostuneita. Sehän on se niiden juttu, että kaikki naiset lankeaa heihin. Sitten kuitenkin sanoo, ettei etsi mitään vakavaa (sanoit itsekin). Ei todellakaan tuollainen mies etsi mitään vakavaa toisellakaan kierroksella kanssasi. Ne on just tollasia. Ja kaikki naiset niihin rakastuu. Jos sulla on jo tunteita (toisin kuin alkuun itsekin ajattelit), kannattaa lopettaa koko homma. Tulet pettymään, jos jatkat.
Näin luulen.
Se ristiriita jonka näen ei olekaan siinä että mies olisi ristiriitainen. Vaan siinä että haluaisin nähdä hänet, mutta tiedä että se ei päättyisi hyvin. Se ei ole kiva ajatus, mutta luulen että se on totuus.
Kun sen hyväksyn, saan rauhan ja voin unohtaa tuon keskustelun hänen kanssaan.
Se on just se, kun nää on niitä tyyppejä, joiden seurassa on niin ihanaa. Ehkä sängyssäkin ovat todella ihania. Itse haikailin tuollaisen perään pitkään. Mitään vakavaa suhdetta ei edes luvattu missään vaiheessa, tapailu kesti 6kk, ja mies niin kehui mua ja kaikkea, että rakastuin. Aloin painostamaan suhteen eteenpäin viemiseen (kutsuin häntä tapaamaan ystäviäni jne.), niin siinä vaiheessa mies lopetti suhteen. En kuitenkaan usko, että enää vuosien päästä häntä edes muistan. Nyt on 5kk suhteen loppumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että on huono omatunto jostain. Jos on esim. tapaillut jotain toista samaan aikaan. Mutta varmaan voi kertoa itse tarkemmin kuin vauvapalsta.
Mutta olimme siinä vaiheessa että oli lupa tapailla myös muita. Siksi suhteen lopetinkin koska en siihen pystynyt. Tosin hän sanoi ettei tavannut, mutta luulen että tapasi. Merkityksetöntä.
Ei oikein voi olla tämä.
Olitte siinä vaiheessa, että oli lupa tapailla muitakin? En tiennyt että suhteeseen kuuluu tällainenkin vaihe??!! Molemmilla siis optio, jos vaikka löytyy joku parempi? Onneksi olen kaikin tavoin ulkona näistä nykyisistä deittailukuvioista.
Vierailija kirjoitti:
"Sanoi että hänestä tuntuu että hän ei ollut reilu. Tapailu päättyi hieman sillä fiiliksellä että minulla oli enemmän tunteita, mutta en tiedä oliko se hänelle ilmeistä.
Hän haluaisi tavata."Miksi lopetit tapailun vaikka sinulla oli tunteita? MItä sitten jos alkuun toisella enemmän tunteita kuin toisella, jos kuitenkin kohdellaan oikein ja tapaillaan. Sanoisin että luota vaistoosi. Jostain syystä lopetit tapaamisen kuuntele itseäsi ja anna tuon mennä. Laita miehelle yksi viesti että et halua tavata vaan jatkaa omaa elämääsi, hyvää jatkoa. Ja jos viestejä tulee niin estät. Laitat itsesi kuntoon ja vasta sitten alat miettiä uudelleen treffeillä käynti (ei tämän vaan muiden kanssa)
Kiitos!
Olen kuitenkin sen verran jo miehiä nähnyt että tiedän ettei se toimisi jos minä olisin ihastunut ja mies ei haluaisi mitään vakavaa. Silloin on parempi asettaa rajat ja poistua tilanteesta.
On oikeastaan aika törkeää että hän ottaa yhteyttä, hänen pitäisi tietää tämä.
Kertoo jotain hänen moraalistaan 🤔
Öö mitä jos vaikka vastaat viestiin "Ai mitä tarkotat tolla reiluudella?" ja odotat mitä vastaa, sen sijaan että spekuloit aivos puhki erilaisia skenaarioita.
Minua ei pompoteta yhtään. Jos on lopetettu tapailu, se on loppunut, eikä ala enää. Ei siellä miehen sisällä ole mitään salattuja tunteita jotka hän nyt vasta uskaltaa päästää pintaan, vaan hän vaan yrittää pitää lämpimänä. Samalla hakee ihan muita seuroja.
Vaikka joku kokisi että "hänen täytyy saada puhua /selvittää asiat /kertoa minulle jotain tärkeää" se ei aiheuta mitään muutoksia minun päiväjärjestykseeni. Itse päätän keille järjestän aikaa, en todellakaan juokse käskiessä.
Vierailija kirjoitti:
Öö mitä jos vaikka vastaat viestiin "Ai mitä tarkotat tolla reiluudella?" ja odotat mitä vastaa, sen sijaan että spekuloit aivos puhki erilaisia skenaarioita.
Koska olin ulkona kun viesti tuli, kiireinen ja yllätyin niin että vastasin vain lyhyesti.
Viestiteltiin muutama viesti, enkä enää viitsi kysellä mitä sillä tarkoitti.
Sama mieltä lopeta tämän aamun kakka jutut ja menen pelaa ilmaisia netti pelejä.