Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulle tärkeä ja läheinen ihminen lopettaa yhteydenpidon

Vierailija
03.06.2022 |

Annatko hänen vaan mennä? Vai yritätkö itse pitää yhteyttä ja kesellä mustä hiljaisuus johtuu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun haen sen käsiini, ja hakkaan sen.

Vierailija
2/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä arvelet hiljaisuuden johtuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monia ihmisiä jättänyt taakseni ja en kadu. Kuulin mitä musta oli juoruttu ja valehdeltu oli viimeinen niitti.

Vierailija
4/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan joskus yrittää kysellä, koska saattaa olla masennusta tai muuta ongelmaa minkä takia vaikenee pitkäksi aikaa. Enimmäkseen kyllä nautin rauhasta kun joku lakkaa puhumasta.

Vierailija
5/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko antaa mennä. Mun entinen paras ystäväni on jo noin kolmisen vuotta saanut ajoittain huutoraivareita, lähinnä puhuu psyykendiagnooseistaan, lääkkeistään ja terapiastaan ja yrittää keksiä mulle diagnooseja.

Välillä hän haukkuu ja nolaa minut täysin ja keksii tyhjästä riidan, joka päättyy hänen huutoraivoamiseen ja siihen, että haukkuu mut aivan maanrakoon sellaisesta, jos vaikka olen jostain pienestä asiasta vähän eri mieltä + pitää monta kuukautta mykkäkoulua, kunnes palaa juttelemaan aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja aina silleen omahyväisen töykeästi tietenkin.

Voin nykyään jutella hänelle, mutta enää en luota häneen. Enää en todennäköisesti koskaan anna anteeksi hänen pahimpia loukkauksiaan tai juonitteluaan, sillä hän on käyttäytynyt aivan törkeästi minua kohtaan jo vuosia. Annan olla, annan mennä.

Vierailija
6/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin saada yhteyden siinä onnistumatta. Lopulta luovutin.

Vierailija
7/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko antaa mennä. Mun entinen paras ystäväni on jo noin kolmisen vuotta saanut ajoittain huutoraivareita, lähinnä puhuu psyykendiagnooseistaan, lääkkeistään ja terapiastaan ja yrittää keksiä mulle diagnooseja.

Välillä hän haukkuu ja nolaa minut täysin ja keksii tyhjästä riidan, joka päättyy hänen huutoraivoamiseen ja siihen, että haukkuu mut aivan maanrakoon sellaisesta, jos vaikka olen jostain pienestä asiasta vähän eri mieltä + pitää monta kuukautta mykkäkoulua, kunnes palaa juttelemaan aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja aina silleen omahyväisen töykeästi tietenkin.

Voin nykyään jutella hänelle, mutta enää en luota häneen. Enää en todennäköisesti koskaan anna anteeksi hänen pahimpia loukkauksiaan tai juonitteluaan, sillä hän on käyttäytynyt aivan törkeästi minua kohtaan jo vuosia. Annan olla, annan mennä.

No hurjalta kuulostaa. Kauan olet häntä jaksanutkin

Vierailija
8/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on terve, niin tottakai on tilaa puhua asiasta. Ja on tervettä päästää myös lähtemään, jos se on toive.

Vierailija
9/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hurjalta kuulostaa. Kauan olet häntä jaksanutkin

Kyllä. Ne viimeisimmät jutut olivat käytännössä henkistä pahoinpitelyä. Häntä ärsytti se, että olin kohtelias ja asiallisen ystävällinen, niin kertoi toivovansa mulle kivuliasta kuolemaa ja yritti yllyttää mut tekemään itsarin sekä haukkui h*oraksi jne. Huusi jotain solvauksia ja kirosanoja.

Mä autoin häntä ja olin ystävällinen ja kärsivällinen, niin hän vastasi taas uudella huutoraivarilla. Väliin sanoi muutaman normaalin sanan ja kun ajattelin, että tilanne jo ok, niin kelsi taas tyhjästä tapoja nolata mua.

Siis se oli aivan hirveää. Aiemmin hän on myös toki juorunnut kaikki henkilökohtaiset asiani, valehdellut minusta kaikkea törkeää ja uhkaillut perhettäni jne. Hän on vuosia vähätellyt kaikkea mahdillista elämässni ja jos onnistun, hän vähättelee lisää tai vaikuttaa nyrpeältä/yrittää lytätä. En silti edes uskalla katkaista häneen välejä, mutten enää ota itse yhteyttä.

Vierailija
10/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yritän olla itse muutamia kertoja yhteydessä. Muutamien kertojen jälkeen ei vaan jaksa olla aina se aktiivinen osapuoli. Ystävyys on vastavuoroista.

Vierailija
11/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on se joka jättää odotan että myös hän on se joka palaa asiaan.

Vierailija
12/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mennä.

En päästä ihmisiä helposti lähelleni ja siinä on se hyvä puoli, että hyvin harvoin kiinnyn ihmisiin. Jos joku haluaa mennä, sen kun menee.

Vierailija
13/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme