Onko Tallinkilla parempi buffet kuin Viikkarilla?
Käytiin jokin aika sitten Viking Gracella ja buffet oli pettymys. Erityisesti jälkkäripöytä. Onko täällä Tallinkilla viime aikoina käyneitä, voisiko se olla parempi vai onko ihan yhtä huonoa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun olen käynyt niin sanoisin että Tallinkilla vähän parempi.
Mutta oikeasti paras laatubuffet on ollut Wasalinella Vaasa-Uumaja välillä, siellä buffet samantasoinen kuin noiden Helsingistä lähtevien a la carte.
Viime kesänä siellä oli niin paljon ihmisiä, että ei ehtinyt jonottamiselta syömään rauhassa, kun jo henkilökunta ohjasi tylyyn tyyliin ulos. Iso pettymys. Eikä ruokakaan erityisiä kehuja ansainnut.
Ennen Viikkari oli selvästi parempi, mutta Viikkarin heikennettyä laatua ne on nykyään aika samantasoista ylihinnoiteltua peruspuffaa litkuviinein molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää ensiksi viinihanoille ja ottakaa paria lasia pohjiksi samalla kun pahin ryysis laantuu. Sitten pikku hiprakassa se ruokakin maistuu paremmalta.
Ne viinit on kauheeta kuraa, ei niitä pysty juomaan
Rahamiehet ja rahanaiset voi mennä Ala Carteen. Itse tienaan vain 65 kiloeuroa vuodessa ja mulle kelpaa tavallinen buffet ja viinihanat ihan ok. Seurakin on ihan ok. Tykkään syödä tavallisten ihmisten kanssa enkä snobbailevien nousukkaiden kanssa.
Itsellä sama homma, vaikka tienaan monta kertaa tuon verran vuodessa. Paljon mieluummin syön tavallisten ihmisten seurassa, koska itsekin sellainen olen ja myös koen olevani. Liikaa näyttelemistä "hienoissa" ravintoloissa. Oikeat hienot ravintolat on sitten erikseen, mutta ne ovat typerän kalliita.
En tiedä, koska en ikinä ota buffetia ellei joku pakota (sisko vaati kerran äitini ja minut mukaan, ja ihan ala-arvoinen oli). Mutta ainakin Viikkarin katkarapuleipä kahvilassa on surkea kuiva käppänä verrattuna Tallinkin katkarapuleipään.