Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tallinkilla parempi buffet kuin Viikkarilla?

Vierailija
03.06.2022 |

Käytiin jokin aika sitten Viking Gracella ja buffet oli pettymys. Erityisesti jälkkäripöytä. Onko täällä Tallinkilla viime aikoina käyneitä, voisiko se olla parempi vai onko ihan yhtä huonoa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki buffetit on mättökaukaloita. Menkää laivalla kunnon a la carte- ravintolaan, jos haluatte laadukkaampaa ruokaa.

Vierailija
2/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki buffetit on mättökaukaloita. Menkää laivalla kunnon a la carte- ravintolaan, jos haluatte laadukkaampaa ruokaa.

Ei kun haluamme laivalla ehdottomasti buffettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ensiksi viinihanoille ja ottakaa paria lasia pohjiksi samalla kun pahin ryysis laantuu. Sitten pikku hiprakassa se ruokakin maistuu paremmalta.

Vierailija
4/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää ensiksi viinihanoille ja ottakaa paria lasia pohjiksi samalla kun pahin ryysis laantuu. Sitten pikku hiprakassa se ruokakin maistuu paremmalta.

Ne viinit on kauheeta kuraa, ei niitä pysty juomaan

Vierailija
5/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Ne on halpuuttanut raska-aineet. Mutta ei myyntihintaa. Lohi oli ainakin kelvotonta

Vierailija
6/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos buffa pitää olla niin vain Eckeröllä on ihan hyvä

Vierailija
7/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sekä Viikkarilla että Tallinkilla on oikein hyvä buffet. Paras on kuitenkin Tallinkin Tukholman "kävelykatulaivoilla" Symphony ja Serenade. Nuo ovat edelleen Itämeren upeimmat laivat ja buffet on täydet viisi tähteä ja plussa päälle. 

Vierailija
8/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa kokeilla myös Tallinkin Business Lounge -osasto Helsingistä Tallinnaan. Hintava 65 euroa suuntaan mutta kaikki drinkit + todella hyvä safka sisältyy hintaan. Ja saa olla rauhassa koska moni ei tota käytä.

Vierailija
9/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vironlaivoilla Tallinkilla eikä Viikingillä

Ihan kuraa on

Vierailija
10/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kannattaa kokeilla myös Tallinkin Business Lounge -osasto Helsingistä Tallinnaan. Hintava 65 euroa suuntaan mutta kaikki drinkit + todella hyvä safka sisältyy hintaan. Ja saa olla rauhassa koska moni ei tota käytä.

Sieltä saa vanhalla maistuvaa lohta

Vierailija
11/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa ainakin viking tunnettiin paremmasta buffetista kuin Tallink. Itsekin vahvistan asian sen perusteella on mitä Europan buffetissa oli silloin. Ecerön buffa oli kanssa Tallinkia parempi,

Vierailija
12/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole

Vierailija
13/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahamiehet ja rahanaiset voi mennä Ala Carteen. Itse tienaan vain 65 kiloeuroa vuodessa ja mulle kelpaa tavallinen buffet ja viinihanat ihan ok. Seurakin on ihan ok. Tykkään syödä tavallisten ihmisten kanssa enkä snobbailevien nousukkaiden kanssa.

Vierailija
14/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut sitä saa hanasta niin paljon kuin haluaa 😍

Vierailija
15/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahamiehet ja rahanaiset voi mennä Ala Carteen. Itse tienaan vain 65 kiloeuroa vuodessa ja mulle kelpaa tavallinen buffet ja viinihanat ihan ok. Seurakin on ihan ok. Tykkään syödä tavallisten ihmisten kanssa enkä snobbailevien nousukkaiden kanssa.

Mitähän viron/ruotsinlaivan Ala Cartessa on mitä ei buffan puolella ole? Ei naudan paisti tms ole sen kummallisempaa tehtiin se yhdelle asiakkaalle tai useammalle. Käsittääkseni buffassakin saa kyllä mitä viiniä vain pulloissa kun kysyy.

Vierailija
16/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän viron/ruotsinlaivan Ala Cartessa on mitä ei buffan puolella ole? Ei naudan paisti tms ole sen kummallisempaa tehtiin se yhdelle asiakkaalle tai useammalle. Käsittääkseni buffassakin saa kyllä mitä viiniä vain pulloissa kun kysyy.

Toki viiniä saa pulloissa buffan puolelle. Joskus olen käynyt Ala Cartessa ja pihvi oli niin hyvin paistettu, että sanoin rakkaat terveiset kokille tarjoilijan välityksellä. Kokki tuli sitten oikein pöydässä käymään kun otti niin kehuista itseensä. On jäänyt mieleen tuo reissu Viikkarilla. Mutta ennenkaikkea sekä buffa että Ala Carte laivalla on huippua. Siellä on todella hyvät kokit duunissa! Kiitos laivoille, osaatte homman!

Vierailija
17/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut sitä saa hanasta niin paljon kuin haluaa 😍

Olet selvästi duunariperheestä/suvusta kun kaikki saatavilla oleva alkoholi on pakko juoda pois. Asun kerrostalossa ja kesällä kun parvekkeen ovi on illalla auki. Kuulen kuinka alakerran duunarinainen aloittaa perjantain vieton. Ensin kuuluu kuinka sytkäri räpsähtää ja riippuen tuulensuunnasta haistan vienon tupakan hajun. En itse polta mutta en pidä tupakan savun hajua pahana hajuna. Seuraavaksi kuuluu kuinka ensimmäinen sidukka tms tölkki poksahtaa auki. Nainen juo yleensä 3-5 tölkkiin.

Vierailija
18/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suurta eroa. Wasalinen buffet päihittää molemmat mennen tullen.

Vierailija
19/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Karmeaa kuraa nuo perusbuffat. Lisäksi sillä paremmalla aamiaisella kuohuva taisi olla viimeksi Freixenetiä. Ei hyvä luoja (!)

Vierailija
20/44 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin aina tykännyt Europan buffasta, varsinkin kalapöydästä. Mut ehkä oon niin junttipelle, etten tajua hyvän päälle. Täytyy kyllä myöntää, etten ole kahteen vuoteen käynyt, että voihan sen taso olla mennyt alaspäin. 2020 ennen koronajulistuksia viimeksi kävin, ja maistui kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme