Nainen, jonka takapuoli ei ole ihan valioluokkaa, miten peität sen?
Onko pitkää villapaitaa, mekkoa tai ponchoa? Ei kai juuri kukaan nainen huonopehvaansa tahallaan esittele.
Kommentit (15)
Pyrin istumaan mahdollisimman paljon, niin ei ole "esillä".
Jos kaikkia niitä osia, jotka ei ole valioluokkaa täytyisi piilotella, ap kulkisi omien sääntöjensä mukaan täysin huputettuna.
Mulla ihan ok takapuoli siis niinkuin normaali/tavis ihmisellä. Sitä ei tarvitse piilottaa. Kelpaa mulle ja omalle miehelle joten sillä mennään.
Ei tarvitse piilotella eikä esitellä mitään. Käytän niitä vaatteita jotka tuntuu hyviltä ja näyttää omiin silmiin kivoilta, ihan samantekevää mitä normit sanelee.
Pitäisikö kaikilla olla järkyttävä räystäsperce?
Minulla on ruma perse. Paitaa pidän sen päällä. On äidiltä peritty jättikokoinen, mutta lihaton latta. Aivan järkyttävän ruma kapistus. Ei kankkuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikkia niitä osia, jotka ei ole valioluokkaa täytyisi piilotella, ap kulkisi omien sääntöjensä mukaan täysin huputettuna.
Ikävästi väläyttelee täällä näkymiä pieneen ja tunkkaiseen mieleensä.
Takapuoli on valioluokkaa jos se toimii. Turha peitellä.
Hieno perse on minulla. Pidän kuulkaa silti vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Takapuoli on valioluokkaa jos se toimii. Turha peitellä.
Istumiseen ja paskomiseen tarkoitettu. Miksi pitäisi olla nätti :D
En mitenkään. Kenenkään ei ole pakko katsoa tai jos katsoo, omalla vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö kaikilla olla järkyttävä räystäsperce?
Ei pidä, koska se ei ole kaikille edes mahdollista ilman kirurgisia toimenpiteitä.
Melkein poikkeuksett minulla on vaatteet päällä julkisilla paikoilla, siinähän peittyy kriittiset paikat. Minun mielestänni perseestä tulee paskaa, ja se on oiva uloke istumiseen. Se että joku toinen on asiasta eri mieltä, ei liikuta minua tippaakaan.
Hyvinpä tuo on palvellut istuimena ja sitten siinä toisessa tarkoituksessa, joten lienee valioluokkaa. Puen silti housut jalkaan ja joskus harvoin jopa mekon.
Yleensä käytän vaatteita.