Hei asuntosi parvekkeella tupakoiva naapurimme kerrostalossa: Oletko valmistautunut.....
...vastahyökkäykseemme myrkyllistä polttamaasi tupakansavuasi vastaan????
Älyäisit nyt lopettaa sen sauhuttelusi parvekkeellasi jo tänään, ettet joutuisi itse kärsimään tulevaisuudessasi.....
Terveisin yläpuolellasi ja alapuolellasi asuvat tupakoimattomat asukkaat
Kommentit (83)
Uhkailu on rikos. Ilmoitettu Supolle.
Tupakan haju ei ole myrkyllistä, ja sitä savua ei sinne sinun parvekkeellesi asti tule.
Kiitos muistutuksesta, menenkin tästä parvekkeelle tupakalle, katsotaan tuleeko vastahyökkäystä, vähän jännittää nyt 🤣
Tupakanpolttajilla on pienemmät aivot kuin tupakoimattomilla.
Tieteellisesti todistettu tuokin, että tupakointi supistaa aivosolujen määrää.
Eikö elämässäsi ole tarpeeksi muita huolia.
On raivoraittiita ja sitten on näitä teikäläisiä, eli raivosavuttomia.
Taidan siirtyä paistamaan silakkani ja keittämään kaalini parvekkeella.
Sinä voisit myös opetella leipomaan kunnolla. Jos piparien ja suklaakeksien paistoaika on max 7 minuuttia, ei niitä varmuudeksi paisteta 10 minsaa. Meinasin jo kerran hälyttää palokunnan, tajusin sitten että se olit sinä. Tämähän toistuu monta kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Tupakanpolttajilla on pienemmät aivot kuin tupakoimattomilla.
Tieteellisesti todistettu tuokin, että tupakointi supistaa aivosolujen määrää.
Sekoitat nyt alkoholiin joka lamaannuttaa ja pitemmällä aikavälillä tappaa aivosoluja
Nää sun avautumises saa vaan entistä enemmän savuttelemaan.😂
Vierailija kirjoitti:
Tupakan haju ei ole myrkyllistä, ja sitä savua ei sinne sinun parvekkeellesi asti tule.
Nyt onkin kyse tupakansavusta, eikä pelkästään hajusta, ja se savu nyt vaan tulee meidän parvekkeillemme, että turhaa rutista ja väittää, että saat jatkaa tupakointiasi parvekkeellasi alvariinsa päivästä päivään.
Nimenomaan savu on myrkkyä muille ihmisillekin kuin itse polttajallekin.
Kohta alan grillaamaan pihviä ja paistelemaan kalaa sähkögrillillä parvekkeellani, ja turhaa tulla inisemään ruoan käryistä ja savusta sitten, tupakanpolttajat.
kuitenki hölmö viritys, että tupangia saa valmistaa miljuunamäärin ja myydäkin saa ja ostaa. mutta missään ei sais polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt onkin kyse tupakansavusta, eikä pelkästään hajusta, ja se savu nyt vaan tulee meidän parvekkeillemme, että turhaa rutista ja väittää, että saat jatkaa tupakointiasi parvekkeellasi alvariinsa päivästä päivään.
Nimenomaan savu on myrkkyä muille ihmisillekin kuin itse polttajallekin.
Kohta alan grillaamaan pihviä ja paistelemaan kalaa sähkögrillillä parvekkeellani, ja turhaa tulla inisemään ruoan käryistä ja savusta sitten, tupakanpolttajat.
Tupakoitsijat harvoin valittaa mistään. Nikotiini rauhoittaa. Sopis varmaan sullekin.
Tupakkaa myydään laillisesti kaupassa eikä parvekkeella tupakointia ole kielletty, joten poltan rauhassa omalla partsillani, eikä asia kuulu yhtään kenellekään.
Naapurit saa mulkoilla ja kihistä itsekseen, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vieläkö jossain voi parvekkeella sauhutella. Tuo oli yllätys? Meidän taloyhtiössä sauhuttelu kiellettiin jo vuosikausia sitten ja pihalle rakennettiin tupakkapaikka.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta, menenkin tästä parvekkeelle tupakalle, katsotaan tuleeko vastahyökkäystä, vähän jännittää nyt 🤣
Joo mäkin voisin mennä, ihan vittuillakseni, vaikka just kävin. Katsotaan mitä kyynelkaasua lähtee valloilleen naapurin partsilta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö elämässäsi ole tarpeeksi muita huolia.
On olen keuhkotautipotilas kotihoidossa kylläkin, joten p....sen lämpöiset haisevat terveiset vaan alakerran tupakansavuttelijalle. Toivon sinullekin lopun elämäsi iloksesi hel...tin tuskaisaa loppuaikaasi aikanasi.
Muutatko itse elämääsi muiden tahdon mukaan vai teetkö itse juuri niin kuin sinä haluat?
Suosittelen muuttoa omakotitaloon tuolla asenteella. Siellä saat määrätä mitä pihapiirissä tapahtuu.
Ime sä vaan mynthonii!