Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei asuntosi parvekkeella tupakoiva naapurimme kerrostalossa: Oletko valmistautunut.....

Vierailija
03.06.2022 |

...vastahyökkäykseemme myrkyllistä polttamaasi tupakansavuasi vastaan????
Älyäisit nyt lopettaa sen sauhuttelusi parvekkeellasi jo tänään, ettet joutuisi itse kärsimään tulevaisuudessasi.....

Terveisin yläpuolellasi ja alapuolellasi asuvat tupakoimattomat asukkaat

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijat suojelevat kyllä omaa asuntoaan polttamalla parvekkeella. Pidättekö silloin parvekkeen oven kiinni vai auki 🤔

Samalla myös naapuriasuntoja, ettei oman asuntoni kautta savut ja hajut leviä ilmastoinnin ja läpivientien kautta... mietipä sitä!

Vierailija
82/83 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi tupakoitsijat tupakoivat ylipäätään parvekkeella? Eikö se olisi mukavampaa sisällä keittiön pöydän ääressä kahvin samalla hörppien? Tai jos katsoo jännää matsia voi ottaa siinä sohvalla hermosauhut?Tai puhua rauhassa puhelimessa kaverin kanssa, istua lempituolissaan ja poltella samalla? Tai jos kutsuu vieraita kylään, niin kesken kaiken lähteä parvekkeelle ja muut jäävät syömään,seurustelemaan ja kilistelemään viinilaseja? Tätä ei kukaan minulle ikinä selitä. 

Ymmärrän, jos vuokranantaja kieltää, mutta omistusasunnossahan saa tehdä ihan mitä itse tahtoo.

Minäpä selitän: käyn parvekkeella siksi, ettei tupansavu ja -haju leviä sisälle naapuriasuntoihin.

Jos polttaisin sisällä, naapurini valittaisi joutuessaan asumaan parvekkeellaan ;)

Parveketupakoinnin kieltäminen siirtää savu- ja hajuongelman sisätiloihin, sisätiloissakin kieltäminen siirtää meluongelman rappukäytävään! Kannattaa tupakkater ro ristin miettiä, mitä toivoo.

Tämä, sitten valitetaan kun porraskäytävässä käy jatkuva ramppaus ja ovien paukuttelu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg!