Orgasmi yhtäaikaa kumppanin kanssa-onnistuuko?
Kiinnostuneena kyselen, kuinka monilla onnistuu orgasmin saaminen yhtäaikaa/suunnilleen yhtäaikaa kumppanin kanssa?
Meillä se onnistuu n.6x kymmenestä, on vaatinut jonkinverran kyllä harjoitusta,mutta nykyään melko hyvin kumpikin osaa tulkita toistaan ja huipun lähestymistä, eikä mikään voita sitä tunnetta kun huippu saavutetaan yhtäaikaa. Nuo jäljelle jäävät kerrat on sitten niitä kertoja,kun ehkä väsymys vähän painaa,eikä niin jaksa panostaa/keskittyä-tällöinkin yleensä nainen tulee ensin ja sitten mies,toisinpäin sattuvat tulemiset on äärettömän harvinaisia yksittäisiä "työtapaturmia".
Kommentit (79)
No kyllä joo joskus. Minusta kyllä on parasta, että saan itse ensin, koska tykkään kun yhdyntä jatkuu vielä orkun jälkeen. Se tuntuu ihanalta, vaikka en juuri koskaan enää laukea uudelleen.
N42
Vierailija kirjoitti:
No kyllä joo joskus. Minusta kyllä on parasta, että saan itse ensin, koska tykkään kun yhdyntä jatkuu vielä orkun jälkeen. Se tuntuu ihanalta, vaikka en juuri koskaan enää laukea uudelleen.
N42
Tuo on ollut vaimon halu nyt muutaman vuiden. Ei ole halunnut edes yrittää saada enää yhdynnässä. Toki nyt vanhuksina molemmille helpompaa ja kyllä se on itsellekin mieleistä, kun voi keskittyä yhdynnässä enemmän itseensä antaa vain himon viedä, kun ei tarvitse miettiä vaimon orgasmia. Ja vaimokin tykkää kum mies antaa palaa himossaan, eikä jarruttele. Aikansa kutakin.
Yleensä mies sormettaa mulle pari orgasmia, yhdynnässäkin saa mut laukeamaan pari kertaa, loppuhuipennuksessa yhtäaikainen orgasmi. Jos pitää olla nopea eikä oo mua niin lämmitellyt pyrkii kuitenkin siihen että tuun yhtaikaa yhdynnässä, osaa lukea mua hyvin ja odottaa omaa tulemistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun sais edes jossainkohtaa..mutta pääasiahan se kai, että mies saa.
Itsepähän olet kumppanisi valinnut. Hiukan turhaa nyt on itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Tuo on ollut vaimon halu nyt muutaman vuiden. Ei ole halunnut edes yrittää saada enää yhdynnässä. Toki nyt vanhuksina molemmille helpompaa ja kyllä se on itsellekin mieleistä, kun voi keskittyä yhdynnässä enemmän itseensä antaa vain himon viedä, kun ei tarvitse miettiä vaimon orgasmia. Ja vaimokin tykkää kum mies antaa palaa himossaan, eikä jarruttele. Aikansa kutakin.
Ai sä et enää edes mieti vaimosi orgasmia. Eipä ihme, että niitä ei yhdynnässä tule. Tässäpä syy vaimosi haluihin suuseksiin!.Se ei ole mikään vaimosi valinta vaan sen ainoa vaihtoehto.
Hyvin harvinaisia tapahtumia omalla kohdalla. Silloin tällöin käy noin, kun naisystävä on päällä ja saa orgasmin juuri kun olen itse tosi lähellä huippua. Siinä sitten kaikessa kiimassa laukeaa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä suostut tuollaisen seksiin koska: _____________________________________
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Ai sä et enää edes mieti vaimosi orgasmia. Eipä ihme, että niitä ei yhdynnässä tule. Tässäpä syy vaimosi haluihin suuseksiin!.Se ei ole mikään vaimosi valinta vaan sen ainoa vaihtoehto.
Sulla näyttää olevan paha trauman meidän orgasmeista, kun jaksat jatkuvati tuota hokea. Ei ole sitten käynyt pienessä mielessäsikään, ettei vaimo 67v vanha kreppapolvineen enää kykenisi ottamaan tai saamaan orgasmiaan yhdynnässä. Minun liikkumisesta se ei ole kiinni kun vieläkin tulee paljon liikuttua eikä ole kremppoja. Me ollaan ihan sinut tänä kanssa aikansa kutakin. Saatiin ihan tarpeeksi. Mutta sua näyttää vaivaavan, miksi?
Säkällä joskus tapahtuu samaan aikaan, se ei ole onnistumista, tai on erittäin tyhmää onnistua pyrkimällä heikentämään kummankin nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Säkällä joskus tapahtuu samaan aikaan, se ei ole onnistumista, tai on erittäin tyhmää onnistua pyrkimällä heikentämään kummankin nautintoa.
Kyllä se meillä ainakin tuplasi molempien nautinnon ja siksi siihen pyrittiin. Vaimolle erityisesti, koska jos tunsi, että olin tulossa aiemmin se laukaisi aina hänen orgasminsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se meillä ainakin tuplasi molempien nautinnon ja siksi siihen pyrittiin. Vaimolle erityisesti, koska jos tunsi, että olin tulossa aiemmin se laukaisi aina hänen orgasminsa.
Prosessi, joka kummallakin huipentuu psykofyysiseen olotilaan jossa ihmisen havaintokyky ym. on erittäin rajattu, ja jonka kesto nykynaisilla on 15 minuutta ja miehillä 3 minuuttia, on lähes mahdotonta saada päätökseen samanaikaisesti parhaan mahdollisen nautinnon tasolla, riippumatta siitä mitä ja miten esityöt on tehty.
Samanaikainen orgasmi on ikuinen aihe feministien kaakatuksissa, "seksuaalisen tyytyväisyyden ja tasa-arvon korostamiseksi seksuaalisissa kokemuksissa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prosessi, joka kummallakin huipentuu psykofyysiseen olotilaan jossa ihmisen havaintokyky ym. on erittäin rajattu, ja jonka kesto nykynaisilla on 15 minuutta ja miehillä 3 minuuttia, on lähes mahdotonta saada päätökseen samanaikaisesti parhaan mahdollisen nautinnon tasolla, riippumatta siitä mitä ja miten esityöt on tehty.
Samanaikainen orgasmi on ikuinen aihe feministien kaakatuksissa, "seksuaalisen tyytyväisyyden ja tasa-arvon korostamiseksi seksuaalisissa kokemuksissa".
Älä nyt viitsi puhua potaskaa. Mulla on kokemusta tuhansista oikein ajoitetuista yhtäaikaisista orgasmeista. Jos miehellä on vähänkään järkeä, käyttää ensin sen 15min naisensa kiihoittamiseen lähelle orgasmia ja kun sen jälkeen molemmat on samoissa kiihkoissa tulee aika helposti samaan aikaan. Siten nainen pitää ensin saada kiihossaan samalle tasolle kuin miehen kestävyys. Mitä pidempi aika naisella kestää päästä orgasmiin sen pidempi aika pitää laittaa esileikkiin ja naisen kiihoittamiseen lähelle h-hetkeä. Vaimolle oli ainut tapa saada hänelle orgasmi yhdynnässä, joten sillä mentiin. Jos aloitti yhdynnän liian aikaisin, meni vaimolta ohi eikä tullut ollenkaan ja mitä pidempään nai sen kauemmas katosi. Eli molempien himo ja aivokäyrät pitää saada samalle tasolle niin onnistuu yhteinen ilotulitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä itse kaakata, incell.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut täällä pitkään aikaan, mutta sama meno jatkuu, mutta yksi asia on muuttunut. Oletko sinä laittanut vanhan miehen luiskaan jonka kanssa seksiä oli jokapäivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Ai sä et enää edes mieti vaimosi orgasmia. Eipä ihme, että niitä ei yhdynnässä tule. Tässäpä syy vaimosi haluihin suuseksiin!.Se ei ole mikään vaimosi valinta vaa
Ei kai kukaan enää luule, että syy voisi olla muka sinussa.