Orgasmi yhtäaikaa kumppanin kanssa-onnistuuko?
Kiinnostuneena kyselen, kuinka monilla onnistuu orgasmin saaminen yhtäaikaa/suunnilleen yhtäaikaa kumppanin kanssa?
Meillä se onnistuu n.6x kymmenestä, on vaatinut jonkinverran kyllä harjoitusta,mutta nykyään melko hyvin kumpikin osaa tulkita toistaan ja huipun lähestymistä, eikä mikään voita sitä tunnetta kun huippu saavutetaan yhtäaikaa. Nuo jäljelle jäävät kerrat on sitten niitä kertoja,kun ehkä väsymys vähän painaa,eikä niin jaksa panostaa/keskittyä-tällöinkin yleensä nainen tulee ensin ja sitten mies,toisinpäin sattuvat tulemiset on äärettömän harvinaisia yksittäisiä "työtapaturmia".
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katellaan tässä TLC kanaavalta "Yhä neitsyt" ohjelmaa ja siinä twrapeutti näyttu naiselle vulvanukkea, ja osoitti klitorista sanoen, tämä on ihmiskehon herkin elin.
Mutta suomimiehet eivät siihen koske ei kirveelläkään, Ääliöt.
Aina se jaksaa vaan provota ja haastaa riitaa. Huono.
Mitä helvetin riitaa? Itse provoat. Ihan tarpeellista puhua näistä miehille, kun eivät muuten tajua. Pane sinä paskaukko vaan toosias, jos niitä satut saamaan. Oikea pölkkypää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katellaan tässä TLC kanaavalta "Yhä neitsyt" ohjelmaa ja siinä twrapeutti näyttu naiselle vulvanukkea, ja osoitti klitorista sanoen, tämä on ihmiskehon herkin elin.
Mitä helvetin riitaa? Itse provoat. Ihan tarpeellista puhua näistä miehille, kun eivät muuten tajua. Pane sinä paskaukko vaan toosias, jos niitä satut saamaan. Oikea pölkkypää.
Ja provot vaan huononee. Yritä nyt edes, eihän tuollaiseen lankea tyhminkään.
Täälläpitää puhua siät kieltä, jota pölkkypää itse ymmärtää.
Hei sinä joka ymmärrät koko ajan tahallaan väärin ja haukut miehiä. Minä en satunaisissa panoissa enää koske klitorikseen, niin sitten olet tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus vahingossa ollaan lauettu yhtä aikaa kun on ollut suunnitellusti jostain syystä "miehen vuoro" eikä mies ole siksi jarrutellut omaa tulemistaan,
Femakonkaakahdus.
Katkeraa incellin valitusta. Ei näemmä ole koskaan saanut naiselle orgasmia, saati samaan aikaan. Tekniikkalaji ja vaatii mieheltä valmistautumista, kärsivällisyyttä,kestävyyttä ja oikeaa ajoistusta. Itsellä kokemusta tuhansista onnistuneista kerroista,joten ei femakoista tietoakaan. Jos olet paska sängyssä niin opettele paremmaksi, äläkä itke olemattomia ja syytä toisia. Miehestä se on kiinni.
Tarkoitat siis että miehen on vaan parempi pitää huolen omasta orgasmistaan. Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Kun sais edes jossainkohtaa..mutta pääasiahan se kai, että mies saa.
Kiitos informatiivisestä viestistä. Otan tästä koppia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt ettei klitorikseen tule koskea ollenkaan. Olen siis tehnyt kaiken väärin. Tästä eteenpäin ryhdistäydyn ja panen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä helvetin riitaa. Oikea pölkkypää.
Eipä mulla nyt muuta.
Vierailija kirjoitti:
Paa jooko korkki kiinni. Huomenna on maanatai.
Pane sinä toosias. Äläkä vaan koske siihen klitorikseen, joka sun milestäs on riidan haastamista. Pane se terska nyt pöydälle, ja katsotaan miten sitten saat sen syöksysi!
Tällä yhdellä daamilla on se tunnoton pillu. Ihan itse sen on täällä todennutkin. Siksi se sitten kiukuttelee ja hehkuttaa klitoristaa, kun muualla ei tuntoa ole. Ja luulee, että kaikilla muillakin naisilla on samanlainen tunnoton tunneli.
Vierailija kirjoitti:
Tällä yhdellä daamilla on se tunnoton pillu. Ihan itse sen on täällä todennutkin. Siksi se sitten kiukuttelee ja hehkuttaa klitoristaa, kun muualla ei tuntoa ole. Ja luulee, että kaikilla muillakin naisilla on samanlainen tunnoton tunneli.
Kyllä olet poika eksyksissä. Mutta näin se menee. Kun ei ole asiallista sanottavaa.
Joskus jossain vaiheessa suhdetta onnistui yhdynnässä. Silloin oltiin muutama vuosi opittu tuntemaan toistemme tuntemukset ja seksiä oli yhä paljon. Jäihän siitä hyvä muistot kun kumpikin sai yhtäaikaa. Sittemmin, kun naisen itsevarmuus sängyssä kasvoi, alkoi hän tehdä itselleen orgasmin. Syntyi tapa, jossa molemmat tekivät itselleen, ellen ollut tullut jo aiemmin. Arvatenkin siinä oli helppo aistia naisen tuleminen ja roiskia itsekin samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet poika eksyksissä. Mutta näin se menee. Kun ei ole asiallista sanottavaa.
No et sinäkään ihan selvillä vesillä tunnu olevan. Ei oikein jaksa enää tunnottomia pilluja täällä.
Provosi on surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Pane sinä toosias. Äläkä vaan koske siihen klitorikseen, joka sun milestäs on riidan haastamista. Pane se terska nyt pöydälle, ja katsotaan miten sitten saat sen syöksysi!
Tää on nähty niin moneen kertaan. Sunnuntaina pullon pohjalla on enää rähinäviinat jäljellä ja seksipalsta bookmarkkien päällimmäisenä. Jälki sen mukaista.
Mitä sinä rähiset? Siis jos puhuu naisen nautinnosta ja klitoriksesta, se on riidan haastamista.? Voi taivas,
Jos on kiivas sanoissaan sehän vain osoitus intohimosta.
Siis onko totta että klitorikseen ei saisi koskea?
Meillä nainen vaatii saada kalulla. En tiedä, mutta voisiko olla niin että naisissa on eroja, koska meillä nainen ei ole näin agressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä rähiset? Siis jos puhuu naisen nautinnosta ja klitoriksesta, se on riidan haastamista.? Voi taivas,
Jos on kiivas sanoissaan sehän vain osoitus intohimosta.
Ni mites miehet, Onkos näin?