Orgasmi yhtäaikaa kumppanin kanssa-onnistuuko?
Kiinnostuneena kyselen, kuinka monilla onnistuu orgasmin saaminen yhtäaikaa/suunnilleen yhtäaikaa kumppanin kanssa?
Meillä se onnistuu n.6x kymmenestä, on vaatinut jonkinverran kyllä harjoitusta,mutta nykyään melko hyvin kumpikin osaa tulkita toistaan ja huipun lähestymistä, eikä mikään voita sitä tunnetta kun huippu saavutetaan yhtäaikaa. Nuo jäljelle jäävät kerrat on sitten niitä kertoja,kun ehkä väsymys vähän painaa,eikä niin jaksa panostaa/keskittyä-tällöinkin yleensä nainen tulee ensin ja sitten mies,toisinpäin sattuvat tulemiset on äärettömän harvinaisia yksittäisiä "työtapaturmia".
Kommentit (139)
Tulen usein yhtä aikaa miehen kanssa koska hänen tuleminen kiihottaa minua, mutta itselle se saattaa olla vaikka kymmenes orkku sille kertaa. :D Tulen niin pian ja usein, että joko mies pidättelee tai sitten tulee oikeasti hitaasti, mutta ehdin kyllä aina saada monta kertaa ennen häntä.
Miestä ei kuitenkaan tunnu häiritsevän vaikka tulenkin jo ennen häntä.
Jaana21 kirjoitti:
Ei jos vain 15cm temmi
Se riittää oikein hyvin,jos sitä vähänkin osaa käyttää 😘
Minustahan kaikki on kiinni, kun hoidan orkun vaimolle ja sitten itselle. En tahdo tulla heti samaan aikaan vaimon kanssa, koska tahdon nauttia seksistä pitkään. Vaimo olisi pikapanojen kannalla aina mutta minusta se ei ole se juttu.
Aika monesti tullaan yhtä aikaa. Viikonloppuna meillä oli kahdenkeskistä aikaa kun lapset oli mummolassa, niin jokaisella seksikerralla tulimme yhtä aikaa yhdynnässä. Aamutuimaan meillä oli käsipeliä ja siinäkin tulimme yhtä aikaa. Mies osaa hyvin pidätellä siihen asti että minä olen aivan rajalla ja sitten antaa mennä maaliin ja minä tulen nopeasti kun työnnöt muuttuvat entistä syvemmiksi ja voimakkaammiksi. Usein minä saan yksi tai kaksi orgasmia ensin käsi- tai suuhommilla ja sitten yhteinen iso O yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Aika monesti tullaan yhtä aikaa. Viikonloppuna meillä oli kahdenkeskistä aikaa kun lapset oli mummolassa, niin jokaisella seksikerralla tulimme yhtä aikaa yhdynnässä. Aamutuimaan meillä oli käsipeliä ja siinäkin tulimme yhtä aikaa. Mies osaa hyvin pidätellä siihen asti että minä olen aivan rajalla ja sitten antaa mennä maaliin ja minä tulen nopeasti kun työnnöt muuttuvat entistä syvemmiksi ja voimakkaammiksi. Usein minä saan yksi tai kaksi orgasmia ensin käsi- tai suuhommilla ja sitten yhteinen iso O yhdynnässä.
Tämä on selkeä "puute" itsessäni, en mielelläni halua tulla suuseksin yhteydessä esim ennen yhdyntää-se jotenkin hankaloittaa tai latistaa yhdynnässä tulevaa orgasmia. Tykkään kyllä suuseksistä ja sitä on molemmin puolin liki joka kerta kun seksiä on,mutta mieluiten jään siihen huipun rajamaille ennen yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisen yliarvostettua tuo yhtä aikaa tuleminen. Hyvä on jos molemmat saavat, mutta voi se tapahtua eri aikaankin. Toisen nauttimista ja laukeamista on kiva katsoa.
Tässä olet kyllä oikeassa. On varsin ihanaa katsella naisen nautinnollisia kasvoja orkun vyöryessä ylitse.
Vierailija kirjoitti:
Jaana21 kirjoitti:
Ei jos vain 15cm temmi
Se riittää oikein hyvin,jos sitä vähänkin osaa käyttää 😘
Jaana on pesäpallomailan ystävä.
Joskus nuorempina 35-40v saatiin vaimon kanssa monesti orkku samaan aikaan. Nyt +50v ei enää samaan aikaan onnistu tulemaan. Harmi.
Orgasmi yhtä aikaa oli naistenlehtien kuumin juttu joskus vuosituhannen vaihteessa.
Ihan kiva, mutta ei sellaista mistä kannattaisi stressaantua jos omassa seksielämässä se ei toteudu.
ei.
ei ole ikinä ollut mikään 'seksi-urheilulaji' tms. turhake ainakaan itsellä.
naiset ovat niin huonoja saamaan mitään jos yhden yhtäkään 'O':ta miehen kanssa. täysin turhaa ees ajatella moista turhaketta.
parasta seksi on silloin kun se on vain spontaania.
silloin on parhaiten läsnä naisen kanssa ja voi yhtyä täydellisesti silloin siihen hetkeen kun rakastelee.
Joka kerta jos niin haluan.
t. M51
Viikonloppuna vaimo oli sormetettu orkun partaalle ja siirtyi ratsaille. Siinä jo muutamaan otteeseen näytti että on ihan rajalla. Kolmannella kerralla ihan huipulla sanoi että nyt saan. No itekin annoin sitten huipun lähestyä ja laukesin. Ihmettelin kun homma jatkui niin vaimo sanoi ettei saanutkaan. Hetken vielä jatkettiin, mutta sitten oli vaan luovutettava. Läheltä piti yhdenaikainen. Sai sitten kyllä vielä omansakin sormin ja dildolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei saa yhdynnässä niin onnistu. Hoitelen ensin vaimon käsillä/suulla ja sit vasta yhdyntä.
miksi sitten harrastatte yhdyntää?
Varmaan mies haluaa sitä. Ihan yhtä hyvin voisi kysyä, miksi suu tai käsipeliä ensin.
No voihan miehen tyydyttää myös suuseksillä tai käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei saa yhdynnässä niin onnistu. Hoitelen ensin vaimon käsillä/suulla ja sit vasta yhdyntä.
Varmaan mies haluaa sitä. Ihan yhtä hyvin voisi kysyä, miksi suu tai käsipeliä ensin.
No eihän yhdyntänautintoa voi edes verrata noihin edellisiin. Suikkari nyt on kohtuullisen hyvä nautinto joskus, käsillä tehtyä en ole edes koskaan halunnut, enkä suostunut. Yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän yhdyntänautintoa voi edes verrata noihin edellisiin. Suikkari nyt on kohtuullisen hyvä nautinto joskus, käsillä tehtyä en ole edes koskaan halunnut, enkä suostunut. Yhtä tyhjän kanssa.
Niin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miehelle.
Mistä sinä muiden nautinnoista tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no jos nainen ei nauti yhdynnästä, niin miksi ihmeessä sitten sitä edes olisi?
Ekoina vuosikymmeninä saatiin vaimon kanssa yhtäaikaiset liki aina, eli tuhansia kertoja. Vaimo ollut aina kerran ja kovaa laukeava, joten ne piti ajoittaa yhdyntään. Useimmiten en kestänyt laukeanatta orgasmien pillin lypsämistä ja toisinaam vaimon laukeaminen vaati sen, että huomasi minun olevan tulossa. Oli harvinaista, jos kestin orgasmien myllytyksen. Silloin sai naida vähän pidempään. Nykyisin vaimo ei saa yhdynnässä edellisestä kulunut jo 2v, jäi ilmeisesti viimeiseksi yhtäaikaiseksi. Silloinkin oli saanut jo suuseksillä ensin.
Jos jotain eletystä elämästä kaipaan niin vaimon rajuja orgasmeja yhdynnöissä, kun pillu lypsi samalla siemenet ulos vääjäämättömästi. Kierrettiin molemmat sielut Saturnuksen ympäri ja kokemus vastasi ruumiista irtoamista. Mutta toisaalta olen vaimolle ikuisesti kiitollinen tripeistä ja parhaista nautinnoista mitä voi maan päällä elää. Alkaa taas pujo kukkimaan.
Joskus nuoren rakkauden aikaan onnistui, enää ei. Puoliso ei tule yhdynnässä ja mää taas tuun siinä äkkiä. Mulle kyllä kelpaisi myös seksi ilman yhdyntää, mutta puolisolle seksi jää ikäänkuin vajaaksi silloin. Siispä yleensä hoitelen sormin, suulla ja joskus Satisfyerilla hänelle ensin orgasmin ja sitten pannaan pilluun tai pyllyyn kunnes minä laukean, joskus taas pannaan ensin ja hoitelen puolison sen jälkeen.