Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi yhtäaikaa kumppanin kanssa-onnistuuko?

Vierailija
03.06.2022 |

Kiinnostuneena kyselen, kuinka monilla onnistuu orgasmin saaminen yhtäaikaa/suunnilleen yhtäaikaa kumppanin kanssa?

Meillä se onnistuu n.6x kymmenestä, on vaatinut jonkinverran kyllä harjoitusta,mutta nykyään melko hyvin kumpikin osaa tulkita toistaan ja huipun lähestymistä, eikä mikään voita sitä tunnetta kun huippu saavutetaan yhtäaikaa. Nuo jäljelle jäävät kerrat on sitten niitä kertoja,kun ehkä väsymys vähän painaa,eikä niin jaksa panostaa/keskittyä-tällöinkin yleensä nainen tulee ensin ja sitten mies,toisinpäin sattuvat tulemiset on äärettömän harvinaisia yksittäisiä "työtapaturmia".

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti

Vierailija
42/139 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei saa yhdynnässä niin onnistu. Hoitelen ensin vaimon käsillä/suulla ja sit vasta yhdyntä.

miksi sitten harrastatte yhdyntää?

Varmaan mies haluaa sitä. Ihan yhtä hyvin voisi kysyä, miksi suu tai käsipeliä ensin.

No voihan miehen tyydyttää myös suuseksillä tai käsillä.

No eihän yhdyntänautintoa voi edes verrata noihin edellisiin. Suikkari nyt on kohtuullisen hyvä nautinto joskus, käsillä tehtyä en ole edes koskaan halunnut, enkä suostunut. Yhtä tyhjän kanssa.

no jos nainen ei nauti yhdynnästä, niin miksi ihmeessä sitten sitä edes olisi?

Jos nainen edes nauti yhdynnöistä niin miksi ihmeessä mies edes olisi naisen kanssa. Sama kuin olisi menettänyt kalunsa. Aika epätoivoinen pitää miehen olla joka tyytyy tuollaiseen naiseen, tai sitten homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei saa yhdynnässä niin onnistu. Hoitelen ensin vaimon käsillä/suulla ja sit vasta yhdyntä.

Varmaan mies haluaa sitä. Ihan yhtä hyvin voisi kysyä, miksi suu tai käsipeliä ensin.

No eihän yhdyntänautintoa voi edes verrata noihin edellisiin. Suikkari nyt on kohtuullisen hyvä nautinto joskus, käsillä tehtyä en ole edes koskaan halunnut, enkä suostunut. Yhtä tyhjän kanssa.

Jos nainen edes nauti yhdynnöistä niin miksi ihmeessä mies edes olisi naisen kanssa. Sama kuin olisi menettänyt kalunsa. Aika epätoivoinen pitää miehen olla joka tyytyy tuollaiseen naiseen, tai sitten homo.

no miksi sitten ehdotetaan että nainen tyydytetään suuseksillä ja mies yhdynnällä?

Vierailija
44/139 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no miksi sitten ehdotetaan että nainen tyydytetään suuseksillä ja mies yhdynnällä?

No miksei muka?   Nainen voi nauttia molemmista vaikka saisikin vain suuseksillä orgasmit.  Nainen voi silti nauttia yhdynnöistä ja miehen purkautumisesta sisäänsä. Molemmat saa.  Omakaan vaimo ei ole koskaan suostunut vastaanottamaan seksiä, ilman että se päättyy yhdyntään. Ennen sai aina yhdynnöissä nykyisin ensin suuseksillä, muttei toista ilman toista nautintoa. On saanut elämässään moninkerroin enemmän yhdyntäorgasmeja kuin nuolemalla ja sormettamalla. 

Vierailija
45/139 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuka nainen suostuu yhdyntään vain miehen takia? siinähän on naiselle vain riskejä. voihan molemmat tyydyttää suulla tai käsin.

Tämä! Olisi helkkaristi helpompaa kaikille, jos ne naiset jotka eivät yhdynnästä nauti, kieltäytyisivät yhdynnästä ihan suhteen alusta lähtien.

Vierailija
46/139 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi saada yhtäaikaa? En pidä 69:kään, koska nautintoa on vaikea antaa ja saada samanaikaisesti. Haluan yhdynnässä 2-3 orkkua ja mieheltä onnistuu vain yksi. Ja sekin melkein aina vasta minun jälkeeni. Joskus sattumalta, kun mies ottaa loppukirin, minäkin saan vielä kerran ja silloin toki samaan aikaan, mutta vain joskus. Veltolla en saa orkkua ja käsi/suuhommia harrastan vain ennen yhdyntää.

Vierailija
47/139 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi saada yhtäaikaa? En pidä 69:kään, koska nautintoa on vaikea antaa ja saada samanaikaisesti. Haluan yhdynnässä 2-3 orkkua ja mieheltä onnistuu vain yksi. Ja sekin melkein aina vasta minun jälkeeni. Joskus sattumalta, kun mies ottaa loppukirin, minäkin saan vielä kerran ja silloin toki samaan aikaan, mutta vain joskus. Veltolla en saa orkkua ja käsi/suuhommia harrastan vain ennen yhdyntää.

Missä on sanottu että pitää saada yhtäaikaa? Miksi täällä on nykyään niin paljon ammatikseen väärinymmärtäjiä? Jos kysyy kuinka monen naisen nimi on Emma, tarkouttaako se että kaikkien nimi pitäisi olla Emma?

Vierailija
48/139 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään sanota, että on pakko saada yhtä aikaa. Mutta minun mielestäni mikään nautinto  maailmassa ei vedä vertoja sille, kun pillu mankeloi väkivaltaisesti pillussa olevaa kalua naisen saadessa voimakkaan orgasmin.  Nuorena siihen vahingossa törmäsin ja sitä nautintoa  oli ihan pakko saada jatkossakin. Mulle ei ole mikään muu asia aiheuttanut riippuvuutta kuin tuo mankeli. Muista riippuvuuksia aiheuttavista ollut helppo luopua, tuosta ei vaan pysty kuin pakosta. 

Vierailija
49/139 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan yhtä aikaa niin että mies sormettaa tai nuolee mut aivan orgasmin partaalle ja siirtyy sitten panemaan. Siinä samalla minä sormeilen itselleni orgasmin ja mies tulee toisinaan samaan aikaan jos vaan ehtii siihen. Emätinorgasmia en ole milloinkaan saanut. 

Vierailija
50/139 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan.

0-3 työntöö

Vierailija
51/139 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen tuntee, että pian hän tulee, niin hän antaa siitä viestin käsillään miehelle ja silloin mies saa työtää siinä tempossa, että laukeaa samaan aikaan tai ainakin niin samaan aikaan kuin se kulloinkin onnistuu. Nainenhan yleensä ei saa niin helpolla kuin mies Tosin itse nykyisin annan vaimolle useita orkkuja  

Vierailija
52/139 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset saa panossa kuin aniharvoin. Turha puhua lööperiä.

Vierailija
53/139 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kerran onnistunut ja raskauduin silloin :D

Vierailija
54/139 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset naiset saa, joten puhu vain itsestäsi jos et saa. Jos nainen on saanut 99% varmuudella  aina seksissä vuosikymmeniä, niin en sanoisi aniharvoin. Näistä liki kaikki yhtäaikaisia. Ensimmäisissä vuosikymmenissä laukesi samaan aikaan pillun puristuksista ja lypsyistä johtuen, myöhemmin vaimo rakkaudestaan kun aloin tulemaan eli minun laukeamiseni laukaisi hänet. Oli toki puristanut ja lypsänyt kulliani juuri siksi. Totuttiin tulemaan samaan aikaan.

Vierailija
55/139 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu.

Vierailija
56/139 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset naiset saa, joten puhu vain itsestäsi jos et saa. Jos nainen on saanut 99% varmuudella  aina seksissä vuosikymmeniä, niin en sanoisi aniharvoin. Näistä liki kaikki yhtäaikaisia. Ensimmäisissä vuosikymmenissä laukesi samaan aikaan pillun puristuksista ja lypsyistä johtuen, myöhemmin vaimo rakkaudestaan kun aloin tulemaan eli minun laukeamiseni laukaisi hänet. Oli toki puristanut ja lypsänyt kulliani juuri siksi. Totuttiin tulemaan samaan aikaan.

Toiset naiset??? Sähän olet ollut vain sen yhden kanssa, joten puhu sinä vain siitä yhdestä. Minä kuitenkin olen nainen ja mulla on miehistä kokemusta kyllä! Ja sitäpaitsi. et voi vaimos puolesta puhua.

Vierailija
57/139 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% onnistumme saamaan samaan aikaan, helposti

Vierailija
58/139 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset naiset??? Sähän olet ollut vain sen yhden kanssa, joten puhu sinä vain siitä yhdestä. Minä kuitenkin olen nainen ja mulla on miehistä kokemusta kyllä! Ja sitäpaitsi. et voi vaimos puolesta puhua.

Luuletko oikeasti, että vaimonl olisi jotenkin harvinaisuus? Miksi olin vaihtanut vaimon sellaiseen joka ei saisi kanssani? Ei mitään järkeä. Sitä paitsi sinä et päätä voinko sanoa vaimoni puolesta vai en. Totta kai voin. Kertonut vain miten hän on saanut orgasminsa. Hän on sitäpaitsi siirtänyt niiden vastuun mulle jo seurusteluaikana, vie sinä minä vikisen. Ja minähän olen vienyt. 

Vierailija
59/139 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oik

Sinä jankutat jostain harvinaisuuksista, mistä sen voit tietää. kun sulla edelleen vain yksi nainen ollut. Kohta varmaan sanot, että minä olen harvinaisuus.  

Vierailija
60/139 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Orgasmi yhtäaikaa kumppanin kanssa-onnistuuko?"

Hyvä että ei sentään yhtaikaa bussin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi