Tuleeko Suomekin yökerhoihin tämä piikitysvillitys? Uhria tökätään huumeneulalla ja sitten talutetaan muualle raiskattavaksi. Hiv:n voi saada kummastakin "ruiskusta." Pelkäätkö??
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008861240.html
Pelkästään Ranskassa jo yli 300 naista on huumattu raiskattavaksi.
Kyllä mun mielestä tuollaiset yökerhot eivät enää kuulu tämän päivän maailmaan. Kiinni vain.
Kommentit (58)
Ne piikitykset tuntuu olevan jonkun huvia. Mitää aineita tai tartuntoja niistä ei ole löydetty. Kohdistuu pääosin naisiin , mutta myös miehiin. Eli jotkut hakee jännitystä elämään tai jotain hallintaa tai vihan purkamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita deittihuumeita jo pitkään Suomessa ollut, mutta yleisimmin ne laitetaan lasiin. Kannattaakin aina lähteä baariin vähintään yhden kaverin matkassa ja sopia, että toisesta aina huolehditaan.
Ja korjataan nyt vielä se, että nistit eivät huumaa toisia. Eiväthän he omia aineitaan tuhlaisi. Kyllä ne huumaajat on ihan eri tyyppejä.
Minulle on laitettu tyrmäystippoja, vaikka olin miesystäväni ja hänen kaverinsa kanssa liikkeellä.
Kaveri sai omassa kaveriporukassa tyrmäystippoja, koska yhtä äijää ärsytti hänen viinan sietokyky. Halusi saada tyypin kerrankin sammumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tällainen naisia syyllistävä artikkeli. Kyllä pitää olla oikeus käydä yökerhossa ilman että tulee raiskatuksi. Miehet voisit katsoa peiliin.
Katsoin peiliin enkä nähnyt raisk aajaa. Naiset voisivat samalla logiikalla katsoa peiliin kun tappavat lapsensa.
Kumpa sinunkin äitisi olisi tehnyt samoin.
Minut on huumattu kahdesti Suomessa, toisella kerralla selvisin säikähdyksellä, toisella kerralla en... Ei Suomi ole mikään lintukoto. Onneksi minulla ei ole lapsia, ei tarvitse heidän puolestaan pelätä.
300 "tapausta" vuodessa... ?
Eli ei riskiä koska miljoonat käyvät yökerhoissa.
Useampi taittaa nilkkansa korkokengissä, miksi siitä ei kirjoiteta?
Mitä jos nainen tekee sen miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Minut on huumattu kahdesti Suomessa, toisella kerralla selvisin säikähdyksellä, toisella kerralla en... Ei Suomi ole mikään lintukoto. Onneksi minulla ei ole lapsia, ei tarvitse heidän puolestaan pelätä.
Tai sitten joit vaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole suuresti huolissani.
Olen keski-ikäinen mies enkä käy yökerhoissa, joten en taida kuulua kohderyhmään.
Riippuu motiivista. Tuossa sitä ei ole vielä selvitetty. Myös miehiä on piikitetty. Huumaus voi tapahtua vaikka kahvilassa jos rahapussi pullottaa taskussa.
Kaikki mikä jyllää Euroopassa rantautuu tännekin multikulttuurin myötä. Jotkut muutamat nauttivat ettei enää olla Impiwaaraa, me muut toivomme että kehitys kehitysmaiden kulttuuriin loppuisi NYT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tällainen naisia syyllistävä artikkeli. Kyllä pitää olla oikeus käydä yökerhossa ilman että tulee raiskatuksi. Miehet voisit katsoa peiliin.
Katsoin peiliin enkä nähnyt raisk aajaa. Naiset voisivat samalla logiikalla katsoa peiliin kun tappavat lapsensa.
Kumpa sinunkin äitisi olisi tehnyt samoin.
Miksi tapat lapsia?
Vierailija kirjoitti:
jos tykkää löysästä munasta.
Vierailija kirjoitti:
Asialla musta mies?
Tästä voin lyödä vetoa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole suuresti huolissani.
Olen keski-ikäinen mies enkä käy yökerhoissa, joten en taida kuulua kohderyhmään.
Riippuu motiivista. Tuossa sitä ei ole vielä selvitetty. Myös miehiä on piikitetty. Huumaus voi tapahtua vaikka kahvilassa jos rahapussi pullottaa taskussa.
Paitsi ettei kenestäkään löytynyt mitään jälkiä huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asialla musta mies?
Tästä voin lyödä vetoa 👍
Ei hiekkanekru ole musta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos tykkää löysästä munasta.
Jos nainen haluaakin persraiskata miehen, eli laittaa ison mustan strap onin..
ap sekoilee taas ja valehtelee.
300 pistetty neulalla, ei huumattu raiskattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten joit vaan liikaa.
Onpa upeaa idiotismia. Olen ollut humalassa monta kertaa ja kyse ei todellakaan ole siitä. Jos toisen oluen kohdalla lähtee muisti ja jalat alta, kyse ei ole kännistä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Miksi ne noin tekisivät? Ihan käsittämätöntä puppua.
Koska niillä ei ajatus toimi kuten normaalisti. Esimerkiksi huvipuistojen jonoissa noita on tapahtunut maailmalla useitakin kertoja. Esimerkiksi Tanskan Tivolin jonossa muutama vuosi takaperin noita tapahtui saman kesän aikana useita tapauksia kunnes tekijä saatiin lopulta napattua kiinni.
Samaa tapahtunut myös muissakin yhteyksissä, kuten jalkapallo-otteluissa, ei siis esiinny vain baareissa, vaan siellä missä paljon ihmisiä liikkeellä.
Minulle on laitettu tyrmäystippoja, vaikka olin miesystäväni ja hänen kaverinsa kanssa liikkeellä.