Jos hankkii S-mobiilin, niin tarvitseeko silloin enää ikinä tunnuslukutaulukkoa?
Kommentit (7)
S-Mobiililla voi tunnistautua, eli kyllä, se korvaa tunnuslukutaulukon. En hävittäisi taulukkoa täysin kuitenkaan, jos joskus S-Mobiili ei toimikaan.
Jos sovellus prakaa tai vaihdat puhelinta tai muusta syystä tulet kirjautuneeksi ulos sovelluksesta, taidat tarvita tunnuslukutaulukkoa päästäksesi takaisin.
Mulla se on tallella vielä backuppina. :) Jos vaikka joskus sattuisi tarvitsemaan.
Minulla ei ainakaan ole ollut vuosikausiin enää mitään tunnuslukutaulukkoa. Mobiili riittää.
En ole tarvinnut tunnuslukutaulukkoa mobiilin kanssa. Ja hyvin olen pärjännyt. Nainen, ikää 76v.
Tarvii joissain tilanreessa, kerran pari on käynyt niin että sovelluksen tiedot ovat jotenkin pyyhkiytyneet ja uudelleen sisäänkirjautuessa sovellus on pyytänyt tunnistautumaan taulukolla. Samoiten jotkin säästämiseen liittyvät muutokset varmistetaan taulukolla.
Tai jos vaihtaa puhelinta niin uuden puhelimen sovelluksen käyttöönotto vaatii taulukkoa.
Käytän siis S-pankkia pelkästään.