Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheiden vanhemmat on huonoja työntekijöitä

Vierailija
03.06.2022 |

Lapsettomat työntekijät työpaikalla joutuu tekemään perheellisten työt sillä aikaa, kun perheelliset saa erinäisiä joustoja. Olen todella kyllästynyt. Ja perheellisten etätyöt on ihan pelkkää lorvailua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis myös sinun vanhemmat ovat olleet huonoja työntekijöitä.

Vierailija
2/5 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Kun jäädään 'etätöihin', niin mitään asioita ei hoideta. Korkeintaan vastataan pariin sähköpostiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä, vaikkakin ymmärrän sen, että lapsiperheen vanhemmat tarvitsevat tarvittaessa joustoa ja tukea, mutta heiltä tuntuu kovin usein unohtuvan, että se jatkuva heidän lapsista johtuva joustaminen olisi ihan reilua "maksaa takaisin". Eli joustaa myös itse ja panostaa joskus hieman tavanomaista kovemmin.

Koska aina ei voi olla lapsi kipeänä tai aina ei varmasti pidä päästä lähtemään tasan 16:00. JOSKUS pitäisi pystyä jäämään vaikka pariksi tunniksi paikkaamaan.. Etenkin jos vanhempia on kaksi, niin työt on mahdollista sovittaa niin ettei pelkkiä rusinoita nypitä työnantajan pullasta ja eletä muiden työpanoksen kustannuksella.

Vierailija
4/5 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas perheelliset on loistavia. Ei kiekkomestaruuden jälkeisiä sairaslappuja, ei poissaoloja ennen ja jälkeen festareiden eikä mitään muutakaan venkulointia. Suurin ongelma on se, että sairaspoissaoloja on enemmän koska lapset on välillä kipeitä ja mitään viime minuutin muutoksia aikatauluihin ei voi tehdä. Pikkulasten isät on kaikkein parhaita. Tulevat aikaisin, tekevät pitkään eivätkä ole pois töistä ikinä.

Etätöissä aloittavat seitsemän aikaan aamulla ja tekevät niin pitkään että kaikki on tehty. Siinä missä toiset avaa koneen vasta yhdeksän tai kymmenen aikoihin ja tekee sen mitä ehtii.

Vierailija
5/5 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä, vaikkakin ymmärrän sen, että lapsiperheen vanhemmat tarvitsevat tarvittaessa joustoa ja tukea, mutta heiltä tuntuu kovin usein unohtuvan, että se jatkuva heidän lapsista johtuva joustaminen olisi ihan reilua "maksaa takaisin". Eli joustaa myös itse ja panostaa joskus hieman tavanomaista kovemmin.

Koska aina ei voi olla lapsi kipeänä tai aina ei varmasti pidä päästä lähtemään tasan 16:00. JOSKUS pitäisi pystyä jäämään vaikka pariksi tunniksi paikkaamaan.. Etenkin jos vanhempia on kaksi, niin työt on mahdollista sovittaa niin ettei pelkkiä rusinoita nypitä työnantajan pullasta ja eletä muiden työpanoksen kustannuksella.

Suurin osa voikin, muttei lyhyellä varoitusajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme