Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 3 olutta päivässä ongelma?

Vierailija
03.06.2022 |

Pohdin, että onko ongelma vetää keskimäärin 2.7 olutta päivässä 10 vuotta? Vai onko se ihan normaalia oluiden maistelua? Tyyppi siis juonut 10000 olutta 10 vuodessa.

https://www.is.fi/ruokala/art-2000008847878.html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon 0,5-1 litran olutta päivässä ja olen harvoin humalassa, samaa on jatkunut 15 vuotta. Olen työssäkäyvä mies ja suoritin yliopistotutkinnon. Oikeat juopot ja viikonloppuryyppäjät eivät koe minua kaltaisekseen.

Kerro sinä onko tämä ongelma?

Vierailija
2/9 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä luki, että hän on ne kaikki oluet juonut? Siis voi hyvinkin olla, mutta jutussa puhuttiin maistelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon 0,5-1 litran olutta päivässä ja olen harvoin humalassa, samaa on jatkunut 15 vuotta. Olen työssäkäyvä mies ja suoritin yliopistotutkinnon. Oikeat juopot ja viikonloppuryyppäjät eivät koe minua kaltaisekseen.

Mm. sun maksalle ja haimalle luulis ainakin olevan.

Vierailija
4/9 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo ongelma muutaku silloin jos joutuu tanttaroiden mustalle listalle, sit siitä tuleeki mukamas aivan helvetinmoinen ongelma mitä yksilö itse ei vaan ymmärrä tai myönnä.

Vierailija
5/9 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on varmasti hyvin tyypillistä, että "olutharrastuksella" perustellaan vähän reippaampi alkoholinkäyttö. Joissain tapauksissa voi olla ongelma, toisissa ei.

Vierailija
6/9 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Ennen juotiin olutta, koska vesi oli terveysriski. Ja maailma pyöri silti.

Vierailija
7/9 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvin yksilöllistä.

Tiedän kirurgin, joka on käyttänyt erittäin kauniita ja puhtaita maksoja siirrännäisinä henkilöiltä, jotka on juoneet kaiken mahdollisen, minkä voi lorottaa autoon etu- tai takapäähän.

Vierailija
8/9 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kirurgin, joka on käyttänyt erittäin kauniita ja puhtaita maksoja siirrännäisinä henkilöiltä, jotka on juoneet kaiken mahdollisen, minkä voi lorottaa autoon etu- tai takapäähän.

Poikkeustapauksia, jos totta. Maksa kyllä korjaantuu hyvin, jos lopettaa juomisen.

Päivittäinen alkonkäyttö myös lisää selvästi syöpäriskiä ja vaikuttaa verensokeriin sekä aiheuttaa usein matala-asteista tulehdusta elimistöön. Mutta ehkä joillekin se on sen arvoista ja jokainen toki haluaa kuvitella olevansa poikkeus, jonka kroppa kyllä kestää jatkuvan tissuttelun.

Vierailija
9/9 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeustapauksia, jos totta. Maksa kyllä korjaantuu hyvin, jos lopettaa juomisen.

Päivittäinen alkonkäyttö myös lisää selvästi syöpäriskiä ja vaikuttaa verensokeriin sekä aiheuttaa usein matala-asteista tulehdusta elimistöön. Mutta ehkä joillekin se on sen arvoista ja jokainen toki haluaa kuvitella olevansa poikkeus, jonka kroppa kyllä kestää jatkuvan tissuttelun.

Kaikkia ei kiinnosta jos elämän loppupää lyhenee vaikka vuodella parin illalla juodun kaljan takia.

Eniten varmaan vaikuttaa sattuuko lähipiiriin nutturapäisiä kalkkunoita, joille tämä on ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi