Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tämä muka ole henkistä väkivaltaa?

Vierailija
03.06.2022 |

Se että puoliso keksi riidan aikana ihan yhtäkkiä vaatia minua tilille jostain vuoden takaisesta asiasta jonka kuulemma oli laittanut merkille minun tehneen vähintään viikon ajan rutiiniin omaisesti.
Kun kuulemma hänellä on aihetta epäillä minua pettämisestä.
Kun en muistanut asiaa kuten hän asian selitti, niin tämä on varma merkki, että olen tehnyt varmasti jotain epäilyttävää.
Sanokaa muutkin että tällainen menee jo ihan sairauden puolelle eikö niin?

Minunhan ei tietenkään kestä sanoa vastaan tai epäillä puolisoa joka yhtäkkiä keksii tällaisia syytöksiä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ap, täällä odotellaan sitä totuutta! Mitä oikeesti teit? Johan kerroit hyvinkin tarkasti lenkkeilyyn käytetyn ajan suihkussa käymisineen, JOTEN MUISTAT KYLLÄ, ÄLÄ VALEHTELE!!

Eli mitä teit, OIKEESTI?

Kerroin täällä mitä puoliso minulle luetteli.. eli että olen viipynyt lenkillä viitenä päivänä viikossa puolen tunnin ajan jonka jälkeen heti suihkuun. Olen kylläkin käynyt jokaisena päivänä siellä vatun lenkillä koska koira sitä vaatii. Suihkussa ollut pakko käydä koska synnytyksen jälkeen virtsa karkailee herkästi. Riittääkö tällainen itseni nöyryyttäminen kun kerron rehellisesti miksi on pakko mennä pesulle heti lenkin jälkeen vai vaaditko sinäkin vielä lisää nöyryyttämistä?

Vierailija
22/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat jatkaa tällaisen puolison kanssa?

En haluakaan. Haluaisin että hänkin näkee tämän ketjun ja näkisi kuinka idioottimainen hän on. Rikkoo oman perheensä harhaisilla jutuillaan.

Voi olla, että jos hän näkee tän niin hän ei allekirjoita sitä miten aloitus on kirjoitettu, koska yleensä tällaisissa tilanteissa on kaks täysin toisistaan poikkeavaa näkökulmaa

Ei tietenkään allekirjoita koska hänessä on narsistisia piirteitä ja haluan hänestä eroon. En ole pettänyt äijää, mutta sairaassa mielikuvituksessaan hän keksii tarinoitaan. Alan tajuta viimeinkin että tällainen tarinoiden keksijä on narsisti. Vastasinpa mitä tahansa, niin hän värittää sen pienessä mielessään, niin että minä olen sairas ja hullu ämmä, joka pettää mennen tullen ja palatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Menee jo sairauden puolelle, eikö niin" on kyllä melkoisen ällöttävää kalastelua, joka kertoo vaan sun suhtautumisesta puolisoosi. Miksi haluat varmistuksen sille että olis jotain sairautta?

Minusta asia olisi pitänyt käsitellä jo silloin kun epäilyn aihetta heräsi, eikä vasta vuoden päästä uhriutua ja alkaa raivoissaan muistelemaan jotain kummallisia tapahtumia jotka hän on väritellyt päässään. Se että tuollaset asiat nousevat yhtäkkiä esille, niin herättää minussa epäileviä tunteita, että yrittääkö helpottaa omaa oloaan keksimällä tarinan minun tekemisistä. Eli onko hän itse pettänyt ja yrittää syyllistää minua.

Minusta on sairasta alkaa keksimällä keksimään riidan aiheita, kun enhän minä voi muistaa jotain yksityiskohtia vuoden takaa jostain kävelylenkistä jolloin olin viipynyt aina puolituntia vähintään 5 päivän aikana ja tultuani lenkiltä menin aina suihkuun joka ei ole tapaistani hänen mielestään.

Voi myös olla, että puolisollasi sillon heräs jotain epäilystunteita, mutta patosi ne sisälleen ja riidan aiheuttamien tunteiden avulla ne tuli sitten vuosi myöhemmin ulos

On tehnyt tätä minulle nyt jo 4 vuoden ajan! Miten voin muistaa joka ikisen yksityiskohdan joistain vanhoista asioista joita hän patoo mielessään kuukausikaupalla? Henkistä kiduttamista vaatia tilille asioista joista ei kunnolla muista mitään.

Vierailija
24/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi en osaa oikein pukea tätä sanoiksi millaisesta tilanteesta on kyse, mutta tunnen olevani alistettu parisuhteessani ja tarvitsen tukea lähtöpäätöksen tekemiseen. Tiedän, olen surkea tapaus mutta jostain on aloitettava ja halusin tulla tänne päästelemään höyryjä, vaikka tiesin että tästä tulee sekava sepustus.

Ap

Sinun itsetunto on vissiin häipyny, jos kattoo miten puhut itsestäs. Sillon varsinkin lähteminen voi olla tosi vaikeaa.[/quote

No totta helvetissä se on murskattu palasiksi. Minua on syytetty milloin mistäkin, kytätty tekemisiä, seurattu ja kielletty puhumasta ihmisille. Uhkailtu lapsen viemisellä jos en tee lopeta ystävien näkemistä. Olen jo täysin loppu tähän alistamiseen enkä suostu siihen enää.

Vierailija
25/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ap, täällä odotellaan sitä totuutta! Mitä oikeesti teit? Johan kerroit hyvinkin tarkasti lenkkeilyyn käytetyn ajan suihkussa käymisineen, JOTEN MUISTAT KYLLÄ, ÄLÄ VALEHTELE!!

Eli mitä teit, OIKEESTI?

Kerroin täällä mitä puoliso minulle luetteli.. eli että olen viipynyt lenkillä viitenä päivänä viikossa puolen tunnin ajan jonka jälkeen heti suihkuun. Olen kylläkin käynyt jokaisena päivänä siellä vatun lenkillä koska koira sitä vaatii. Suihkussa ollut pakko käydä koska synnytyksen jälkeen virtsa karkailee herkästi. Riittääkö tällainen itseni nöyryyttäminen kun kerron rehellisesti miksi on pakko mennä pesulle heti lenkin jälkeen vai vaaditko sinäkin vielä lisää nöyryyttämistä?

Ehkä puolisosi aisti että jotain salattavaa sulla lenkkeilyyn/suihkussa käymiseen liitty ja siks syytteli. Eihän se oikein oo, mutta ehkä ainut selitys minkä käytöksellesi keksi.

Vierailija
26/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä teit, OIKEESTI?

Ehkä puolisosi aisti että jotain salattavaa sulla lenkkeilyyn/suihkussa käymiseen liitty ja siks syytteli. Eihän se oikein oo, mutta ehkä ainut selitys minkä käytöksellesi keksi.

En vain käsitä miten voi epäillä jos olen tästä vaivasta hänelle kerran kertonutkin. En tiennyt että minun täytyy joka ainoa kerta juosta hänelle kertomaan, että kü set tuli housuun, jos vaikka hän haluaa tulla tarkistamaan tilanteen.

Vierailija
27/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt keskenkasvuisten kakaroitten virittelemä ketju?

Järjetöntä jankkaamista jostain vuosi sitten tapahtuneesta asiasta jolla ei varmasti edes ole mitään merkitystä.

Kiusaamiselle tuo minusta kuulostaa jos pitää jotain vanhoja merkityksettömiä asioita kaivaa esiin ja alkaa niistä haastamaan riitaa. Aikuiset ei toimi noin, kakarat kyllä.

Täysin ventovieraat ihmiset hyökkää aloittajan kimppuun asiassa josta eivät yhtään mitään tiedä.  

Aloittaja sinulle sanoisin että älä lähde tuohon mukaan. Jos mies jatkaa kiusaamistaan kävele yksinkertaisiset pois, jonnekin, vaikka ulos. Sano että asiasta ei ole enempää keskusteltavaa, älä anna hänelle lisää aihetta jatkaa. Kysyit onko tuo henkistä väkivaltaa, no, ainakin kiusaamista se on ja sitä sinun ei tarvitse jäädä katsomaan.

Sen vain sanon että kyllä todella lapsellisia ja henkisesti kehittymättömiä aikuisia maailma on täynnä jos meis on aikuinen, samoin nämä täällä reagoineet. Sinun  tehtäväsi ei ole ottaa p-aa vastaan. Voit tehdä sen selväksi, aseta selkeät rajat mitä sallit ja mitä et. Mieti, minkälaisen elämän haluat.

Vierailija
28/28 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytöksiä on vähän huono esittää ilman todisteita, pelkän epäilyksen pohjalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme