Ihan rehellisesti: Tekeekä parisuhteelle hyvä yhteinen hurvittelu, viihteellä käynti?
Suhteemme on muuttunut melko intohimottomaksi, ja tajusin juuri, ettemme käytännössä koskaan tee mitään HAUSKAA yhdessä. Elämme vain yhteistä arkea, mutta emme koskaan irrottele. Luuletteko, että se voisi olla terveellistä suhteellemme?
Meillä ei edes ole lapsia.
Kommentit (6)
Ei meidän parisuhdetta ainakaan viihteellä käynillä ja hurvittelulla kuntoon saa. Rauhallinen kaksinkeskinen koti ilta parantaisi kummasti meidän yhteiseloa.
Meillä toimii.
Viime vkonloppuna olimme mökkeilemässä isäni mökillä (ilman lasta). Ja arvaas mitä teimme. Hyppäsimme soutuveneeseen ja soutelimme pitkän aikaa, vaina luonto ympärillämme. Tälläiset toimii meillä :)
Käymme viihteelläkin yhdessä, silloin kun satumme käymään.. Meillä muutenkin sama kaveripiiri, niin luonnostaan tulee lähdettyä yhdessä.
Minä taas haluaisin viihteelle, ryyppäämään suorastaan! Oon meistä muutenkin se vauhdikkaampi osapuoli. Ollaan tehty kompromissi miehen hyväksi, mutta kalsarikännit eivät riitä virkistämään suhdettamme. Myöskään ravintolassa syöminen tai olut pubissa ei riitä minulle. Haluaisin BAILATA, se on minun käsitykseni hauskanpidosta. Jos olen rehellinen.
ap
Riekutte ulkona pikkutunneille asti niin kuin joskus ennen. Ja seuraavana aamuna nukutte pitkään ja tilaatte vaikka pitsaa :) Siis ihan vaihteen vuoksi tällainen voisi tehdä hyvää.
yhteinen biletysilta EI piristä suhdetta. Sinua se ehkä piristää mutta miestä harmittaa kun on joutunut lähtemään bilettämään.
Teidän suhteelle varmaan tekisi hyvää, että sinä lähdet ystäviesi kanssa bailaamaan silloin tällöin (ja miehesi tekee jotain omaa kivaa sillä aikaa) ja välillä sitten teette yhteistä kivaa. Kai sinun mielestä kotona olo ukon kanssa on joskus kivaa. Tai käytte jossain elokuvissa tai syömässä. Molemmille neutraalia puuhaa koska siitä tulee mukavaa vaihtelua arkeen.
ja jos ootte lapsettomia, mikäs sen helpompaa.. :)